مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

خودروهای ۲۰۲۲: پورشه ۹۱۱ Porsche 911 Targa 4 GTS

پورشه ۹۱۱  GTS مدل ۲۰۲۲ که به تازگی توسط کمپانی خودروسازی پروشه معرفی شده که یک خودرو قدرتمند و اسپرت می باشد. مشخصات فنی پورشه ۹۱۱  GTS مدل ۲۰۲۲ به همراه طراحی کابین و بدنه در سایت اخبار خودرو ۲۲ شرقی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. تا پایان همراه با ما باشید…

معرفی پورشه۹۱۱ قدرتمند در مدل تارگا جی تی اس ۲۰۲۲ | Porsche 911 Targa 4 GTS

خودروساز خارچی برای سری ۹۱۱ پورشه یک مدل دیگر نیز وارد بازار کرده است که خریداران می توانند در سال ۲۰۲۲ آن را سفارش داده و خریداری کند. پورشه ۹۱۱ GTS بین دو مدل کررا اس و توربو جای داده شده است و این بدان معناست که از نسخه S قدرت بالاتری داشته و بخش فنی این مدل بسیار تقویت شده است.

پوشه ۹۱۱ GTS مدل ۲۰۲۲ به همراه مشخصات فنی

قدرت بیشتر یعنی با کمک یک پیشرانه ۳ لیتری توربوشارژر ۶ سیلندر خطی! همچنین تامین قدرت توسط ۴۷۳ اسب بخار و نهایت گشتاور ۵۶۹ نیوتن متر که ساختار اصلی فنی این مدل را شکل داده است.

وجود یک جعبه دنده دو کلاچه اتومات معروف به PDK انتقال قدرت در این مدل را بر عهده دارد و البته امکان سفارش برای جعبه دنده ۷ سرعته دستی نیز وجود دارد. پورشه ۹۱۱ GTS در مدل دیفرانسیل عقب و چهار چرخ محرک ارائه خواهد شد (برای درک مفاهیم چهار چرخ محرک و دیفرانسیل عقب می توانید بر روی لینک قرار داده شده کلیک کنید) و علاوه برا برای نسخه کوپه و کبریولت را هم می توان به این کمپانی سفارش داد. ضمن اینکه مدل پورشه ۹۱۱ GTS تنها در نسخه چهار چرخ محرک عرضه خواهد شد.

مطالعه بیشتر  جدیدترین مدل های فراری | خودروی منحصر به فرد و سفارشی فراری BR20 مدل 2021

پوشه ۹۱۱ GTS مدل ۲۰۲۲؛ طراحی کابین و بدنه

در این طراحی متفاوتی در نظر گرفته شده است که می توان به راحتی تفاوت آن را با مدل های قبلی تشخیص داد و آن وجود قطعات مشکی رنگی است که برای طراحی کابین و بدنه پروشه ۹۱۱ GTS تارگا ۲۰۲۲ مشاهده کرد. همچنین علامت GTS در قسمت درب ها و قسمت عقب قرار گرفته است.

چراغ هایی قسمت جلو و عقب خودرو کاملا نسل جدید هستند که برای این مدل در نظر گرفته شده است و فرمان این مدل به شکل استاندارد و حالت آنالوگ و دیجیتال طراحی شده است و برای انتخاب متریال مناسب داخل کابین از قطعات فیبرکربنی و آلومینیومی استفاده است. یک نمایشگر در اندازه های مختلف برای همه مدل خودروها همیشه وجود دارد و در این مدل از کمپانی پورشه نیز این اصل رعایت شده است اما این نمایشگر از نوع جدید و مجهز به آخرین نسخه از اطلاعات و سرگرمی هاست!

ارتفاع کلی خودرو نزدیک به ۱۰ میلیمتر کاهش داشته است و سیستم ترمز های به روزی در آن به کار رفته تا در سریعترین زمان ممکن بتواند خودرو را متوقف کند. کمپانی خودروسازی پورشه امکانات سفارشی زیادی را برای مشتریان فراهم کرده است و یکی از آنها سفارش خودرو در وزن سبک است که قطعات فیبرکربن بیشتری در آن به کار رفته است.

جدول قیمتی نسخه های مختلف پورشه ۹۱۱ GTS

پورشه 911  GTS مدل 2022 | مشخصات فنی پورشه 911  GTS مدل 2022 | طراحی کابین و بدنه | ماشین های 2022 | سایت اخبار خودرو 22 شرقی

در پایان اگر به دنبال قیمت خودروهای ایرانی از منابع معتبر هستید می توانید برای اطلاع از مدل خودروهایی که توسط خودروسازان داخلی تولید می شود از طریق لینک قرار داده شده و یا از صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

اخبار خودروهای ایران و جهان | هیوندای Mobis M.Vision X خودران های جدید به زودی…

mortazavi

بررسی مشخصات کامیون امپاور BD300 خرداد ۱۴۰۲

mortazavi

خودروی لوکس رولز رویس گوست ۲۰۲۰

mortazavi

نظر دهید.