مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها مطلب ویژه

خودروهای ۲۰۲۲: مینی کوپر، Mini John Cooper (2022)

مینی کوپر ۲۰۲۲ از جمه خودروهای سایز کوچک است که در خبر معرفی خودروهای ۲۰۲۲ مشخصات فنی مینی کوپر ۲۰۲۲ و طراحی کابین و بدنه آن را ذکر خواهیم کرد. برای دریافت تازه ترین خبرهای خودروهایی ایران و جهان می توانید سایت ۲۲ شرقی را دنبال کرده و از تازه ترین های خودرو آگاه شوید…

طراحی بدنه و کابین داخلی مینی کوپر ۲۰۲۲

این خودروها که در سال ۲۰۱۴ به بازار معرفی شدند از آن زمان تغییرات بسیار زیادی را شامل نشده اند اما با رونمایی از مدل جدید مینی کوپر در سال ۲۰۲۲ در قسمت جلویی تغییراتی را اعمال کرده است که این تغییرات را در قسمت عقبی خودرو نیز به کار گرفته شده است.

BMW 2021 M440i Coupe

چراغ های جلویی این خودرو به شکل استاندارد می باشد و ال ای دی هستند ضمن اینکه رینگ ها نیز در سایز ۱۷ و ۱۸ اینچی می باشند که می توان طرح های مختلفی از آن رامشاهده کرد. در چراغ های عقبی طرح پرچم انگلیس وجود دارد و باز هم آن را به شکل استاندارد قرار داده اند.

کابین داخلی مینی کوپر ۲۰۲۲ نیز طرح جدید داشبورد را می توان مشاهده کرد و وجود یک نمایشگر ۸٫۸ اینچی را به طور واضح می توان مشاهده کرد. این صفحه نمایش قطعا برای سیستم سرگرمی و اطلاعات سفر است و یکی از مواردی است که در هر خودرویی رعایت می شود. برای فرمان نیز خریداران می توانند غربیلک فرمان را با چرم سفارش دهند و همچنین نورپردازی های جذابی که در این مدل به کار گرفته شده است جزء تغییراتی است که باید ذکر شود.

مطالعه بیشتر  طرح پیش فروش محصولات سایپا (مرداد 1402)

 مشخصات فنی مینی کوپر ۲۰۲۲

موتور این خودرو استاندارد بوده و به یک گیربکس ۶ سرعته دستی مجهز شده است که پیشرانه در مدل پایه ۱٫۵ لیتری ۳ سیلندر توربوشارژ بوه و دارای ۱۳۶ اسب بخار قدرت و نهایت گشتاور ۲۲۰ نیوتن متر است.

البته می توان موتور این خودرو را به صورت سفارشی ۷ سرعته دو کلاچه نیز خریداری کرد که در قسمت زیرین کاپوت موتور ۲ لیتری ۴ سیلندری قرار داده شده است و با قدرت ۱۹۲ اسب بخار به همراه ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور است.

مینی کوپر 2022 | مشخصات فنی مینی کوپر 2022 | طراحی کابین و بدنه | معرفی خودروها | اخبار خودرویی 22 شرقی | انواع خودروهای مینی | بهترین خودروهای مینی

لازم به ذکر است که این خودرو در مدل قوی تری نیز ارائه می شود که با ۲۳۱ اسب بخار و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور مدل JCW نام گرفته است و در مدل برقی نیز هنوز به روز رسانی خاصی اعمال نشده است و مانند قبل ۱۸۴ اسب بخار قدرت و ۲۷۰ نیوتن متر گشتاور را دارا می باشد. 

4.3/5 - (6 امتیاز)

مطالب مرتبط

در بازار خودرو امروز قیمت هایما چند؟ (۳ بهمن ماه ۱۴۰۲)

mortazavi

رونمایی از بی ام و کانسپت ۴

سردبیر

امکانات و آپشن های بیوک انویژن ۲۰۲۲ همراه با تصاویر

mortazavi

نظر دهید.