مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

خودروهای ۲۰۲۲: مشخصات فولکس واگن ID.6 مدل ۲۰۲۲ + عکس خودرو

فولکس واگن ID.6  ۲۰۲۲ | مشخصات فنی فولکس واگن ID.6 مدل ۲۰۲۲ | طراحی بدنه و مشخصات ظاهری | معرفی خودروهای جدید ۲۰۲۲ | سایت اخبار خودرو ایران و جهان | قیمت انواع خودرو در بازار ایران

کمپانی خودروسازی فولکس واگن با سرعت زیادی در چین در حال ساخت برندهای برقی خود می باشد و فولکس واگن ID.6  ۲۰۲۲ در نمایشگاه شانگهای رونمایی شد که به احتمال زیادی در سال ۲۰۲۲ به فروش می رسد. ID.6 CROZZ در شمال چین و ID.6 X در قسمت جنوبی کشور در حال تولید است. این مدل رونمایی شده ظرفیت ۷ نفر را دارد.

همراه باشید با معرفی خودروهای ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ سایت اخبار خودرو ایران و جهان ۲۲ شرقی تا اطلاعات و مشخصات دقیق تری از این مدل خودرو را مورد بررسی قرار دهیم. 

لازم به یادآوری است که چین از جمله بزرگترین تولیدکننده خودروهای برقی در دنیاست و به دنبال آن فولکس واگن نیز از محبوبترین برندها می باشد. این کمپانی همیشه در تلاش است تا در زمینه تولید خودروهای الکتریکی خود به بهترین جایگاه برسد و امید دارد بتواند در ۱۰ سال آینده در سراسر آمریکا و بازار اروپا بتواند خودروهای تمام برقی خود را وارد کند. با برنامه ریزی های انجام شده احتمال اینکه کمپانی فولکس واگن تا سال ۲۰۳۰ نیمی بیشتر از تولیدات خود را به صورت تمام برقی کند بسیار زیاد است.

فولکس واگن ID.6  ۲۰۲۲ در حال حاضر تولید انبوهی از این مدل را در دنیا شامل می شود و البته نسخه  I.D 6 CROZZ  آن نیز تولید می شود که امکانات بسیار زیادی داشته و بسیار اسپرت به نظر می رسد.

مطالعه بیشتر  معرفی آکورا TLX 2021 (اکورا تی ال ایکس)

طراحی بدنه و مشخصات ظاهری فولکس واگن ID.6  ۲۰۲۲

این مدل  با سلیقه چینی طراحی شده است و برای اینکه به دیگر کشورها صادرات انجام می شود ممکن است طراحی بدنه و مشخصات ظاهری فولکس واگن ID.6  ۲۰۲۲ تغییراتی داشته باشد.

مرسدس بنز EQB 2022 + عکس

این کراس اوور زیبا با ۴٫۸۸ متر ۳۰ سانتی متر از مدل قبلی خود کمی بزرگتر است و البته ممکن است در نگاه اول شبیه به  فولکس واگن ID.4 باشد. رینگ های این مدل در اندازه های ۱۹ تا ۲۱ اینچی در نظر گرفته شده است.

از دیگر امکانات موجود در این مدل شامل:

  • سقف پانورامیک
  • نمایشگر قابل لمس ۱۲ اینچی
  • پنل دیجیتال پشت فرمان
  • دستیار صوتی
  • کروز کنترل هوشمند
  • ترمز خودکار
  • فناوری خودران سطح دو

مشخصات فنی فولکس واگن ID.6 مدل ۲۰۲۲

در ابتدا لازم است ذکر شود که ظرفیت باتری در این مدل ۵۸ و ۷۷ کیلووات است و تا میزان مسافتی که طی می کند ۴۳۶ و ۵۸۸ است که با هر بار شارژ می تواند این مسافت را طی کند.

مدل ID.6 در نسخه پایه به یک موتور برقی در قسمت محور عقبی خودرو تجهیز شده است و نهایت قدرت آن با ۱۷۷ اسب بخار فراهم می شود که با کمک از پیشرانه می تواند در مدت زمان ۹٫۳ ثانیه نیز شتاب گیری داشته باشد.

 مشخصات هیوندای سانتاکروز ۲۰۲۱ + تصاویر

پکیج قدرتمندتر دیگری از این مدل نیز قابلیت سفارش را دارد که دارای ۲۰۱ اسب بخار است و در زمان ۰٫۲ ثانیه می تواند سریعتر شتاب داشته باشد.

همچنین در نسخه دو موتوره، محل قرار گیری موتورها بر روی دو محور است و اسب بخار ۳۰۲ تایی داشته که در این مدل دو موتور نهایت گشتاور ۳۱۰ نیوتن متری را شاهد خواهیم بود، ضمن اینکه در این مدل شتاب گیری در مدت زمان ۶٫۶ ثانیه از حالت ثابت تا نهایت سرعت انجام می شود.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

قیمت روز محصولات ایران خودرو ۲۲ خرداد ۱۴۰۲

mortazavi

آشنایی با آپشن های هیوندای گرنجور ۲۰۲۳ Hyundai Grandeur

mortazavi

وندرهال براولی GTS آفرودر الکتریکی + تصاویر

mortazavi

نظر دهید.