مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

خودروهای ۲۰۲۲: مرسدس بنز EQB 2022 + عکس

مرسدس بنز EQB 2022 | مشخصات فنی مرسدس بنز EQB 2022 | سایت اخبار خودرو | خودروهای ۲۰۲۲ | خودروهای جدید

کراس اوور جدید کمپانی بزرگ مرسدس بنز با نام ” مرسدس بنز EQB 2022 ” در این روزها بازتاب زیادی داشته است چرا که این کراس اوور برقی به مدل های  EQA و EQS بسیار شبیه است. این خودرو در نمایشگاه خودروی شانگهای ۲۰۲۱ رونمایی شد و در همین تاریخ در بازار روپا و چین نیز به فروش می رسد اما این مدل در آمریکای شمالی ممکن است تا سال ۲۰۲۲ به تعویق بیفتد.

طراحی کابین، بدنه و مشخصات ظاهری مرسدس بنز EQB 2022

از ویژگی های بارز این مدل می توان به میزان جایگاهی که برای سرنشینان در نظر گرفته است اشاره کرد. طول این خودرو ۴٫۶ متر است که از خودروی فورد موستانگ در اندازه ای ۴ اینچ کوتاه تر است.

در طراحی کابین این خودرو صندلی ها به گونه ای طراحی شده اند که می تواند ظرفیت ۷ نفر را داشته باشد اما ردیف سوم صندلی ها کاملا انتخابی است و افرادی که قصد خرید دارند میتوانند این گزینه را سفارش دهند حذف یا اضافه شود.

 بررسی مشخصات جگوار مدل ۲۰۲۱ F-Type

در مدل دیگری از کراس اوور جدید ۲۰۲۲ شرکت مرسدس که جایگیری ۵ نفر را می تواند داشته باشد و فضایی داخلی کابین بین ۰٫۵ تا ۱٫۷ مترمکعب می باشد که در مقابل برای مدل ۷ نفر این عدد به ۰٫۴ تا ۱٫۷ مترمکعب ارتقا پیدا میکند. همچنین در مدل ۵ نفره می توان صندلی های ردیف دوم را تنظیم کرد تا فضای بیشتری در اختیار قرار بگیرد و در مدل سه ردیف نیز صندلی ها قابلیت تاشو و خوابیده شدن دارند که برای قسمت بار می توان در نظر گرفت.

 مشخصات هیوندای سانتاکروز ۲۰۲۱ + تصاویر

مشخصات فنی مرسدس بنز EQB 2022 هنوز به طور کامل توسط این کمپانی ارائه نشده است اما بر اساس حدس و گمان هایی که وجود دارد می توان گفت که ورود نهایی این کراس اوور با دو مدل پیشرانه خواهد بود که مدل دیفرانسیل جلو و تمام دیفرانسیل که دارای باتری با ظرفیت ۶۶٫۵ کیلو وات می باشد.

مطالعه بیشتر  مدل خودروهای بنتلی | کانورتیبل بنتلی کنتیننتال GT اسپید 2022

البته اشاراتی شده است که برخی مدل های EQB  قدرتی بیشتر از ۲۶۹ اسب بخار خواهد داشت و به گفته این کمپانی قرار است یک مدل پرقدرت تر از مدل فعلی با ۲۸۸ اسب بخار نیز تولید شود، البته این موضوع ممکن است به طور کامل انجام نشود و دلیل آن هم ناهماهنگ بودن با برخی استانداردهای موجود است که شاید تولید نهایی آن برعهده قسمت AMG  مرسدس باشد.

له گفته این کمپانی مدل EQB 350 4Matic تست آلایندگی که همان NEDC نام دارد را ثبت کرده و ضمن اینکه در تست WLTP عدد ۴۱۹ را به ثبت رسانده است. ممکن است تست آلایندگی در امریکای شمالی به عدد پایین تری نیز برسد.

5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

نیسان پت فایندر ۲۰۲۲

mortazavi

معرفی خودروی جدید اشکودا کودیاک ۲۰۲۱

mortazavi

معرفی بی ام و M5 CS

mortazavi

نظر دهید.