مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

خودروهای ۲۰۲۲: جنسیس G80 الکتریکی مشخصات فنی و ظاهری + عکس

Electrified G80 (جنسیس G80 الکتریکی ۲۰۲۲) اولین مدل EV جنسیس است که استاندارد جدیدی را برای سدان های برقی ارائه می دهد. پیشرانه بسیار قدرتمندی که در این مدل به کار رفته است از جدیدترین فناوری ها بوده و برای عملکرد بهتر خودرو و راحتی آن در نظر گرفته شده است. در یک مطلب دیگر از معرفی خودروهای ۲۰۲۲، این بار از کمپانی جنسیس خودرویی را معرفی میکنیم که یک سدان الکتریکی بسیار لوکس و جذاب است که برخی مشخصات ظاهری و فنی آن ذکر شده است. 

با سایت اخبار خودرویی ایران و جهان همراه باشید…

مشخصات ظاهری و طراحی کابین داخلی جنسیس G80 الکتریکی ۲۰۲۲

با رونمایی از این خودرو از کمپانی حرکت جدید در نحوه تولید خودروهای خود انجام داده است و از جمله تغییراتی که می توان برای این مدل نام برد به ورودی پورت شارژ به جلو پنجره و تغییر در قسمت سپر عقبی این مدل است که خروجی های اگزوز آن حذف شده و با مدل بنزینی خود بسیار متفاوت است.

این خودرو دارای سامانه تمام چرخ محرک می باشد و امکان تغییر حالت از محور عقبی به همه چرخ های محرک را دارد بدین صورت که جنسیس G80 الکتریکی ۲۰۲۲ دارای یک موتور الکتریکی در محور عقب و یک موتور الکتریکی در محور جلویی است که هوشمند بودن این قسمت باعث شده تا نوع عملکرد آنها و مدیریت مصرف انرژی به درستی انجام شود.

مشخصات فنی جنسیس G80 الکتریکی ۲۰۲۲

Electrified G80  همانطور که گفته شد دارای دو موتور الکتریکی می باشد و در نهایت با کمک این دو موتور می توان قدرت ۳۶۵ اسب بخار با حداکثر گشتاور ۷۰۰ نیوتن متر را تولید کرد.

 مشخصات فولکس واگن ID.6 مدل ۲۰۲۲ + عکس خودرو

این خودرو در مدت زمان ۴٫۹ ثانیه از حالت سکون تا نهایت سرعت می تواند شتاب بگیرد. وجود شارژهای چندگانه با ولتاژهای متفاوت این امکان را مشتریان می دهد که با استفاده از ورودی های مختلف برای شارژ باتری خودرو استفاده کنند که این کار را می توانند در زمان ۲۲ دقیق از ۱۰ به ۸۰ درصد برسانند.

مقدار ظرفیتی که این باتری دارد هنوز به طور دقیق توسط کمپانی تولید کننده اعلام نشده است و این خودرو با هر سری شارژ کردن می تواند تا ۵۰۰ کیلومتر را بپیماید. طبیعتا این اعداد ذکر شده بر اساس استانداردهای NEDC چین می باشد و در اروپا و امریکا پایین تر است.

مطالعه بیشتر  معرفی مازراتی ام سی20 مدل 2021
جنسیس G80 قابلیت آیونیک ۵ را دارد که با کمک آن می توانید وسایل برقی دیگری را نیز شارژ کنید. همچنین پیشرانه این خودرو به DAS یا قطع کننده هوشمند مجهز است و طبق رانندگی در شرایط مختلف می تواند برق سیستم را قطع و یا وصل کند به صورتیکه میتواند در یک یا هر دو محور صورت بگیرد و راندمان مصرفی بهتری را نیز داشته باشد.

آپشن در نظر گرفته شده این کمپانی برای یک رانندگی آرام و بی صدا به مشتریان این است که می توانند سیستم کنترل صدا  (ANC-R) را در این خودرو فعال کنند.

مرسدس بنز EQB 2022 + عکس

توانایی این سنسور در این است که بتواند با ۴ سنسور در بیرون و ۶ میکروفن در داخل میزان دصدای داخل و بیرون را بررسی کرده و آن دسته از صداهایی که آزاردهنده به شمار می روند را با طول موج معکوس حذف کند.

با خریداری این خودرو در هر شرایطی راننده یک تجربه رانندگی بسیار نرم را خواهد داشت چرا که با در نظر گرفتن سیستم تعلیق فعال انجام می شود و اسکس مسیر به درستی عمل میکند.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

معرفی آئودی Q5 Sportback 2021

سردبیر

جدیدترین خودروهای بی ام و | مدل مفهومی بی ام و آی ویژن سیرکولار ۲۰۲۱

mortazavi

رونمایی از رنو ۵ الکتریکی

mortazavi

نظر دهید.