مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

خودروهای ۲۰۲۱: مشخصات بی ام و ام۴ کوپه | BMW 2021 M440i Coupe

با یکی دیگر از معرفی ماشین های ۲۰۲۱ در کنار شما هستیم تا بی ام و ام۴ کوپه ۲۰۲۱ به همراه مشخصات فنی بی ام و ام۴ کوپه ۲۰۲۱ و  طراحی کابین و بدنه  BMW 2021 M440i Coupe آن را در سایت  اخبار خودروهای داخلی و خارجی را مورد بررسی قرار دهیم. همراه باشید تا در ادامه به ذکر جزئیات این برند قدرتمند و معروف بپردازیم…

کمپانی خودروسازی بی ام و در تازه تری تولیدات خود از مدل جدیدش به نام “بی ام و ام۴ کوپه ۲۰۲۱ | BMW 2021 M440i Coupe” رونمایی کرده است که این مدل خودرو دارای موتور با حجم های متفاوتی وارد بازار شده است. این مدل بنزینی در حال حاضر در بازار حضور دارد و ممکن است حتی نسخه برقی آن نیز تولید شود که بی ام و هنوز در این مورد چیزی را تایید یا رد نکرده است.

مشخصات فنی بی ام و ام۴ کوپه ۲۰۲۱ | BMW 2021 M440i Coupe

در مدل پایه این خودرو یک موتور توربو شارژ ۲ لیتری قرار داده شده است و دارای ۲۵۵ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۹۴ نیوتن متر می باشد. علاوه بر این پیشرانه، موتور دیگری با حجم ۳ لیتری و ۳۸۲ اسب بخار به همراه ۳۶۹ گشتاور نیز تولید شده است که هر دو این مدل در دسته بندی گرن کوپه قرار میگیرند.

مازراتی لوانته هیبرید ۲۰۲۱ 

طراحی کابین و بدنه  BMW 2021 M440i Coupe

برای طراحی بدنه اولین نکته ای که جلب توجه میکند مدل دستگیره هایی است که در این مدل طراحی شده است و آن را از دیگر محصولات کمپانی بی ام و جدا می سازد.

مطالعه بیشتر  خودروهای هوندا جدید | هوندا سیویک Si مدل 2022

کابین داخلی این مدل اما تفاوت چندانی ندارد و به نظر با محصولات دیگر این کمپانی در یک مدل طراحی قرار میگیرند که تفاوت کمی در جزئیات مشاهده می شود.

قرار گیری یک صفحه نمایش در کنسول میانی برای استفاده از سرگرمی و اطلاعات یکی از فاکتورهایی است که در اغلب کمپانی های خودروسازی رعایت می شود و کمتر موردی را مشاهده خواهید کرد که این صفحه نمایشگر را حذف کرده باشد! پس، بی ام و ام۴ کوپه ۲۰۲۱ نیز از این قاعده جدا نمی باشد.

این خودرو از نظر ابعاد نیز کمی گسترش پیدا کرده است و با استفاده از پلتفرم مشترکی که با نسخه قبلی این سری بوده به تولید نهایی رسیده است. ابعاد در این مدل با طول ۵٫۵ سانتی متر و عرض ۲٫۵۴ سانتی متر به همراه ارتفاع ۲٫۵۴ سانتی متر در عقب اضافه شده است و کمی بزرگتر از مدل استاندارد سری ۳ بی ام و به نظر می رسد.

خودروهای ۲۰۲۲: کیا سراتو GT

این سدان جذاب با وزن مناسبی که دارد از یک سیستم تعلیق انطباقی M آپشنال نیز برخوردار است و حالت رانندگی اسپرت را به خوبی برای راننده فراهم میکند.

بی ام و ام4 کوپه 2021 به همراه مشخصات فنی بی ام و ام4 کوپه 2021 و  طراحی کابین و بدنه  BMW 2021 M440i Coupe   معرفی ماشین های 2021، بی ام سری M مدل 2021

مدل های متفاوتی از کمپانی بی ام و را می توانید در سایت اخبار خودرو ۲۲ شرقی مورد بررسی قرار دهید برای سهولت دسترسی به مطالب می توانید از طریق همین صفحه نیز اقدام کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

اخبار نمایشگاه شیراز: نقش آفرینی ایران خودرو دیزل با آتامان جدید

mortazavi

آپشن های جدید تویوتا کرولا کراس ۲۰۲۳ Toyota Corolla Cross

mortazavi

رونمایی از بی ام و کانسپت ۴

سردبیر

نظر دهید.