مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

خودروهای ۲۰۲۱: مشخصات هیوندای سانتاکروز ۲۰۲۱ + تصاویر

کمپانی خودروسازی هیوندای در سال ۲۰۲۱ از مدل جدید خود با نام ” هیوندای سانتاکروز ” (Hyundai Santa Cruz)، رونمایی کرده است و جزئیات ظاهری و مشخصات فنی این خودرو را ارائه کرده است.  در مطلبی دیگر از معرفی خودروهای ۲۰۲۱ سایت اخبار خودرو ایران و جهان ۲۲ شرقی همراه باشید تا در ادامه به ذکر مشخصات ظاهری و فنی هیوندای سانتاکروز ۲۰۲۱ بپردازیم… 

این پیکاپ از خودروسازی هیوندای بعد از طی کردن تستهای نهایی روانه بازار خواهد شد که قیمت خودروی هیوندا سانتاکروز ۲۵ هزار دلار تعیین شده است. برای اطلاع از آخرین قیمت خودروها در بازار ایران نیز می توانید بر روی لینک قرار داده شده کلیک کنید.  از رقیبان این مدل خودرو می توان به هوندا ریجلاین اشاره کرد که قیمت آن نیز از این مدل بالاتر است.

طراحی بدنه و کابین داخلی هیوندای سانتاکروز ۲۰۲۱

این خودرو در قسمت طراحی ظاهری بسیار به هیوندا توسان شباهت دارد و به تنها تفاوتی که در این مدل وجود دارد می توان به چراغ های ال ای دی اشاره کرد که بیشتر از مدل توسان به کار رفته است و همچنین شیب نسبتا زیادی که در جلوی این خودرو مشاهده می شود بیشتر به این خاطر است که بتواند مدرن بودن این خودرو را نشان دهد.

معرفی خودرو نیسان GT-R50 2021

قسمتی که بیشتر از هر چیز دیگری خودنمایی میکند مربوط به قسمت بار است و اندازه ۱۳۳ سانتی متری برای طول کف آن در نظر گرفته شده است تا بتواند بار بیشتری را ذخیره کند. بر اساس اعلام کمپانی هیوندای در آینده لوازم جانبی مخصوص این مدل طراحی می شوند و در اختیار خریداران قرار میگیرد. به عنوان مثال: یک پوشش مناسب برای قسمت کابین به صورت یکپارچه بر روی بار قرار خواهد گرفت تا این قسمت به شکل سربسته باشد.

طراحی کابین داخلی سانتا کروز دارای یک صفحه نمایش ۸ اینچی استاندارد است و براساس کاربردی که معمولا دارد برای سرگرمی و اطلاعات است که طبیعتا به اپل و اندروید نیز قابلیت اتصال داشته و علاوه بر آن خریداران می توانند یک صفحه نمایش ۱۰ اینچی و جلوآمپر دیجیتال نیز برای این مدل سفارش دهند. طراحی کابین داخلی این مدل پیکاپ مخصوصا در قسمت صندلی های عقبی به این صورت است فضای بازتری قرار داده می شود تا وسایل بیشتری در این قسمت قرار بگیرد.

مطالعه بیشتر  جدیدترین خودروهای جهان | مک لارن 765LT

امکانات دیگر سانتاکروز ۲۰۲۱ عبارتند از:

سیستم جلوگیری ار تصادف 

سیستم تشخیص عابر پیاده 

سیستم تشخیص دوچرخه سوار 

سیستم رانندگی بین خطوط 

سیستم بررسی توجه و هوشیاری راننده 

کروز کنترل تطبیقی 

سنسور نقطه کور

سنسور عقب خودرو 

دوربین نقطه کور 

مشخصات فنی هیوندای سانتاکروز ۲۰۲۱

البته هنوز مشخصات بسیار دقیقی از جزئیات فنی این خودرو منتشر نشده است اما این طور به نظر می رسد که در مدل پایه مجهز به پیشرانه ۲٫۵ لیتری ۴ سیلندری می باشد که ۱۹۰ اسب بخار داشته و قدرت بیشتر از ۲۴۴ نیوتن متر گشتاور را دارد. این پیشرانه با جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک همراه است و دارای سیستم چهار چرخ متحرک می باشد. وزن باری که این خودرو می تواند حمل کند تا ۱۵۸۸ کیلوگرم است.

معرفی خودروی جدید اشکودا کودیاک ۲۰۲۱

چنانچه فردی بخواهد پیشرانه قوی تری از این مدل را در اختیار داشته باشد می تواند سفارش دهد که از یک موتور ۲٫۵لیتری توربوشارژ با قدرت بالاتر از ۲۷۵ اسب بخار و گشتاور ۴۲۰ نیوتن متر، بهره مند شود. از دیگر تجهیزات فنی این موتور می توان به جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک دوکلاچه اشاره کرد که دسته تعویض دنده در قسمت پشت فرمان نیز به این پیشرانه متصل است.

5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

مشخصات خودروی سینگر توربو در خودروی سال ۲۰۲۲

mortazavi

معرفی جیپ رانگلر (۲۰۲۰)

سردبیر

معرفی مزدا MX-2021 میاتا

سجاد ناجی

نظر دهید.