مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

جدیدترین خودروها؛ رقیب جدی لندکروز، تانک ۶۰۰ از گریت وال!

امروز ۵ مرداد ۱۴۰۰ با یک خبر خبر خودرو خارجی، تانک ۶۰۰ از گریت وال که یک مدل چینی است در مورد مشخصات فنی تانک ۶۰۰ چینی، پیشرانه، قدرت و سرعت،  طراحی کابین و بدنه صحبت خواهیم کرد. با اخبار خودروی ایران و جهان سایت ۲۲ شرقی همراه باشید تا انتهای مطلب…

گریت وال و معرفی آفرود جدیدش به نام ” تانک ۶۰۰ “

تانک ۶۰۰ یکی از مدل های جدیدی است که توسط شرکت خودروسازی چینی گریت وال GreatWall تاسیس شده است. این خودروساز چینی با تلاش و فعالیت بسیار قصد دارد محصولات خود را تنوع ببخشید و وارد بازار جهانی کند.

البته لازم است ذکر شود که این خودروسازی تا به الان در مورد تولید خودروهای آفرودی بسیار قدرتمند عمل کرده است و یکی از رقیبان جدی برندهای معروف دنیا خواهد شد. تانک در ابتدا در مدل تانک ۳۰۰ ارائه شد که در نمایشگای شانگهای از مدل های تانک ۷۰۰ و ۶۰۰ به عنوان یک خودروی مفهومی نیز رونمایی شد. گریت وال در مدل های مینی بوس، مینی ون، SUV، مدل خودروهای وانت فعالیت های بسیار مفیدی داشته است.

این خودروساز اما تا سال ۲۰۱۰ مدل خودروهای سواری، شاسی بلند، پیکاپ تراک را توسط سه زیربرند دیگر به نام وولیکس، وینگل و هاوال به بازار معرفی میکرد که بعد از آن خودروهای کراس اوور از این کمپانی تحت برند هاوال تولید می شدند. تانک ۶۰۰ یک خودروی آفرودی بین تانک ۷۰۰ و ۸۰۰ است که این شرکت خودروسازی در برنامه های خود جای داده است.

خبر خودرو خارجی، تانک 600 از گریت وال  | مشخصات فنی تانک 600 چینی | پیشرانه، قدرت و سرعت | طراحی کابین و بدنه | اخبار خودرو | معرفی خودروهای جدید 
خبر خودرو خارجی، تانک ۶۰۰ از گریت وال

طراحی بدنه، ابعاد خودرو گریت وال تانک ۶۰۰

این خودرو از نظر ابعاد مشخص شده که کمی از تویوتا لندکروز بزرگتر و دارای مشخصات زیر می باشد:

  • طول: ۵٫۰۷۰ میلیمتر
  • عرض: ۱٫۹۳۴ میلیمتر
  • ارتفاع: ۱٫۹۰۵ میلیمتر
  • فاصله بین محورها: ۲٫۸۵۰ میلیمتر
مطالعه بیشتر  بهترین پیشرانه‌های سال 2020

این خودرو همچنین با چنین مشخصاتی از هاوال H9 نیز بزرگتر است. چراغ های جلویی تماما ال ای دی می باشند، جلو پنجره کرومی طراحی شده است و به طور کلی از خودروی هاوال بزرگتر و جادارتر می باشد.

مشخصات فنی؛ پیشرانه، قدرت، سرعت گریت وال تانک ۶۰۰

در این مدل سه پیشرانه ارائه می شود که در آینده به ادعای این شرکت، پیشرانه الکتریکی آن نیز ارائه خواهد شد، پیشرانه با حجم ۲، ۲٫۴ و ۳ لیتری نصب شده است. که مسلما قوی ترین نوع پیشرانه آن ۳ لیتری می باشد که از ۶ سیلندر توربوشارژر برخوردار است. این شاسی بلند آفرودی قدرت خود را از ۳۵۰ اسب بخار میگیرد و نهایت گشتاور ۵۰۰ نیوتن متر را دارا می باشد که برای انتقال قدرت در این مدل نیز از یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک کمک گرفته شده که به هر چهار چرخ ارسال می شود. این کمپانی قرار است این مدل را تا پایان سال ۲۰۲۱ وارد بازار کند که از آن نزدیک به ۶۰ هزار دستگاه نیز تولید خواهد شد.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

بررسی خودروهای سال و شاسی‌ بلند بی ام و XM مدل ۲۰۲۲ با ظاهری متفاوت

mortazavi

Mercedes-Benz SL63 S AMG E Performance (2024)

mortazavi

پیکاپ T8 جدیدترین خودروی شرکت کرمان موتور

سردبیر

نظر دهید.