مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

بگوئیم جی ام سی کانیون ۲۰۲۳ یا شورولت کلرادو ۲!

بگوئیم جی ام سی کانیون ۲۰۲۳ یا شورولت کلرادو ۲!

در جدیدترین پیکاپ هایی که وارد بازار در سال آینده خواهند شد، جی ام سی کانیون ۲۰۲۳ است که بسیار شباهت به شورولت کلرادو دارد. ضمن اینکه هر دو این مدلها دارای یک پیشرانه، سواری نرم و البته فضای کابین داخلی تاحدی ضعیف هستند و تنها کلرادو در حال حاضر مدل آفرود ZR2 را ارائه می‌کند.براساس گزارشات ارائه شده خودروی GMC Canyon مدل ۲۰۲۳، تریم جدید AT4X مشابه ZR2 را دریافت می کند که به آن قابلیت آفرود بسیار بیشتری برای به چالش کشیدن رقبای بهتری مانند تویوتا تاکوما، جیپ گلادیاتور و فورد رنجر می دهد. انتظار می رود که Canyon AT4X دارای دمپرهای Multimatic-spool-valve ZR2، قفل دیفرانسیل جلو و عقب، سیستم تعلیق ارتقا یافته و لاستیک‌های چاق Goodyear Wrangler Territory باشد.

GMC یوکان ۲۰۲۳

اما برای سال ۲۰۲۳ چه چیزی از این خودرو جدید خواهد بود؟ همانطور که گفته شد این مدل قرار است از تریم آفرود AT4X استفاده کند. البته لازم به ذکر است که این تریم اخیراً به Sierra 1500 اضافه شده است و دارای چرخ های ۱۷ اینچی است که در ادامه این مشخصات جزئی هنوز جزئیات دقیقی درمورد قیمت نهایی این مدل و اطلاعات کامل مشخصات فنی ارائه نشده است. اما تصویر تیزر اخیر GMC نشان می دهد که این مدل دارای گلگیرهای عریض هستند و این شامل طراحی جدید Canyon می شود.

جی ام سی سیرا ۲۰۲۲ 

همانطور که گفته شد ما جزئیات زیادی در مورد قیمت و مشخصات دقیق این مدل در دسترس نداریم و در گزارشات بعدی از خودروهای جدید ۲۲ شرقی آپدیت خواهد شد، این مدل پیکاپ جی ام سی با یک مدل مقاوم AT4X ارائه خواهد شد و این چنین انتظار می رود که طیفی از تریم‌ها و قیمت‌ها مشابه پیکاپ های تولید شده حال حاضر باشد،

مطالعه بیشتر  رنجروور ولار 2021 + تصاویر Land Rover Range Rover Velar

با در دسترس قرار گرفتن اطلاعات بیشتر، این گزارش خودرو جدید ۲۰۲۳ را با جزئیات بیشتر در مورد:

  • موتور، گیربکس و عملکرد
  • ظرفیت حمل بار و یدک کشی
  • مصرف سوخت و MPG دنیای واقعی
  • فضای داخلی، راحتی و باربری
  • اطلاعات سرگرمی و اتصال
  • ویژگی های ایمنی و کمک راننده
  • پوشش گارانتی و نگهداری
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

رولز رویس فانتوم ۲۰۲۳ Extended Series II

mortazavi

کوپرا فورمنتور هیبریدی در خودروهای ۲۰۲۱ + تصاویر

mortazavi

جدیدترین خودروها ۲۰۲۱، آفرود سانگ یانگ X200

mortazavi

نظر دهید.