مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

جیپ رانگلر مدل ۲۰۲۱ | Jeep Wrangler 4xe 2021

جیپ رانگلر مدل  ۲۰۲۱ که به تازگی توسط این کمپانی رونمایی شده است. در سایت اخبار خودرو ۲۲ شرقی به ذکر مشخصات فنی جیپ رانگلر مدل ۲۰۲۱ و طراحی کابین و بدنه این شاسی بلند صحرایی پرداخته می شود.

معرفی آفرود جدید از کمپانی جیپ بانام “رانگلر ۲۰۲۱”

کمپانی جیپ، برای مدل رانگلر ۲۰۲۱ اولویت ها را بر اساس نظر مشتریان قرار داده است. در نهایت تغییرات ظاهری و فنی که در خودرو به کار برده باعث شده تا یک رقیب جدی برای مدل های هم رده اش شود.

بوگاتی La Voiture Noire یا ماشین سیاه 

این خودرو که یک رقیب جدی برای فورد برانکو به شمار می رود دارای یک سیستم Selec-Trac می باشد که برای انتقال قدرت چهار چرخ محرک قرار داده شده است. به عبارتی دیگر، این سیستم تغییر مکانیزم انتقال قدرت را از یک دیفرانسیل به دو دیفرانسیل و البته به صورت اتومات نیز انجام می دهد که شرایط جاده سنجیده و براساس آن عمل میکند.

طراحی کابین و بدنه جیپ رانگلر مدل ۲۰۲۱

رانگلر جدید به دوربین جلو مجهز است که در طراحی کابین داخلی آن، سیستم هشدار میزان باد تایر  و اتصال آن به نمایشگر جدید ۷ اینچی می باشد که این فناوری قبل از آن به شکل آپشنال بر روی مدل های اسپرت جیپ قرار داده می شد، در این شاسی بلند آفرودی نیز به شکل استاندارد نصب شده است.

گران قیمت ترین خودروی دنیا در سال ۲۰۲۱:  Rolls-Royce Boat Tail (2021)

از دیگر امکانات کابین داخلی می توان به:

  • سیستم تهویه مطبوع
  • رابط کاربری اندروید و اپل
  • رهیاب ماهواره ای
  • نمایشگر فرمان دیجیتال
  • رادیوی ماهواره ای SiriusXM با اکانت یکساله
  • سیستم صوتی با پورت یو اس بی

از تغییرات ظاهری این مدل نیز می توان به جلو بدنه خودرو اشاره کرد که نسبت به مدل های قبلی تفاوت های خیلی زیادی ندارد اما در نسخه جدید جزئیات جدیدی مانند چراغ های ال ای دی در آن اعمال شده است و علاوه بر آن نیز میتوان رنگ بندی های متنوعی از این مدل مشاهده کرد.

مشخصات فنی جیپ رانگلر مدل ۲۰۲۱

پیشرانه ۲ لیتری توربو بنزینی در این مدل که دو واحد آن الکتریکی می باشد و قدرت خود را از ۳۷۵ اسب بخار گرفته و گشتاور ۶۳۷ نیوتن متری را تولد کرده که با قرار گیری یک باتری لیتیوم یونی در حجم ۱۷ کیلووات ساعتی هم در این مدل نصب شده است که میتواند شعاع حرکتی ۴۰ کیلومتری را در در حالت تمام الکتریکی ایجاد کند.

5/5 - (1 امتیاز)
مطالعه بیشتر  خودروهای جدید | لوسید ایر مدل 2022

مطالب مرتبط

آشنایی با مشخصات هونگچی E-QM5 برقی از گروه خودرویی بهمن

mortazavi

خودروساز آلمانی: رونمایی از فولکس واگن تایگو مدل ۲۰۲۲ به همراه مشخصات کامل

mortazavi

خودروهای جدید خارجی | فیس لیفت جدید آلفارومئو جولیا ۲۰۲۳

mortazavi

نظر دهید.