مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

عملکرد فوق‌العاده به همراه فناوری های جدیدتر در جنسیس GV70 برقی ۲۰۲۳

جنسیس GV70 2023 برقی

عملکرد فوق‌العاده به همراه فناوری های جدیدتر در جنسیس GV70 برقی ۲۰۲۳ مشخصات فنی جنسیس GV70 2023 برقی | امکانات جنسیس جی وی ۷۰ ۲۰۲۳ برقی | معرفی مدل های جدید خودرویی ۲۰۲۳ | اخبار خودروهای جدید خارجی | ۲۲ شرقی خبر خودرو

GV70 الکتریکی بر اساس نسخه قدیمی تر GV70 ساخته شده است. فضای داخلی جادار قبلی خود را به ارث برده است و عملکرد فوق‌العاده و مجموعه‌ای از فناوری‌های جدید را که منحصراً برای خودروهای برقی طراحی شده‌اند، اضافه می‌کند. در نمای بیرونی، فاسیای جلو توجه دقیقی به کارایی و عملکرد آیرودینامیکی نشان می‌دهد. ظاهری مینیمال و در عین حال پیچیده در این مدل ایجاد شده است. شکل افقی مینیمالیستی سپر عقب، تصویر مدرن این مدل را کامل می کند. یک صفحه ساف ساده و بدون لوله اگزوز بر ماهیت الکتریکی SUV تأکید می کند، در حالی که چراغ های نمادین و پیشرو دو خط چهار خطی، لمس نهایی را بر روی مدل الکتریکی GV70 با معماری دو خطی جنسیس انجام می دهند.

عملکرد فوق‌العاده به همراه فناوری های جدیدتر در جنسیس GV70 برقی 2023 مشخصات فنی جنسیس GV70 2023 برقی | امکانات جنسیس جی وی 70 2023 برقی | معرفی مدل های جدید خودرویی 2023 | اخبار خودروهای جدید خارجی 
عملکرد فوق‌العاده به همراه فناوری های جدیدتر در جنسیس GV70 برقی ۲۰۲۳ مشخصات فنی جنسیس GV70 2023 برقی | امکانات جنسیس جی وی ۷۰ ۲۰۲۳ برقی | معرفی مدل های جدید خودرویی ۲۰۲۳ | اخبار خودروهای جدید خارجی  ۲۲ شرقی خبر خودرو

مشخصات جنسیس gv70 مدل ۲۰۲۳

فضای داخلی دارای طراحی متمرکز بر راننده است که تجربه رانندگی بصری و پویا را ارائه می دهد. GV70 الکتریکی ۲۰۲۳ که منعکس کننده جاه طلبی های پایدار این خودروی الکتریکی و همچنین تعهد جنسیس به پایداری آینده است. انواع مواد سازگار با محیط زیست برای تجهیز این مدل استفاده شده است، و هر متریال دارای یک دوخت با کیفیت بالا است، طرحی را تکمیل می کند که دیدگاه Genesis برای تجمل پایدار را از درون به بیرون تجسم می دهد. جنسیس این مدل را با فضای داخلی Glacier White عرضه خواهد کرد.

مطالعه بیشتر  اولین تصاویر جنسیس G90 2023 طراحی ظریف تر و جذاب تر!

رقابت فضای داخلی  جنسیس GV70 الکتریکی ۲۰۲۳ با پایین آوردن کابین مرکزی افزایش یافته است تا مقداری از فضای ردیف دوم را که معادل GV70 است، حفظ کند. به عنوان یک وسیله نقلیه اسپرت و پویا، GV70 الکتریکی عملکرد رقابتی و قدرتمندی را برای رضایت رانندگان ارائه می دهد. این خودرو تنها به عنوان مدل AWD (همه چرخ متحرک) با حداکثر توان خروجی ۱۶۰ کیلووات و گشتاور ۳۵۰ نیوتن متر برای جلو و عقب در دسترس خواهد بود و مجموع حداکثر توان خروجی ۳۶۰ کیلووات (در حالت Boost) و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور را ارائه می دهد. این مدل قدرتمند می تواند در حالت Boost در ۴٫۵ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

علاوه بر این، GV70 الکتریکی اولین مدل جنسیس است که دارای حالت e-Terrain مخصوص SUV است که تجربه رانندگی پایداری را در محیط‌های مختلف ممکن می‌سازد.

مدل جدید برد تمام الکتریکی رقابتی (AER) را ارائه می دهد. بر اساس استاندارد CLTC، حداکثر برد تخمینی در هر بار شارژ بیش از ۵۰۰ کیلومتر است (بر اساس سیستم گواهینامه EV کره ای، برد تخمینی در هر شارژ ۴۰۰ کیلومتر است). در عین حال، اضافه شدن شارژ سریع ۳۵۰ کیلوواتی، باتری را قادر می سازد تنها در ۱۸ دقیقه از ۱۰٪ به ۸۰٪ شارژ شود.

عملکرد فوق‌العاده به همراه فناوری های جدیدتر در جنسیس GV70 برقی 2023 مشخصات فنی جنسیس GV70 2023 برقی | امکانات جنسیس جی وی 70 2023 برقی | معرفی مدل های جدید خودرویی 2023 | اخبار خودروهای جدید خارجی 
عملکرد فوق‌العاده به همراه فناوری های جدیدتر در جنسیس GV70 برقی ۲۰۲۳ مشخصات فنی جنسیس GV70 2023 برقی | امکانات جنسیس جی وی ۷۰ ۲۰۲۳ برقی | معرفی مدل های جدید خودرویی ۲۰۲۳ | اخبار خودروهای جدید خارجی 

علاوه بر این، استفاده Genesis از یک سیستم شارژ سریع چندگانه ۴۰۰V / 800V به رانندگان اجازه می دهد تا از اشکال مختلف زیرساخت شارژ استفاده کنند. سیستم شارژ سریع چندگانه با افزایش ولتاژ تامین شده توسط شارژرهای معمولی از ۴۰۰ ولت به ۸۰۰ ولت، شارژ سریع و پایدار را امکان پذیر می کند. این فناوری به لطف موتورهای محرک و اینورترهای مدل برای سیستم خودرو بهینه شده است. مشتریان می توانند از سیستم شارژ سریع ۸۰۰ ولت برای استفاده از زیرساخت شارژ ۴۰۰ ولت و ۸۰۰ ولت بدون نیاز به مبدل اضافی استفاده کنند.

جنسیس GV60 الکتریکی

نسخه الکتریکی GV70 همچنین دارای ویژگی V2L (Vehicle to Load) است که از شارژ ۳٫۶ کیلوواتی پشتیبانی می کند که بالاتر از منبع تغذیه در یک خانه معمولی است و مشتریان را قادر می سازد تا به راحتی از وسایل برقی خارج از خودرو استفاده کنند.

مطالعه بیشتر  آئودی RS E-Tron GT 2022 | مشخصات و تصاویر Audi RS e-tron GT

علاوه بر این، سیستم محرک قطع کننده (DAS) می تواند به طور خودکار موتور و محور محرک را با در نظر گرفتن شرایط مختلف رانندگی متصل یا جدا کند. چنین شرایطی شامل سرعت خودرو و حالت رانندگی است که امکان سوئیچینگ بدون درز بین ۲WD و AWD را فراهم می‌کند و در عین حال بازدهی را افزایش می‌دهد.

22 شرقی خبر خودرو
22 شرقی خبر خودرو

تجربه رانندگی مدل جدید با انواع فناوری های پیشرفته بیشتر شده است. سیستم ترمز احیا کننده هوشمند ۲٫۰ انرژی را از طریق سیستم ترمز بر اساس عادات رانندگی، ناوبری بلادرنگ و شرایط جاده بازسازی می کند. در حالت رانندگی، i-Pedal (پدال هوشمند) به راننده این امکان را می دهد که فقط با استفاده از پدال گاز، شتاب بگیرد و متوقف شود.

مشخصات جنسیس X کوپه

جنسیس همچنین این وسیله نقلیه را به ANC-R (Active Noise Control Road) برای دستیابی به تجربه رانندگی راحت مجهز کرد. این فناوری با اندازه گیری و تجزیه و تحلیل صداهای جاده با استفاده از چهار سنسور و هشت میکروفون و ایجاد همزمان صدا در فازهای مخالف، سطح نویز را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

سیستم تعلیق کنترل الکترونیکی پیش نمایش (ECS) برای پشتیبانی از تجربه رانندگی بهینه استفاده شده است. این سیستم تعلیق را می توان بر اساس اطلاعات جمع آوری شده از طریق دوربین جلو و سیستم ناوبری SUV کنترل کرد.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

پشت فرمان شاسی‌بلند هیجان‌انگیز آئودی RS Q3

سجاد ناجی

M-Byte چینی جدید بازار با نمایشگر ۴۸ اینچی

Sajjad Amanian

مشخصات فنی لامبورگینی هوراکان تکنیکا Huracan Tecnica

mortazavi

نظر دهید.