مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

بررسی تویوتا کرولا کراس ۲۰۲۲ SUVOTY

بررسی تویوتا کرولا کراس 2022 SUVOTY کرولا کراس 2022 SUVOTY یکی از مدل خودروهای جدید از کمپانی تویوتا است که برنده رقابت در بین SUV ها شده است

بررسی تویوتا کرولا کراس ۲۰۲۲ SUVOTY

کرولا کراس ۲۰۲۲ SUVOTY یکی از مدل خودروهای جدید از کمپانی تویوتا است که برنده رقابت در بین SUV ها شده است و مدلی است که بین C-HR , RAV4 قرار دارد. کرولا کراس که از نظر ظاهری به نظر می رسد تفاوت هایی با کرولای معمولی دارد و کمی از آن بلندتر است که طراحی بدنه را به شکل متفاوت تری نیز می توان مشاهده کرد. از جمله رقیبانی که برای این مدل می توان نام برد Kia EV6 و کیا نیرو اشاره کرد.

 تویوتا هایلندر ۲۰۲۱

برای کرولا کراس ۲۰۲۲ SUVOTY از پلتفرم TNGA-C استفاده شده که دارای موتور ۲٫۰ لیتری ۴ خطی ۱۶۹ اسب بخاری است و گیربکس اتوماتیک CVT نیز برای این مدل استفاده شده است. سیستم تعلیق یکسان (با اکسل عقب چرخشی) است که گفته شده آخرین کیفیت ساخت را دارد.

بررسی تویوتا کرولا کراس 2022 SUVOTY کرولا کراس 2022 SUVOTY یکی از مدل خودروهای جدید از کمپانی تویوتا است که برنده رقابت در بین SUV ها شده است

مدت زمان ثبت شده برای این مدل در بازه ۰ تا ۶۰ کیلومتر در مدت زمان ۹٫۳ ثانیه ای شتاب می گیرد و به طور کلی نیم ثانیه سریع تر از رقیب اصلی خود، هوندا HR-V 2023 جدید است. این مدل از خودروی تویوتا که تا به اکنون برخی مشخصات آن را ذکر کرده ایم در مدل چهار چرخ محرک چسبندگی و کشش بسیار خوبی را ارائه می دهد.

تویوتا جی آر کرولا ۲۰۲۲

تویوتا یک نسخه هیبریدی از کرولا کراس در راه دارد، اما هنوز برای ارائه نهایی آماده نشده است. به طور کلی کرولا کراسی که معرفی کردیم دارای یک پیشرانه الکتریکی معمولی است و هنوز در مورد پلاگین هیبریدی آن گزارشی اعلام نشده است.

مطالعه بیشتر  کانسپت جدید از آلپین A110 E- ternite مدل 2022

کراس کرولا عنوان یک شاسی بلند ساب کامپکت مفیدو مقرون به صرفه را از آن خود کرد و به گفته طراحان این مدل، یکی از خودروهایی است که بسیار کارآمد و ارزان به شمار می رود و ویژگی های ایمنی بسیاری را در خود جای داده است که به سلیقه افراد زیادی نزدیک است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

خودروهای ۲۰۲۱: مشخصات بی ام و ام۴ کوپه | BMW 2021 M440i Coupe

mortazavi

معرفی و بررسی آئودی E-Tron

سردبیر

انواع مدل بی ام و | خودروی بی ام و سری ۲ اکتیو تورر ۲۰۲۲

mortazavi

نظر دهید.