مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

خبر خودرو خارجی | تویوتا کرولا هیبریدی ۲۰۲۲… شاید به عنوان یک ون!!!

مدل خودروهای تویوتا

خبر خودرو خارجی | تویوتا کرولا هیبریدی ۲۰۲۲… شاید به عنوان یک ون!!!

چند هفته پیش با معرفی تویوتا یاریس ECOVan گفته شد که ممکن است معقول ترین خودرویی باشد که تا به حال ساخته شده است! همین قدر با اطمینان!!! خوب حالا با رونمایی تویوتا کرولا جدید بیشتر به این موضوع پی میبریم که یک خودروی بسیار کاربردی تر نیز وجود دارد و البته شاید گفت کرولای تویوتا به عنوان یک ون هم کارایی زیادی دارد… Corolla این روزها فقط یک کار ترکیبی است. حداقل تا زمانی که Gazoo Racing با امیدواری دست به کار شود و تلاش کند تا هوندا سیویک تیپ R را خشن تر کند…

مشخصات تویوتا کرولا ۲۰۲۲

تویوتا کرولا هیبریدی ۲۰۲۲ مجهز به پیشرانه هیبریدی ۱٫۸ لیتری است که از فناوری الکتریکی و خود شارژ مشابه کرولا استاندارد استفاده می کند. مارک رودن می گوید: با پیشرانه کامل هیبریدی، Corolla Commercial یک وسیله نقلیه فوق العاده همه کاره به مشتریان می دهد که می توانند بدون آلایندگی و مصرف سوخت بالا در مسافت های بین شهری و یا سفرهای طولانی تر رانندگی کنند و البته بدون اینکه بخواهند همیشه نگران خالی شدن باتری باشند چرا که مدیریت شارژ باتری قوی دارد.

این خودرو از سرعت بالایی برخوردار نیست و تنها ۱۲۱ اسب بخار قدرت و ۱۰۵ پوند نهایت گشتاور آن است و از چرخه احتراق اتکینسون استفاده میکند که هم موضوع باعث کاهش هزینه های برق می شود.

گران ترین مدل تویوتا را در این لینک مشاهده کنید!

ضمن اینکه لازم است ذکر شود این موتور یه همراه یک موتور آهنربای دائمی نیز هماهنگ شده که دارای ۷۱ اسب بخار قدرت می باشد و باتری ۶۰۰ ولتی دارد که انتقال قدرت را از جعبه دنده به چرخ های جلو هماهنگ می کند.

فناوری ترکیبی تویوتا کرولا هیبریدی ۲۰۲۲ به خوبی قابلیت اطمینان خود را نشان داده و با صرفه جویی در مصرف سوخت، صرفه جویی روزانه در هزینه های جاری را به همراه دارد. رودن گفت: این یک آپشن منحصر به فرد به مجموعه تویوتا حرفه ای و بازار گسترده LCV است و ما اطمینان داریم که علاقه زیادی را به خود جلب خواهد کرد.

مطالعه بیشتر  خودروهای جدید مرسدس 2021 | ون جدید مرسدس سیتان Citan 2021

مدل های تویوتا: تویوتا تاکوما ۲۰۲۲

عملکرد جزئیات مشخصات و ظرفیت حمل بار در زمان باز شدن سفارشات در اواخر امسال اعلام می شود، اما تویوتا می گوید قیمت این مدل حدود ۲۲،۱۳۴ پوند با ظرفیت یدک کش ۷۵۰ کیلوگرم است.

این شرکت همچنین میزان مصرف سوخت ترکیبی بین ۵۵٫۳ mpg تا ۶۲٫۷ mpg را با خروجی گازهای گلخانه ای بین ۱۰۲ گرم در کیلومتر و ۱۱۵ گرم در کیلومتر تأیید کرد. فروش Corolla Commercial در تابستان ۲۰۲۲ آغاز می شود و در کارخانه شرکت Barnaston در دربیشایر ساخته می شود. این مدل همچنین قبل از هر بازار دیگری در انگلستان به فروش می رسد.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

تصاویر رسمی از تغییرات کیا اسپورتیج ۲۰۲۲ + مشخصات، تصاویر و ویدئو

mortazavi

آکورا اینتگرا ۲۰۲۳ همراه با مشخصات فنی و امکانات کابین

mortazavi

گزارش مشخصات فنی و کابین GMC یوکان ۲۰۲۳ + تصاویر

mortazavi

نظر دهید.