مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

نسخه هیبریدی تویوتا پریوس XLE 20

نسخه هیبریدی تویوتا پریوس XLE 2023 تویوتا پریوس XLE 2023 به عنوان یک مدل کاملا باز طراحی شده وارد سال 2023 می شود. این پریوس جدید با طراحی ظاهری شیک ...

نسخه هیبریدی تویوتا پریوس XLE 2023

تویوتا پریوس XLE 2023 به عنوان یک مدل کاملا باز طراحی شده وارد سال ۲۰۲۳ می شود. این پریوس جدید با طراحی ظاهری شیک و جدید، فضای داخلی بازسازی شده و پیشرانه هیبریدی تقویت شده، برای سبک، عملکرد و کارایی ساخته شده است.

پریوس ۲۰۲۳ جدید که برای شگفتی رانندگان طراحی شده که در همان نگاه اول رانندگان را به سمت خود جذب می کند و با طراحی اسپرت کوپه شکل جذاب تری را به این مدل بخشیده است.

این مدل همراه با چرخ های ۱۹ اینچی، فضای داخلی طراحی شده مدرن و نمایشگرهایی با تکنولوژی بالا بیانگر تغییر و تحولات اساسی است که در این مدل انجام شده است. از مشخصات فنی تویوتا پریوس XLE 2023 می توان به موتور ۲٫۰ لیتری بزرگ‌تر و سیستم هیبریدی اصلاح‌شده که بیش از ۶۰ درصد قدرت سیستم ترکیبی دارد، اشاره کرد.

برای این نسل جدید پریوس، توان خروجی به ۱۹۶ اسب بخار در مدل های مجهز به AWD، از ۱۲۱ اسب بخار در نسل قبلی و ۱۹۴ اسب بخار در مدل های مجهز به FWD، که قبلاً ۱۲۱ اسب بخار بود، افزایش یافته است. حداکثر گشتاور موتور برای این نسل نزدیک به ۱۶ درصد افزایش می یابد، از ۱۲۰ به ۱۳۹ پوند فوت است.

نسخه هیبریدی تویوتا پریوس XLE 2023 تویوتا پریوس XLE 2023 به عنوان یک مدل کاملا باز طراحی شده وارد سال 2023 می شود. این پریوس جدید با طراحی ظاهری شیک ...

پریوس ۲۰۲۳ کاملاً جدید در شش رنگ از جمله Wind Chill Pearl، Cutting Edge، Guardian Grey، Midnight Black Metallic، Supersonic Red یا Reservoir Blue در دسترس خواهد بود. قیمت پریوس تویوتا از ۲۷۴۵۰ دلار برای درجه LE شروع می شود. انتظار می رود مدل های تویوتا پریوس ۲۰۲۳ در ژانویه ۲۰۲۳ وارد نمایندگی های تویوتا ایالات متحده شوند.

مطالعه بیشتر  زاگاتو موسترو بارچتا 2022 و معرفی آن

افزایش بهره وری سوخت پریوس از سیستم ترمز کنترل شده الکترونیکی (ECB) حاصل می شود که عملکرد بین نیروی ترمز احیا کننده موتورهای الکتریکی و نیروی سیستم ترمز هیدرولیک را برای ایجاد قدرت توقف بهینه هماهنگ می کند. با استفاده پیشگیرانه از موتورهای الکتریکی برای بازیابی هرچه بیشتر انرژی الکتریکی از سیستم ترمز احیا کننده، این کنترل مشارکتی بسیار کارآمد به به حداکثر رساندن مصرف سوخت کمک می کند.

۲۰۲۳ Toyota Prius Prime

انواع حالت های رانندگی در این مدل را می توان به:

NORMAL: به سیستم هیبریدی اجازه می دهد تا به ترکیبی ایده آل از مصرف سوخت و شتاب خودرو دست یابد. مقدار باز شدن گاز به صورت خطی در پاسخ به عملکرد پدال گاز تغییر می کند.
ECO: با محدود کردن قدرت در پاسخ به ورودی پدال گاز سبک تا متوسط، کارایی سیستم هیبریدی را بهبود می بخشد.
SPORT: عملکرد و شتاب پویا را افزایش می دهد.

اشاره کرد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

معرفی خودروهای جدید آینده | استون مارتین DBX707 مدل ۲۰۲۳

mortazavi

آلپینا B8 گرن کوپه با قلب تپنده ۴٫۴ لیتری معرفی شد

سجاد ناجی

چانگان CS95 مدل ۲۰۱۹، ایمن، مدرن، پیشرفته

سجاد ناجی

نظر دهید.