مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

معرفی بی ام و i4 مدل ۲۰۲۲ + عکس (BMW i4)

خودروساز خارجی BMW که شهرت جهانی دارد در جدیدترین اقدامات خود از بی ام و i4 مدل ۲۰۲۲ رونمایی کرده است که در قالب یک سدان هیبریدی می باشد. در ادامه این گزارش خبر خودرویی از سایت ۲۲ شرقی مشخصات فنی بی ام و i4 مدل ۲۰۲۲ نوع طراحی کابین و بدنه ذکر خواهد شد…

مشخصات سدان تمام برقی بی ام و i4 مدل ۲۰۲

در سری ۴ خودروهای کمپانی بی ام و یک مدل با نام BMW i4 به بازار معرفی شده است که این مدل به صورت تمام الکتریکی می باشد. درست یک سال قبل بود که این خودروساز از مدل مفهومی i4 رونمایی کرد و در حال حاضر آن را برای فروش روانه بازار کرده است، مدل مفهومی ارائه شده از قبل با مدل کنونی نزدیک به ۸۵ درصد شباهت دارد و طراحان آن را در مدل ۴ درب طراحی کرده اند.

نوع طراحی کابین و بدنه در بی ام و i4 2022

در این مدل با مشاهده تصاویر می توان دید که جلو پنجره ها به طور کلی در سری ۴ به صورت مشبک می باشد. همانطور که گفته شد اضافه شدن دو درب در عقب و مخفی شدن دستگیره های آن به مدل اضافه شده است.

همچنین در این مدل می توان به حذف شدن سپرها اشاره کرد و تریم های آبی رنگی که برای آن در نظر گرفته شده است!

مدل های دیگر از بی ام در سال ۲۰۲۲: معرفی ب ام و iX مدل ۲۰۲۲ | ۲۰۲۲ BMW iX

در کابین داخلی می توان یک نمایشگر ۱۲٫۳ اینچی و صفحه کنترل ۱۴٫۹ اینچی را مشاهده کرد که در نگاه اول می توان هر دو این نمایشگر را به صورت یک نمایشکر کلی مشاهده کرد. همچنین برای طراحی کابین داخلی بی ام و i4 2022 از یک نرم افزار iDrive 8 استفاده می کنند که به شکل راه دور نیز می توان آن را به روز رسانی کرد.

مطالعه بیشتر  خودروهای جدید آئودی | کانسپت جدید آئودی Grandsphere

گامی به عقب و معرفی و مشخصات بی ام و آلپینا ۲۰۲۰

مشخصات فنی بی ام و i4 مدل ۲۰۲۲

این خودرو دارای دیفرانسیل عقب eDrive40 می باشد و از دو قوای محرکه الکتریکی استفاده می کند و قدرت خود را از ۳۳۵ اسب بخار و گشتاور ۴۳۰ نیوتن متری دریافت می کند.

در مدت زمان ۵٫۹ ثانیه این سدان الکتریکی جذاب و قدرتمند می تواند از حالت ثابت به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد که همراه با باتری ۸۳٫۹ کیلوواتی می تواند نزدیک به ۴۸۳ کیلومتر را طی کند. در بازار جهانی قیمت بی ام و i4 مدل ۲۰۲۲ نزدیک به ۵۵ هزار و ۴۰۰ دلار می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

معرفی پژو ۳۰۸ مدل ۲۰۲۰؛ مشخصات فنی و طراحی کابین

mortazavi

معرفی فورد برانکو ۲۰۲۱

mortazavi

خودروهای جدید آئودی | مدل رالی و آفرودی آئودی RS Q e-tron Dakar مدل ۲۰۲۲

mortazavi

نظر دهید.