مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

جدیدترین خودروهای بی ام و | مدل مفهومی بی ام و آی ویژن سیرکولار ۲۰۲۱

جدیدترین خودروهای بی ام و با نام بی ام و آی ویژن سیرکولار ۲۰۲۱

هدف اصلی طراحی بی ام و i Vision Circular ایجاد وسیله نقلیه ای بود که برای چرخه مواد بسته بهینه شده و ۱۰۰٪ از مواد بازیافتی / ۱۰۰٪ قابلیت بازیافت را به دست آورد. این شامل استفاده خاصی از موادی است که قبلاً چرخه عمر محصول را تکمیل کرده اند یا مواد ثانویه که در کنار مواد خام تأیید شده بر اساس زیست شناخته شده اند. همین امر در مورد دستگاه ذخیره انرژی نیز صدق می کند، باتری تمام حالت جامد BMW i Vision Circular 100 درصد قابل بازیافت است و تقریباً کاملاً با استفاده از موادی که از حلقه بازیافت تهیه شده اند، تولید می شود. با کاهش قابل توجه استفاده از ارزشمندترین منابع ، چگالی انرژی بسیار بالاتری به دست خواهد آمد. ما از ابتدا در فرآیند طراحی بی ام و i Vision Circular به طراحی مدور توجه کردیم. در نتیجه، این Vision Vehicle دارای ایده های خلاقانه ای برای ترکیب پایداری با زیبایی جدید و الهام بخش است که ما این رویکرد را طراحی دایره ای می نامیم. آدریان ون هویدونک، مدیر طراحی گروه BMW توضیح می دهد: طراحی دایره ای شامل چهار اصل RE THINK ،RE DUCE ،RE USE و RE CYCLE است.

آشنایی با کانسپت بی ام و “آی ویژن سیرکولار ۲۰۲۱”

قسمت عقب ظاهری خالصانه و واضح دارد. تمام سطوح صفحه نمایش و عملکردهای نور به طور نامحسوس در درب عقب شیشه ای تیره ادغام شده و رویکرد پیش گرفته شده در جلو را تکرار می کند. هنگامی که ماشین خاموش اس ، فقط لوگوی دو بعدی BMW در سطح شیشه ای تیره قابل مشاهده است. با روشن کردن خودرو، عناصر نور عملکردی و گرافیک خط در قسمت جلویی فعال می شود. یک جهش جزئی در اینجا قسمت پشتی را با استعداد پویا تزریق می کند و حاشیه کلاس بالا را فراهم می کند. در حال حرکت به سمت پایین، سپر مشکی کاملاً مینیمالیزه و بهینه سازی شده از نظر آیرودینامیکی، به همین ترتیب از پلاستیک قابل بازیافت آشکار ساخته شده و طراحی قسمت انتهایی عقب را در پایین ترین نقطه خود نسبت به جاده انجام می دهد.

ناحیه اطلاعاتی که معمولاً انتظار می رود در صفحه نمایش اطلاعات مرکزی پیدا کنید در بالای صفحه ابزار در پایین شیشه جلو قرار دارد. این قسمت از صفحه نمایش Head Up Display را که اولین بار توسط BMW به نمایش گذاشته شد، به سطح کاملاً جدیدی می رساند. تمام اطلاعات مربوطه در قسمت عرض شیشه جلو پیش بینی شده است. نمایشگرهای رانندگی راننده را می توانید در اینجا همراه با عملکردهای ارتباطی و ویژگیهای سرگرمی برای مسافران مشاهده کنید.

بی ام و M5 CS

اطلاعات را می توان مستقیماً به میدان دید کاربر منتقل یا به دلخواه پنهان کرد. بنابراین استفاده هوشمند از فناوری ها، شیشه جلو اتومبیل موجود را به یک منبع اطلاعات تبدیل می کند و نیازی به نمایشگرهای دیگر در فضای داخلی را به طور همزمان از بین می برد و یکی دیگر از نمونه های کاربرد فناوری خجالتی در محل کار است. محتوای پیش بینی شده با استفاده از پدهای تعاملی در فرمان کنترل می شود ، در حالی که مسافران می توانند به راحتی دستگاه های تلفن همراه خود را به خودرو متصل کرده و سپس با تلفن داخلی تماس بگیرند.

در مورد بی ام و آی ویژن سیرکولار ۲۰۲۱ مدل مفهومی تنها به موارد طراحی داخلی و کابین اشاره شده بود و هنوز جزئیاتی در مورد مشخصات فنی این مدل ارائه نشده است. علاوه بر این، قسمت عقب کابین به یک صندلی نیمکت بزرگ و کمی برجسته تبدیل شده است که با تقویت کننده های جانبی بسیار متناسب و ملایم، فضایی مناسب برای دو نفر فراهم می کند. تکیه گاه های سر بر روی صندلی ها مانند کوسن هایی است که روی یک ساختار نگهدارنده قرار گرفته اند و بیشتر بر ویژگی نرم و دنج تأکید می کنند.

بی ام و سری ۲ کروک…

بلندگوهای صوتی در زیر بالشتک های نگهدارنده سر قرار گرفته اند. هر صندلی دارای ناحیه صوتی اختصاصی خود است ، به این معنی که می توان از محتوای صوتی جداگانه در هر نقطه از خودرو بدون دخالت صوتی لذت برد. کنترل مستقیم صدا تعداد قطعات مورد نیاز را کاهش می دهد و حذف سیستم را ساده می کند. این تنها یک نمونه از روشهای احتمالی است که در آن ویژگیهای فنی مدرن را می توان به طور ظریف در یک محیط داخلی که ظاهر یک آپارتمان راحت است ادغام کرد.

5/5 - (1 امتیاز)
مطالعه بیشتر  نیسان پت فایندر 2022

مطالب مرتبط

بررسی نیسان پت فایندر ۲۰۲۲ | Nissan Pathfinder

mortazavi

ورود Donkervoort F22 جدید با ۵۰۰ اسب بخار

mortazavi

معرفی رولز-رویس کالینان بلک بج

mortazavi

نظر دهید.