مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

به زودی بی ام و سری ۲ کروک…

شاید ورود بی ام سری ۲ مدل ۲۰۲۲ باعث تعجب افراد بسیار زیادی شود چرا که این مدل در ظاهر با دیگر مدل های تولید شده توسط کمپانی خودروسازی بی ام و متفاوت است. با ما باشید تا انتها تا جزئیات مختصری از این مدل ذکر کنیم، ضمن اینکه پیش بینی مشخصات فنی بی ام و سری ۲ این مدل را نیز مورد بررسی قرار خواهیم داد.

معرفی بی ام سری ۲ مدل ۲۰۲۲

احتمال زیادی وجود دارد که این مدل زیاد مورد پسند خریداران قرار نگیرد اما باید منتظر ورود این مدل کوپه از بی ام و بمانیم تا ببینیم چطور از آن استقبال خواهد شد. براساس گزارشات منتشر شده این مدل توسط تیم طراحی  X-Tomi Design  بعد از معرفی رسمی سری ۲ کوپه طراحی شده است که رندر گرافیکی این مدل از نسخه کانورتیبل آن طراحی شد. این مدل طبق همان اسلوب نسخه کوپه ارائه می شود و رنگ این مدل نیز بر اساس همان تصاویر منتشر شده می باشد.

پیش بینی مشخصات فنی ب ام و سری ۲ مدل ۲۰۲۲

بعد از تقریبا یک سال که از مدل کوپه این برند می گذرد طراحان نسخه کروک آن را قرار است در آینده ای نزدیک وارد بازار کنند اما این کمپانی هنوز در مورد قطعیت این موضوع خبری منتشر نکرده است. این مدل در نسخه پایه برای بازار آمریکا به مرحله تولید خواهد رسید که مشخصات فنی بی ام و سری ۲ به این صورت است که: پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژر که دارای قدرت ۲۵۵ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور است.

بنتلی فلایینگ اسپور هیبریدی ۲۰۲۲

در نسخه بعدی در قسمت زیرین کاپوت که ۲۴۰i xDrive است و یک پیشرانه ۳ لیتری V6 قرار خواهد گرفت که قدرت خود را از ۳۸۲ اسب بخار و نهایت گشتاور آن ۵۰۰ نیوتن متر می باشد.

مطالعه بیشتر  نسل جدید فولکس واگن گلف رونمایی شد

لازم است ذکر شود که این مدل سری ۲ بی ام و با گیربکس اتوماتیک عرضه خواهد شد و قرار است نسخه  دیفرانسیل این مدل نیز ساخته شود که به همراه یک جعبه دنده دستی به فروش خواهد رسید.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

معرفی اجمالی (۲۰۲۰) DS9

سردبیر

معرفی مازراتی ام سی۲۰ مدل ۲۰۲۱

mortazavi

لئوپارد ماتو، شاسی بلند با نژاد چینی!

mortazavi

نظر دهید.