مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

امکانات و آپشن های بیوک انویژن ۲۰۲۲ همراه با تصاویر

امکانات و آپشن های بیوک انویژن 2022 | مدل خودروهای بیوک | در این گزارش خبر خودرویی جدید به مشخصات فنی بیوک انویژن 2022 و امکانات آن خواهیم پرداخت. 

امکانات و آپشن های بیوک انویژن ۲۰۲۲ همراه با تصاویر … مدل خودروهای بیوک که سالهای زیادی است در زمینه تولید خودرو فعالیت می کند، اولین مدل خود را در سال ۱۸۹۹ ساخت و بیشتر بر روی مدل های اسپرت متمرکز که در سال های بعد توانست کلاس متفاوت خودروها را نیز به مرحله تولید برساند، در این گزارش خبر خودرویی جدید به مشخصات فنی بیوک انویژن ۲۰۲۲ و امکانات آن خواهیم پرداخت. 

در بین مدل خودروهای جدیدی که روانه بازار شده است و هریک از امکانات و ویژگی های منحصر به فرد خود برخوردار هستند، بیوک انویژن ۲۰۲۲ یک مدل کاملا اقتصادی می باشد که در عین حال نیز از جذابیت بالایی برخوردار است. آپشن هایی که برای مدل خودرو سال ۲۰۲۲ از این کمپانی جدید است، پکیج Sport Touring در مدل‌های Preferred و Essence می باشد که اکنون شامل روکش‌های پدال آلیاژی، و سری صندلی هایی است که با نشان «ST» دوخت شده اند.

امکانات و آپشن های بیوک انویژن 2022 | مدل خودروهای بیوک | در این گزارش خبر خودرویی جدید به مشخصات فنی بیوک انویژن 2022 و امکانات آن خواهیم پرداخت. 

از مشخصات فنی بیوک انویژن ۲۰۲۲ می توان به یک موتور ۲٫۰ لیتری توربوشارژ ۲۲۸ اسب بخاری چهار سیلندر اشاره کرد که در این خودرو قرار داده اشت و البته خودرو با یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک جفت می شود و دیفرانسیل جلو نیز استاندارد است. با این حال، خریداران می توانند سیستم چهار چرخ متحرک را در هر یک از سه سطح تریم انتخاب کنند. در مدت زمان ۷٫۳ ثانیه از صفر تا ۶۰ مایل در ساعت را ارائه می دهد. با این حال، عملکرد ذهنی آن در جاده برای اکثر رانندگان کاملاً خوب خواهد بود. ما آرزو می‌کنیم که بیوک در طراحی مجدد انویژن کمی حالت اسپرتی بیشتری را رعایت می‌کرد، اما در عوض سیستم تعلیق برای به حداکثر رساندن راحتی سواری تنظیم شده است و بسیاری از حالت هندلینگ که مدل نسل قبلی را جذاب می‌کرد، کنار گذاشته است. بیشتر بدانید از جدیدترین خودروهای سال آینده: آکورا اینتگرا ۲۰۲۳ همراه با مشخصات فنی و امکانات کابین

اگر بخواهیم جزئیاتی را در مورد کابین داخلی بیوک انویژه مدل ۲۰۲۲ را ارائه دهیم باید در همین ابتدا بگوئیم که برخلاف انتظار کابین بسیار شیکی را ارائه داده است و از نظر جذابیت می تواند با مدل هایی مانند: Q5، X3 و مرسدس بنز GLC کلاس است. اگرچه مدل‌های Preferred و Essence ویژگی‌های استاندارد فراوانی را ارائه می‌کنند، Avenir امکاناتی لوکس مانند روکش‌های چرمی روکش دار، صندلی‌های جلو دارای گرم‌کن و تهویه، و صندلی راننده ماساژور را به همراه دارد. همچنین مدل های جدید بیوک را می توانید در این لینک بخوانید: مشخصات بیوک انکور ۲۰۲۲ بررسی ویژگی های فنی خودرو

مطالعه بیشتر  محصول وارداتی ایران خودرو آئولوس یی شوئن مکس (Yixuan Max)

امکانات و آپشن های بیوک انویژن 2022 | مدل خودروهای بیوک | در این گزارش خبر خودرویی جدید به مشخصات فنی بیوک انویژن 2022 و امکانات آن خواهیم پرداخت. 

تریم پایه که Preferred نام دارد، دارای صفحه نمایش لمسی اطلاعات سرگرمی ۸٫۰ اینچی است، اما مدل های Essence و Avenir دارای یک واحد ۱۰٫۲ اینچی هستند. فناوری Apple CarPlay و Android Auto  هر دو با اتصال بی‌سیم  به شکل استاندارد قرار داده شده است. Buick یک هات اسپات Wi-Fi 4G LTE را نیز به عنوان تجهیزات استاندارد به همراه رادیو ماهواره ای SiriusXM، یک استریو با شش بلندگو و یک سیستم فعال حذف نویز ارائه می دهد. خریداران تریم Essence یک استریو با هفت بلندگو دریافت می‌کنند، اما می‌توانند با انتخاب بسته فناوری، که ناوبری درون داشبورد را نیز اضافه می‌کند، به تنظیمات Bose با ۹ بلندگو ارتقا دهند. هر دوی این ویژگی‌ها در Avenir استاندارد هستند.

2.3/5 - (3 امتیاز)

مطالب مرتبط

خودروهای جدید مرسدس ۲۰۲۱ | ون جدید مرسدس سیتان Citan 2021

mortazavi

جنسیس جی۸۰ مدل ۲۰۲۱

mortazavi

کمپانی کیا و جدیدترین مدل ها | کیا فورته ۲۰۲۲

mortazavi

نظر دهید.