مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

به روزترین مدل تسلا مدل S

تسلا مدل S |  مدل به روز شده تسلا | کمپانی تسلا | محصولات شرکت تسلا | مشخصات تسلا مدل S 

مدل به روز شده تسلا مدل S + مشخصات

مدل تسلا S یکی از مدل هایی بود که بعد از ورود به بازار بسیار پرطرفدار شد و ظاهری جذاب داشت که البته برای به روز رسانی این مدل نیز اقدامات خاصی صورت نگرفته بود که در حال حاضر این کمپانی از مدل به روز شده آن خبرداده است و به زودی فروش آن در هفته های آتی انجام خواهد شد.

مشخصات ظاهری و طراحی کابین تسلا به روز شده مدل S

در این مدل صفحه نمایشی که قبلا وجود داشته حذف شده است و یک صفحه نمایش ۱۷ اینچی و به صورت افقی جایگزین آن شده است که شباهت زیادی به صفحه نمایش اطلاعات و سرگرمی تسلا مدل ۳، Y دارد.

کیفیت در این صفحه نمایش جدید بالا می باشد و صفحه نمایشی که مخصوص جلوآمپر دیجیتال است به همان شکل خود باقی مانده است.

بیشتر بدانید: مشخصات رنو کیگر ۲۰۲۱

طراحی فرمان تسلا مدل S به روز شده

شرکت خودروسازی تسلا همیشه سعی کرده است خودروهای خود را به شکلی تولید کند که نسبت آینده نیز کارایی داشته باشند و بتوانند نیازهای افراد در حال حاضر و با پیش بینی هایی از آینده تامین کنند. در این مدل به روز شده این فرمان شبیه به فضاپیما می باشد که هیچ گونه شباهتی به فرمان خودروهای دیگر ندارد و این ایده خودرو را با وجود انتقادهای بسیار اما مدرن تر کرده است، اینطور به نظر می رسد که این مدل در دیگر محصولات شرکت تسلا که در آینده تولید می شوند نیز به کار خواهد رفت.

مطالعه بیشتر  معرفی جیپ واگنیر ۲۰۲۲

در این مدل همچنین تنظیمات راهنما از طریق دکمه های فرمان ایجاد می شود و داشبورد کمی بالاتر قرار گرفته است که علاوه بر آن نیز سیستم تهویه و خروجی های آن نیز تغییراتی داشته اند. استفاده از تریم چوبی داخل کابینت نیز جذابیت زیادی به این خودرو اضافه کرده است.

تسلا مدل S |  مدل به روز شده تسلا S | کمپانی تسلا | محصولات شرکت تسلا | مشخصات تسلا مدل S 
محصولات شرکت تسلا

در قسمت عقبی کابین، صندلی دارای پشت سری های جدیدی شدند و یک صفحه نمایش جدید در قسمت وسط و پایین قرار دارند که برای سرنشینان جنبه سرگرمی دارد.

برای محصولات تسلا در مدل های S, X  تریم های جدیدتری موجود هستند و برای نسخه های پایه نیز مدل لانگ رنج ارائه می شود اما در نسخه های Plaid جایگزین نسخه های پرفورمنس شده اند که در مجموع از نظر عملکردی تفاوت خاصی بین این نسخه ها وجود ندارد و در اواخر سال نیز نسخه Plaid+  نیز عرضه خواهد شد.

4.9/5 - (11 امتیاز)

مطالب مرتبط

مشخصات رسپکت پرایم همراه با قیمت

mortazavi

معرفی مشخصات تویوتا ۸۶ مدل۲۰۲۱

mortazavi

مشخصات لامبورگینی اوروس پلاگین هیبرید + عکس

mortazavi

نظر دهید.