مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

بنتلی کانتیننتال GT مدل ۲۰۲۲ | Bentley Continental GT Speed

بنتلی کانتیننتال GT مدل ۲۰۲۲ از جمله جدیدترین خودروهایی است که با معرفی آن در سال ۲۰۲۱ قرار است تا سال آینده وارد بازار شود. مشخصات فنی بنتلی کانتیننتال GT مدل ۲۰۲۲ به همراه طراحی کابین و بدنه در سایت اخبار ایران و جهان ۲۲ شرقی ذکر خواهد شد. در ادامه این مطلب به جزئیات دقیق تری از این مدل پرداخته می شود…

خودروی بنتلی یکی از قدرتمندترین مدل هایی است که از  این برند تاکنون ساخته شده است و بیشترین تمرکز خود را بر روی عملکرد بسیار خوب این مدل قرار داده است و در مدل های قبلی این خودرو مانند: بنتلی بنتایگاه ۲۰۲۱ و خودروی تولید شده در سال ۲۰۲۰ با نام خودروی بنتلی فلایینگ اسپور نیز توانسته عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد.

مشخصات فنی بنتلی کانتیننتال GT مدل ۲۰۲۲

این خودرو دارای یک موتور ۶٫۰ لیتری توئین توربو W12 بنزینی است که دارای یک گیربکس یا جعبه دنده دو کلاچه ۸ سرعته نیز می باشد و در مدت زمان ۳٫۶ ثانیه می تواند از حالت ثابت به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

عملکرد بسیار خوب در این مدل به خاطر وجود سیستم چهار چرخ متحرک است که برای آن دیفرانسیل الکتریکی نیز در نظر گرفته شده است. از دیگر قطعات فنی با کیفیت بالا می توان به دیسک های ترمز کربن و سرامیکی اشاره کرد که در این مدل تعبیه شده است.

حتما بخوانید در مورد: فورد اکسپلورر ۲۰۲۱

طراحی کابین و بدنه بنتلی کانتیننتال GT مدل ۲۰۲۲

در این مدل با مشاهده تصاویر می توان گفت که جلوپنجره مشبک به جذابیت آن بسیار اضافه کرده است و رینگ های ۲۲ اینچی نیز در این مدل ترکیب ظاهر اسپرت و کلاسیک را نشان میدهد.

کابین داخلی بنتلی جی تی ۲۰۲۲ نیز با پوشش فیبرکربن تزئین شده است و دیگر امکانات ضروری که برای یک خودرو لازم است نیز در آن تعبیه شده مانند: سیستم تهویه، طراحی فرمان و دکمه های مورد نیاز راننده نیز از دیگر متعلقاتی است که برای هر خودروی نسل جدید کاملا ضروری می باشد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  انواع بی ام و جدید | بی ام و M135i xDrive 2022

مطالب مرتبط

مشخصات لامبورگینی اوروس پلاگین هیبرید + عکس

mortazavi

مدل جدید سوبارو | ماشین سوبارو جدید سولترا مدل ۲۰۲۳

mortazavi

جدیدترین خبر از خودروهای هندی | تاتا پانچ ۲۰۲۲ + مشخصات فنی و تصاویر

mortazavi

نظر دهید.