مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

بنتلی فلایینگ اسپور هیبریدی ۲۰۲۲

بنتلی فلایینگ اسپور ۲۰۲۲ که با دو پیشرانه قرار است وارد بازار شود یکی از مدل های قدرتمند کمپانی بنتلی می باشد. در ادامه به بررسی مشخصات فنی بنتلی فلایینگ اسپور ۲۰۲۲، نوع طراحی کابین و بدنه در سایت اخبار خودرو ۲۲ شرقی و معرفی خودروهای ۲۰۲۲ می پردازیم…

سدان لوکس و جذاب با نام بنتلی فلایینگ اسپور ۲۰۲۲

نسل این خودرو در سال ۲۰۲۱ معرفی شد که خودروساز خارجی در جدیدترین اقدامات خود، نسخه جدید و به روز شده این مدل را وارد بازار خواهد کرد که در این مدل سعی شده از طریق نمونه سازی مجاری یا همان Virtual Prototyping قبل از تولید نمونه اصلی و ورود به بازار آن انجام شود تا بتوان به صورت مجازی تست و خطاهایی بر روی کامپیوتر انجام داد.

به گفته یکی از مهندسین طراح این مدل در کمپانی بنتلی با نام، سیمون نوبل؛ با نمونه سازی مجازی و متریال ها و قطعات پیش از تولید توانستیم آرام ترین و بی صداترین کابین را برای مشتریان به حقیقت تبدیل کنیم.

اخبار خودروسازان خارجی: بنز AMG C63 و بررسی تمامی مدل های آن

طراحی کابین داخلی و بدنه بنتلی فلایینگ اسپور ۲۰۲۲

این خودرو نسبت به نسل قبلی خود دارای تجهیزات بیشتری نیز می باشد که در بخش بدنه رنگ  های متنوعی را برای خریداران در نظر گرفته است که می توانند سفارش دهند. تعداد این رنگ بندی ها ۶۳ گزینه می باشد!

کابین داخلی این سدان لوکس، با تریم چوب و رنگ بندی متنوع است که با یک لایه به ضخامت یک میلی متر از لاک مات استفاده شده است. از جمله امکاناتی که در این مدل به کار رفته است می توان موارد زیر را ذکر کرد:

  • سیستم های تشخیص علائم ترافیکی
  • سیستم هشدار ترافیک پشتی
  • دوربین دید از بالا
  • نورپردازی خوشامدگویی
  • آینه های تیره شونده خودکار
  • سیستم یونیزه کننده هوا در کابین

آستون مارتین والکری AMR Pro قدرتمند و سریع!

مشخصات فنی بنتلی فلایینگ اسپور ۲۰۲۲

این خودرو در دو پیشرانه در دسترس خواهد بود که در نوع اولی یک پیشرانه ۱۲ سیلندری توئین توربو با قدرت ۶۲۶ اسب بخار و نهایت گشتاور ۹۰۰ نیوتن متری قرار گرفته است و انتقال قدرت از یک گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه انجام میگیرد.

در مدل پیشرانه دوم، حجم ۴ لیتری با ۸ سیلندر تولید شده که توئین توربو می باشد و با کمک ۵۴۲ اسب بخار و نهایت گشتاور ۷۷۰ نیوتن متر مسافت های مختلف را طی می کند. در مدل پیشرانه کوچکتر وزن خودرو در حدود ۱۰۰ کیلوگرم نیز کاهش پیدا کرده است و همین موضوع باعث شده تا این مدل بسیار سریعتر نیز باشد.

5/5 - (1 امتیاز)
مطالعه بیشتر  انواع تویوتا شاسی بلند | تویوتا سکویا 2023 مشخصات فنی + امکانات ایمنی

مطالب مرتبط

بررسی مشخصات نتا یو از مجموعه بی ام کارز در نمایشگاه خودرو تهران ماه بهمن ۱۴۰۲

mortazavi

رولز رویس فانتوم ۲۰۲۳ Extended Series II

mortazavi

خودروساز آمریکایی از غول آبی رنگ برقی رونمایی کرد! فیسکر اوشن ۲۰۲۳

mortazavi

نظر دهید.