مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

بررسی مشخصات چانگان CS35 فیس لیفت ۲۰۲۱

در جدیدترین اخبار خودرو ۲۲ شرقی همراه باشید تا به معرفی یکی دیگر از انواع خودرو ۲۰۲۱ بپردازیم و مشخصات فنی و طراحی ظاهری و داخلی آن را مورد بررسی قرار دهیم.

چانگان CS35 2021، فیس لیفت جدید کمپانی چینی چانگان است که در سال ۲۰۲۱ نیز از جدیدترین مدل خودرو خود رونمایی کرده است. این خودرو با تغییراتی که در ظاهر داشته است به زودی وارد بازار چین خواهد شد و البته لازم به ذکر است که این مدل قبلا توسط سایپا نیز تولید می شد که با وجود تحریم ها تولید آن متوقف شد و اگر تحریمها نبود شاید این مدل در بازار کنونی ایران نیز حضور میداشت.

کابین و طراحی بدنه چانگان CS35 2021

در این مدل ورودی های هوا بزرگتر و جلو پنجره نیز عریض تر شده است و طبق تصاویر قابل مشاهده است که چراغ های روشنایی روز به شکل افقی و خطی در امتداد نشان چانگان طراحی شده اند.

تمامی زوایای بدنه از خطوط قرمز رنگ استفاده شده است تا این کراس اوور در نسخه فیس لیفت نیز بیشتر مورد توجه جوانان قرار بگیرد و ظاهری اسپرت تر داشته باشد.

در قسمت عقبی خودرو چراغ های تمام ال ای دی مشاهده می شود که به صورت پیوسته دیده می شوند و در کل در این مدل سعی شده است که اسپرت تر بودن آن بیشتر به چشم بیاید.

از نظر ابعادی نیز این مدل همانند مدل قبلی این شرکت خودروسازی، دارای طول ۴۳۳۰ میلی متر و عرض ۱۶۶۰ میلی متر است که فاصله محوری در این خودرو ۲۶۰۰ میلی متر است.

مطالعه بیشتر  جدیدترین خودروهای روز | سریع‌ترین و قوی‌ترین بی ام و M5 CS مدل 2022

برای طراحی کابین چانگان CS35 2021 سعی شده است که کمی مدرن تر و زیباتر طراحی شود. یک صفحه نمایشگر دوگانه و به شکل یک دست در اندازه ای نسبتا بزرگ از وسط تا انتهای پشت فرمان کشیده شده است و برای سیستم اطلاعات و سرگرمی مورد استفاده قرار میگرد که علاوه بر آن جلوآمپردیجیتال را نیز نشان میدهد.

برای طراحی داخلی از ترکیب رنگ قرمز و مشکی استفاده شده است تا اسپرت بودن آن کاملا مشخص باشد. در بخش هایی از رودری حاشیه های باریکی از ورودی هوا و در قسمت فرمان نیز قطعات کرومی به چشم میخورد که به زیباتر شدن این فضا کمک کرده است. تنظیمات مختلف مانند سیستم تهویه هوا نیز از طریق دکمه هایی که در بخش وسطی قرار گرفته اند، انجام می شود.

مشخصات فنی چانگان CS35 2021

این مدل به پیشرانه ۱٫۴ لیتری توربو شارژ مجهز شده است و مختص چانگان معروف به نهنگ آبی است که در این خودرو سوخت در پیشرانه با فشار بالایی انجام می شود و همین سبب می شود تا عملکرد خوبی از موتور مشاهده شود.

 

نهایت قدرت در این خودرو ۱۶۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۶۰ نیوتن متر است که انتقال قدرت از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه اتوماتیک انجام می شود و به چرخ های جلویی می رسد.

5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

خودروی مفهومی پینین فارینا Pininfarina Viritech Apricale

mortazavi

سدان چینی اسپرت بائوجون RC-6

mortazavi

Mercedes-Benz SL63 S AMG E Performance (2024)

mortazavi

نظر دهید.