مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

بررسی مشخصات فورد سوپر دیوتی ۲۰۲۲

شرکت خودروسازی فورد به تازگی از مدل جدید خودروهای خود با نام ” فورد سوپر دیوتی ۲۰۲۲ ” رونمایی کرده است که طراحی زیبا، جذاب و مشخصات فنی بسیار خوبی را دارا می باشد.

خودروهای جدید در حال حاضر توسط کمپانی های خودروسازی تولید شده اند و این مدل جدید از شرکت فورد نیز با نسخه های F-250. F350 عرضه می شود که برای هر دو نسخه امکان سفارش پکیج ظاهری Lariat اسپرت نیز وجود دارد و البته با انتخاب این پکیج قطعات کرومی نیز حذف شده اند و جای خود را به قطعات همرنگ بدنه می دهند.

قطعات دیگری مانند سپرها، آینه ها و جلو پنجره ها نیز مانند رنگ بدنه هستند و فورد برای نسخه XLT فورد سوپر دیوتی پکیج Black Appearance راهم ارائه می دهد و این پکیج دارای رینگ های مشکی رنگ ۲۰ اینچی است که سپرها همرنگ بدنه هستند.

خودروی فورد سوپر دیوتی ۲۰۲۲ با یک رنگ بدنه جدید با نام آبی اطلس به بازار وارد می شود و رنگ های جدیدی نیز برای تریم های مختلف داخلی آن نیز مدنظر قرار گرفته است.

معرفی ابرخودرو: معرفی مشخصات ابرخودرو مسابقه ای GMA T50s

طراحی کابین و مشخصات ظاهری خودروی فورد سوپر دیوتی ۲۰۲۲

یک صفحه نمایش ۱۲ اینچی و افقی داریم که کابین را از نسل قبلی متمایز می کند و براساس گزارشات این کمپانی، این نمایشگر برای دریافت اطلاعات و سیستم سرگرمی طراحی شده است و البته به نسبت مدل قبلی از قدرت محاسباتی بسیار قوی تری نیز برخوردار است.

مشخصات فنی فورد سوپر دیوتی ۲۰۲۲

این مدل مجهز به پیشرانه ۷٫۳ لیتری V8 است که قادر است ۴۳۰ اسب بخار قدرت و ۶۴۴ نیوتن متر گشتاور را تولید کند و به همراه این پیشرانه موتور ۶٫۷ لیتری دیزل V8 نیز امکان سفارش دارد و خروجی های آن ۴۷۵ اسب بخار قدرت و ۱۴۲۳ نیوتن متر گشتاور را می توانید تولید کند.

مطالعه بیشتر  نصب پیشرانه های مختلف در اوپل آسترا 2022

فورد سوپر دیوتی ۲۰۲۲ | مشخصات فنی فورد سوپر دیوتی ۲۰۲۲ | طراحی کابین و مشخصات ظاهری | خودروهای مدل 2022 | سایت اخبار خودرو 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

اخبار خودروهای ایران و جهان | هیوندای Mobis M.Vision X خودران های جدید به زودی…

mortazavi

مدل بی ام و آینده | بی ام و M8 کامپتیشن ۲۰۲۳

mortazavi

جدیدترین خودروی ۲۰۲۲ “نیسان فرانتیر”

mortazavi

نظر دهید.