مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

خودروی اینفینیتی QX60 مدل ۲۰۲۲ (Infiniti QX60)

اینفینیتی QX60 2022 کراس اوور جدید از این کمپانی اینفینیتی می باشد که در دسته خودروهای لوکس قرار می گیرد. اینفینیتی QX60 2022، مشخصات فنی و همچنین نوع  طراحی کابین و بدنه این مدل را در ادامه یکی دیگر از گزارشات خودروهای ۲۰۲۲ در سایت اخبار خودرو ۲۲ شرقی مورد بررسی قرار خواهیم داد.

 

اینفینیتی QX60 2022؛ طراحی بدنه و کابین 

نوع طراحی کابین و بدنه این مدل بسیار خاص و منحصر به فرد می باشد که زاویه سازی و خطوطی که در ظاهر آن به کار رفته است آن را تبدیل به یک مدل لوکس در کراس اوورهای ۲۰۲۱ قرار داده است.

طراحی چراغ ها را با مشاهده تصویر مشاهده کنید که ساده و در عین حال جذاب و کشیده اجرا شده است، جلو پنجره بزرگ کرومی بین این دو چراغ خودنمایی می کند. طراحی سپر نیز به صورت اسپرت انجام شده است و جایی برای مه شکن ها و ورودی های هوای زیر گریل می باشد.

تویوتا سوپرا GR 2021

اینفینیتی QX60 2022 از دسته کراس اوورهای جذاب می باشد که بر روی درپوش موتور خطوط زیبایی قرار گرفته است و مانند دو باله در دو سمت درپوش موتور می باشند.

رینگ های ۲۰ اینچی نیز کاملا در سایز و اندازه مناسب انتخاب شده اند که ظاهر این کراس اوور را کامل کرده است. چراغ های اصلی در قسمت عقبی خودرو یک نوع گرافیک بسیار جالب دارد و متفاوت طراحی شده اند که کمی پایین تر از آن اگزوزها را می توان مشاده کرده که از یک طرح کرومی براق استفاده شده است.

کابین داخلی اینفینیتی کیو ایکس ۶۰ مانند چیزی که از این کمپانی انتظار می رود بسیار خاص و لوکس طراحی شده است. وجود نمایشگر دوگانه در کنسول مرکزی و یک نمونه ۸ اینچی لمسی برای تنظیمات، اطلاعات و سرگرمی و علاوه بر این ها نیز یک نمایشگاه ۷ اینچی برای تنظیمات کنترلی خودرو مورد  قرار داده شده است.

جنسیس جی ۷۰ ۲۰۲۲ 

همانند صدها مدل خودروی دیگر، این کراس اوور نیز از کارپلی اندروید و اپل پشتیبانی می کند، اما نیازمند اتصال تلفن همراه است! ۳ درگاه یو اس بی A و یک درگاه یو اس بی سی C از دیگر امکانات این مدل می باشد. دیگر امکانات به کار رفته در اینفینیتی QX60 2022 شامل:

  • نورپردازی هوشمند داخلی
  • سانروف الکتریکی
  • گرم کن صندلی های جلو
  • سیستم صوتی از برند بوز با ۱۶ اسپیکر
  • نمایشگر هدآپ
  • تریم چوب و چرم
مطالعه بیشتر  مشخصات لوتوس اویجا فیتیپالدی 2023 Lotus Evija Fittipaldi Edition

برخی دیگر از امکانات این مدل به انتخاب و سلیقه مشتری نیز قابل سفارش هستند.

اینفینیتی QX60 2022، مشخصات فنی 

برای این مدل از یک پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر توربو استفاده شده است که تعداد اسب بخار آن ۲۶۸ عدد می باشد و نهایت گشتاور ۳۷۰ نیوتن متر را تولید می کند. انتقال قدرت از جعبه دنده CVT انجام می شود و باکمک سیستم چهار چرخ محرک به فروش خواهد رسید. در مدت زمان ۶٫۴ ثانیه از حالت ثابت به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می رسد. قیمت اینفینیتی QX60 2022 در بازار جهانی نزدیک به ۵۰ هزار دلار قیمت گذاری شده است.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

آپشن های کابین و مشخصات فنی جگوار E-Pace 2022

mortazavi

پیکاپ آرتیستون، پیکاپ جدید آمیکو

سجاد ناجی

خودروهای جدید مرسدس ۲۰۲۱ | ون جدید مرسدس سیتان Citan 2021

mortazavi

نظر دهید.