مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

خودروهای جدید Opel | اوپل راکس ایی ۲۰۲۲ Opel Rocks-e

خودروهای جدید Opel | اوپل آکس ایی 2022 | خودروساز آلمانی اوپل | مشخصات فنی اوپل آکس ایی 2022 | طراحی کابین و بدنه | قدرت پیشرانه و سرعت

خودروهای جدید Opel | اوپل راکس ایی ۲۰۲۲ (Opel Rocks-e)

خودروساز آلمانی اوپل اولین SUM را ارائه کرد. در ادامه مطلب به مواردی همچون: مشخصات فنی اوپل راکس ایی ۲۰۲۲، قدرت پیشرانه و سرعت، طراحی کابین و بدنه و … می پردازیم. Opel Rocks e مخفف Sustainable Urban Mobility است. خودروی الکتریکی سطح ابتدایی پاسخ به نیازهای فعلی تحرک است و دارای تحرک الکتریکی با محافظت در برابر باد و باران است ، معمولاً اوپل هماهنگ با سلیقه جوانان می توانند از ۱۵ سالگی با گواهینامه رانندگی ۱ AM در آلمان رانندگی کنند این خودروساز آلمانی مجموعه مدل های خود را با وسیله نقلیه الکتریکی SUM زیرمجموعه Corsa-e که تقریباً هر راننده می تواند از عهده آن برآید، از مبتدیان جوان گرفته تا مسافران شهری، در حال گسترش است. قیمت پایه برای Opel Rocks e جدید در آلمان به وضوح کمتر از یک ماشین کوچک خواهد بود و هزینه ماهانه لیزینگ شبیه به بلیط حمل و نقل عمومی محلی است. Rocks e برای سفارش آنلاین یا مستقیم در نمایندگی های منتخب Opel از پاییز ۲۰۲۱ به بعد در دسترس خواهد بود. Opel Rocks جدید ما از هر نظر سازش ناپذیر است. طراحی جسورانه و خالصی دارد، ابعاد آن بسیار جمع و جور است. SUM ما صرفاً از طریق برق کار می کند و قیمت آن بی رقیب است. Rocks e تحرک الکتریکی هوشمند و کاربردی را برای همه امکان پذیر می کند. استفن نورمن، مدیر فروش و بازاریابی اوپل می گوید توجه زیادی را به خود جلب می کند. اوپل به سادگی menschlich است و Rocks-e شواهد بیشتری ارائه می دهد.

اولین اوپل هوشمند، تحرک فوق العاده و بسیار جالب برای تردد داخل شهری!

اوپل راکس ایی ۲۰۲۲ جدید در عین سادگی متفاوت است. یک وسیله نقلیه کوچک شیک و بدون آلاینده برای دو نفر که به فضای کمی در شهرها نیاز دارد. از همه مهمتر، Rocks e فقط ۲٫۴۱ متر طول، ۱٫۳۹ متر عرض (بدون آینه خارجی) و وزن آن تنها ۴۷۱ کیلوگرم (شامل باتری کششی) است، که به این معنی است که به طور رسمی در دسته خودروهای سبک طبقه بندی می شود. در آلمان نوجوانان ۱۵ ساله مجاز به رانندگی با کلاس گواهینامه  AM1 هستند.

مطالعه بیشتر  نصب پیشرانه های مختلف در اوپل آسترا 2022

اصلاحیه مربوطه در سال ۲۰۲۱ لازم الاجرا شده است، به این معنی که این مقررات در حال حاضر در سراسر آلمان اعمال می شود. بنابراین قانونگذار از نیازهای حرکتی جوانا ، به ویژه برای رفتن به مدرسه یا محل تحصیل حمایت می کند. اوپل راکس ایی ۲۰۲۲ جدید برای این کار کاملاً مناسب است.

پریوس، نسل جدید تویوتا

بلیط ورودی هوشمند اوپل برای جابجایی برقی مطابق WLTP2 محدوده ای تا ۷۵ کیلومتر را ارائه می دهد، که می تواند تا ۴۵ کیلومتر در ساعت طی شود. این امر برای تردد روزانه در شهر نه تنها برای رانندگان جوان، بلکه برای کسانی که می خواهند بدون آلایندگی رفت و آمد کنند و نمی خواهند مدت زمان زیادی را به دنبال پارکینگ در مقصد خود بگذرانند، ایده آل است. چرخ های ۱۴ اینچی و دایره چرخش تنها ۷٫۲۰ متر، تردد را در شهر ایده آل می کند، در پیچ های شدید تسلط دارد و در فضاهای کوچک پارکینگ قرار می گیرد.

حتما بخوانید: تجربه رانندگی با BMW iX3

از دیگر مشخصات فنی اوپل راکس ایی ۲۰۲۲ می توان باتری ۵٫۵ کیلووات ساعتی اشاره کرد. Opel Rocks e را می توان در هر ۳٫۵ ساعت از طریق هر پریز خانگی استاندارد به طور کامل شارژ کرد. کابل شارژ سه متری همراه آن به طور دائم در SUM قرار دارد و در صورت نیاز به سادگی از درب مسافر خارج می شود. Opel یک آداپتور برای شارژ در یک ایستگاه شارژ عمومی ارائه می دهد.

سبک متفاوت در طراحی کابین و بدنه در اوپل راکس ایی ۲۰۲۲

SUM با سبک درها در جهت مخالف باز می شوند و Rocks e دارای چهره جدید مارک Opel Vizor است که شامل چراغ ها و نشانگرهای LED است. درهای هر دو طرف یکسان است که ظاهر بسیار دوست داشتنی آن را افزایش می دهد. درب سرنشین طبق معمول به جلو می چرخد ​، در حالی که درب راننده در جهت مخالف به عقب می چرخد. پنل های جلو و عقب بدنه نیز مشابه هستند.

تجربه رانندگی با کیا سراتو وارداتی

در داخل، دو صندلی با یکدیگر جابجا شده اند تا سرنشین جلو فضای راحتی برای پاها داشته باشد و راننده بتواند صندلی خود را به صورت طولی حرکت دهد. فضای قدی بسیار زیاد است، حتی برای افرادی که بیش از ۱٫۹۰ متر قد دارند. کابین راننده مطابق با الزامات نسل جوان مدرنیته است و بر موارد اساسی تمرکز کرده است.

مطالعه بیشتر  همراه با شاسی‌بلند جذاب و هیجان‌انگیز آئودی RS Q8

نمایشگر سرعت، حالت رانندگی (Drive ،Neutral ،Reverse)، وضعیت شارژ باتری، محدوده باقی مانده و مسافت پیموده شده را در یک نگاه نشان می دهد. جزئیات عملی شامل نگهدارنده گوشی هوشمند واقع در کنسول وسط است. خدماتی مانند برنامه my Opel اطلاعات عملی بیشتری را ارائه می دهد.

به لطف ابعاد جمع و جور و پنجره های بزرگ، رانندگان Opel Rocks e از دید خوب در همه جا لذت می برند. فضای سبک و دلپذیر در فضای داخلی با سقف شیشه ای پانورامای استاندارد که برای خودروهای این رده قیمت غیر معمول است، فراهم می شود. Opel Rocks e جدید حتی بیشتر برای استفاده در شهرها و شهرها اقتباس شده است. کاملاً برقی ، بدون آلاینده و تقریباً بی صدا، مدل جدید برای وجدان و همچنین محیط زیست مفید است

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

مدل جدید لکسوس UX 2023 + ویژگی های فنی و تصاویر

mortazavi

رولزرویس بوت تیل ۲۰۲۱ گران ترین خودروی دنیا | Rolls-Royce Boat Tail (2021)

mortazavi

suv جدید از مزدا با نام مزدا CX-60 مدل ۲۰۲۳

mortazavi

نظر دهید.