مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها مطلب ویژه

نصب پیشرانه های مختلف در اوپل آسترا ۲۰۲۲

نصب پیشرانه های مختلف در اوپل آسترا 2022 اپل استرا 2022 | اپل آسترا اسپرت تورر 2022 | اوپل آسترا مشخصات فنی و نوع پیشرانه | اوپل استرا 2022 و کابین داخلی

نصب پیشرانه های مختلف در اوپل آسترا ۲۰۲۲ اپل استرا ۲۰۲۲ | اپل آسترا اسپرت تورر ۲۰۲۲ | اوپل آسترا مشخصات فنی و نوع پیشرانه | اوپل استرا ۲۰۲۲ و کابین داخلی

اوپل از نسخه مدل استیت که مشتاقانه منتظر بودیم، Astra Sports Tourer (اوپل آسترا اسپرت تورر ۲۰۲۲) کاملاً جدید، رونمایی کرد. این خودروی تازه وارد با دو سطح درایو برقی هیبریدی پلاگین در دسترس خواهد بود که آن را به اولین ساختمان برقی خودروساز آلمانی تبدیل می کند. Astra Sports Tourer جدید همچنین سنت موفق اوپل را در املاک جمع و جور ادامه می دهد که تقریباً ۶۰ سال پیش با Kadett Caravan آغاز شد، اولین خودرو در این کلاس از یک برند آلمانی!

نصب پیشرانه های مختلف در اوپل آسترا 2022 اپل استرا 2022 | اپل آسترا اسپرت تورر 2022 | اوپل آسترا مشخصات فنی و نوع پیشرانه | اوپل استرا 2022 و کابین داخلی
نصب پیشرانه های مختلف در اوپل آسترا ۲۰۲۲ اپل استرا ۲۰۲۲ | اپل آسترا اسپرت تورر ۲۰۲۲ | اوپل آسترا مشخصات فنی و نوع پیشرانه | اوپل استرا ۲۰۲۲ و کابین داخلی

کابین داخلی، پیشرانه و امکانات اوپل آسترا اسپرت تورر ۲۰۲۲

علاوه بر پیشرانه الکتریکی، اپل آسترا اسپرت تورر مدل ۲۰۲۲ جدید با موتورهای بنزینی و دیزلی بسیار کارآمد نیز در دسترس خواهد بود. قدرت از ۸۱ کیلووات (۱۱۰ اسب بخار) تا ۹۶ کیلووات (۱۳۰ اسب بخار) با انواع بنزینی و دیزلی و تا ۱۶۵ کیلووات (۲۲۵ اسب بخار) خروجی سیستم با دوشاخه برقی در انواع هیبریدی متغیر است. یک گیربکس شش سرعته استاندارد در واحدهای قدرت بنزینی و دیزلی است، با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک (بر روی پلاگین هیبریدی برقی) در موتورهای قدرتمندتر اختیاری است.

فیات ۵۰۰ الکتریکی

Uwe Hochgeschurtz، مدیر عامل Opel می گوید: ‘Astra Sports Tourer جدید برای عصر جدید برقی، دیجیتالی و طراحی شده است تا هیجان انگیز باشد.’ ‘این گونه است که ما سنت دیرینه مدل های جمع و جور خود را با جدیدترین نوآوری ها مانند فناوری هیبریدی پلاگین ترکیب می کنیم. ما مطمئن هستیم که مشتریان جدیدی را برای Opel با ظاهر فوق العاده Sports Tourer به دست خواهیم آورد.’ در ادامه می توانید مشخصات فنی اوپل راکس ایی ۲۰۲۲ را مطالعه کنید.

نصب پیشرانه های مختلف در اوپل آسترا 2022 اپل استرا 2022 | اپل آسترا اسپرت تورر 2022 | اوپل آسترا مشخصات فنی و نوع پیشرانه | اوپل استرا 2022 و کابین داخلی

صندوق بار اپل آسترا ۲۰۲۲ جدید تا بیش از ۶۰۸ لیتر فضای ذخیره سازی مفید با پشتی صندلی های عقب عمودی و تا بیش از ۱۶۳۴ لیتر در صورت تا شدن فضای زیادی برای قرار دادن جعبه حمل و نقل برای یک دستگاه متوسط ​​فراهم می کند. علاوه بر این، وقتی پشتی صندلی‌های عقب با تقسیم ۴۰:۲۰:۴۰ (تجهیزات استاندارد) تا شوند، کف کاملاً صاف است. حتی با وجود باتری لیتیوم یونی، انواع پلاگین هیبریدی همچنان حجم بار مفیدی را به ترتیب بیش از ۵۴۸ لیتر و ۱۵۷۴ لیتر ارائه می دهد. انواع مدل های جدید اپل گرندلند ۲۰۲۲ | Opel Grandland (2022) را در این مطلب از خبرگزاری خودرویی ۲۲ شرقی مطالعه و بررسی کنید.

مطالعه بیشتر  شاهین اتوماتیک قیمت جدید خود را در فروردین 1403 اعلام کرد...

نصب پیشرانه های مختلف در اوپل آسترا 2022 اپل استرا 2022 | اپل آسترا اسپرت تورر 2022 | اوپل آسترا مشخصات فنی و نوع پیشرانه | اوپل استرا 2022 و کابین داخلی

فضای داخلی نیز گام بزرگی به جلو برداشته است. رابط ماشین انسانی کاملا دیجیتال Pure Panel (HMI) تجربه ای خالص و بصری را به مشتریان ارائه می دهد. عملکرد از طریق یک صفحه نمایش لمسی بسیار عریض، درست مانند یک گوشی هوشمند است.

تنظیمات مهم مانند کنترل آب و هوا هنوز هم می توانند مستقیماً از طریق چند سوئیچ انتخاب شوند. نیازی به کابل نیز نیست، زیرا نسل جدید سیستم‌های اطلاعات سرگرمی و اتصال چندرسانه‌ای را می‌توان از طریق تلفن‌های هوشمند سازگار به Apple CarPlay و Android Auto بی‌سیم متصل کرد، که در حال حاضر در نسخه‌های اولیه موجود است.

دقت طراحی در سرتاسر فضای داخلی نیز اعمال شده است، تمامی امکاناتی که برای اولین بار در Mokka معرفی شد. این کابین بزرگ و دیجیتالی  دارای دو نمایشگر ۱۰ اینچی است که به طور یکپارچه همراه با دریچه هوای سمت راننده در قالب افقی یکپارچه شده اند. به لطف یک لایه شاتر مانند که از انعکاس رو به بالا در شیشه جلو جلوگیری می کند، طراحی از کاپوت روی نمایشگرها استفاده نمی کند که عملکرد و محیط با تکنولوژی بالا را بیشتر می کند.

با کاهش کنترل‌های فیزیکی در قالب کلیدهای ظریف به حداقل ممکن، پنل Pure به تعادل بهینه بین دیجیتالی شدن و عملکرد شهودی، و بدون نیاز به منوهای فرعی دست می‌یابد. نیازی به کابل نیز نیست، زیرا نسل جدید سیستم‌های سرگرمی چند رسانه‌ای با سرویس‌های متصل که می‌توانند با کنترل صوتی زبان طبیعی و همچنین لمسی کار کنند می‌توانند به صورت استاندارد در همه مدل‌ها به Apple CarPlay و Android بی‌سیم متصل شوند. خودکار از طریق تلفن های هوشمند سازگار.

مطالعه بیشتر  تازه های خودرو | تسلا و مرسدس به توقف بازی ویدیویی در اتومبیل هایشان اقدام کردند!

هندلینگ پویا و در عین حال متشکل، ترمز و پایداری “Autobahnproof”.

Opel Astra جدید بر اساس نسل سوم معماری بسیار منعطف EMP2 با انرژی چندگانه، با DNA Opel ساخته شده از ابتدای توسعه ساخته شده است. این بدان معناست که هندلینگ به همان اندازه پویا است و مدل جدید مانند هر Opel – “Autobahnproof” است. به عبارت دیگر، قابلیت سرعت بالا یک هدف اولیه توسعه بود.

فرمان و سفتی جانبی شاسی و سیستم تعلیق مک فرسون در جلو، میله پیچشی در عقب – برای کنترل انحراف زیاد (میرایی حرکت حول محور افقی) طراحی شده است. تحت ترمز، مدل جدید قدرت توقف قوی را ارائه می‌کند و در منحنی‌ها و همچنین در مسیر مستقیم بسیار پایدار می‌ماند. استحکام پیچشی Opel Astra جدید ۱۴ درصد بیشتر از مدل قبلی است.

معماری Opel Astra جدید همچنین جدیدترین سیستم‌های خودکار کمک راننده را در خود جای داده است. علاوه بر دوربین چند منظوره در شیشه جلو، این فناوری شامل چهار دوربین بدنه (یکی در جلو، یکی در عقب و دیگری در هر طرف)، پنج سنسور رادار (یکی در جلو و دیگری در هر گوشه) نیز می‌شود. همچنین به عنوان سنسور اولتراسونیک جلو و عقب!!!!

دوربین‌ها و سنسورها با اتصال e-horizon در Intelli-Drive 2.0 یکپارچه شده‌اند که برد دوربین‌ها و رادار را افزایش می‌دهد. این سیستم را قادر می‌سازد تا سرعت را در منحنی‌ها تطبیق دهد، توصیه‌هایی برای سرعت ارائه دهد و تغییر خطوط نیمه خودکار را انجام دهد. تشخیص Hands-off روی فرمان باعث می شود راننده همیشه درگیر بماند.

هشدار ترافیک متقابل عقب، تشخیص نقاط کور دوربرد و موقعیت یابی فعال در خط، که خودرو را در وسط خط رانندگی نگه می دارد، شامل Intelli-Drive 1.0 است.

لیست بلندبالایی از سیستم‌های خودکار کمک راننده شامل کروز کنترل تطبیقی ​​نیز می‌شود که برای دنبال کردن خودروی جلویی سرعت را افزایش یا کاهش می‌دهد بدون رد شدن از سرعت تعیین‌شده و در صورت لزوم می‌تواند تا حد سکون ترمز کند. با گیربکس اتوماتیک، به لطف “Stop & Go”، رانندگی به طور خودکار از سر گرفته می شود.پیشنهاد سیستم‌های کمکی پیشرو در کلاس، علاوه بر این دارای یک نمایشگر بزرگ و Intelli-Vision، یک دوربین و سیستم مبتنی بر رادار برای پارک راحت‌تر است.

 

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

هر آنچه که در مورد گیربکس ۲۰۶ اتومات باید بدانید

سردبیر

خودروی T77 بهمن موتور همراه با مشخصات فنی و امکانات

mortazavi

قیمت انواع خودرو در ۲۶ تیر ۱۴۰۲

mortazavi

نظر دهید.