مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

جدیدترین خودروهای ۲۰۲۱ خارجی | چهره ای جدید از ام جی وان

جدیدترین خودروهای ۲۰۲۱ خارجی | چهره ای جدید از ام جی وان (MG one)

ام جی وان MG One کراس اوور کمپانی چینی از یک مدل جدید خود رونمایی کرده است که آن را One نامیده است که در دو نمونه آلفا و بتا به تولید رسیده است. طراحی کلی این دو مدل یکسان است و تنها در قسمت جلو می توان تغییراتی جزئی مشاهده کرد. در مدل بتا یک جلو پنجره با خطوط افقی می توان مشاهده کرد ولی در نسخه بتا یک طرح مثلثی دیده می شود. در ادامه جزئیات بیشتری را از این مدل کراس اوور شرکت چینی ارائه خواهیم کرد.

معرفی کراس اوور کمپانی چینی ام جی با نام “One”

طراحی قسمت عقبی این شاسی بلند را می توان در دو نسخه متفاوت آن بر روی اگزوزها مشاهده کرد که در نسخه بتا تکی کروم می باشد و در آلف مشکی کروم دوتایی انجام شده است. البته لازم است بدانید که این اگزوزها کاملا تزئینی هستند و اگزوزهای واقعی در پشت این دو قرار گرفته است.

این کراس اوور از روی یک پلتفرم شرکت سایک به نام سیگما تهیه شده است که به یک قوای محرکه بنزینی، الکتریکی و هیبریدی بهبود پیدا کرده و با پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربوشارژ بنزینی قدیمی ارائه می شود که در قسمت زیرین کاپوت می توان قطعات زیادی از محصولات سایک را مشاهده کرد. قدرت تامین شده با کمک ۱۷۸ اسب بخار قدرت و رسیدن سرعت ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت است.

 سدان آیون S محصولی از گک!

این کراس را می توان یک شاسی بلند اسپرت دانست چرا که طراحی و خطوط روی بدنه به شکل تهاجمی و اسپرت انجام شده که البته طراحی دو رنگ این مدل نیز یکی از ویژگی های جذاب این مدل می باشد. اما در مدل های تک رنگ هم قیمت کمتری می توان پرداخت کرد.

مطالعه بیشتر  جدیدترین ماشین های بنز | مرسدس بنز EQS هیبریدی مدل 2022

ابعاد کراس اوور چینی از ام جی مدل ۲۰۲۱

طول: ۴٫۵۷۹ میلیمتر

عرض: ۱۸۶۶ میلیمتر

ارتفاع: ۱۶۰۱ میلیمتر

فاصله بین دو محور: ۲۶۷۰ میلیمتر

است که به گفته این کمپانی قرار است این مدل در بازار جهانی فروخته شود و در سه ماهه سوم سال فروش آن نیز آغاز خواهد شد.

جدیدترین خودروهای 2021 خارجی | چهره ای جدید از ام جی وان  | مشخصات فنی ام جی وان MG One | طراحی کابین و بدنه خودرو | اخبار خودروهای جهان و ایران

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

مشخصات بی ام و BMW 3.0 CSL مدل ۲۰۲۳

mortazavi

خبر خودرو خارجی | فورد ترانزیت ۲۰۲۱ (Ford Transit Nugget)

mortazavi

بررسی مشخصات فنی سوزوکی سوئیفت ۲۰۲۴

mortazavi

نظر دهید.