مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

آکورا TLX مدل ۲۰۲۳ Acura معرفی مشخصات + تصاویر

آکورا TLX مدل ۲۰۲۳ Acura معرفی مشخصات + تصاویر

آکورا تی ال ایکس ۲۰۲۳ که یک مدل اسپرت بدون سر وصدا و هندلینک بسیار خوب است دارای یک توربوشارژ چهار خطی ۲۷۲ اسب بخاری است و قدرت لازم را برای اکورا TLX استاندارد تامین می کند. دیفرانسیل جلو استاندارد است در حالی که سیستم چهار چرخ محرک هم می تواند برای این مدل در دسترس باشد. TLX Type S با استفاده از یک موتور V-6 توئین توربو با قدرت ۳۵۵ اسب بخار در حالت سیستم چهار چرخ متحرک عرضه می شود. هر دو موتور به ۱۰ سرعته اتوماتیک مجهز هستند. این مدل همچنین کمی شبیه به سدان لوکس سایز متوسط مانند: آئودی A6 و سری ۵ بی‌ام‌و  است که در قسمت عقب خودرو فضای زیادی ندارد. مشخصات فنی آکورا tlx 2023 همراه با امکانات کابین و تریم های مختلف اکورا ۲۰۲۳ را در ادامه مورد بررسی قرار داده ایم.

اکورا تی ال ایکس در تیپ S با قدرت ۳۵۵ اسب بخار، هم از نظر عملکرد و هم از نظر قیمت، بالاترین جایگاه را در خط تولید TLX به خود اختصاص داده است و یکی از تریم های مورد علاقه افراد است که قیمت آن در مقایسه با آئودی S4 و BMW M340i چهار چرخ متحرک تقریباً ۴۰۰۰ دلار گران‌تر است و قیمت اکورا TLX S4 حدود ۱۰۰۰ دلار بیشتر از Type S شروع می‌شود، اما قیمت نهایی آن در صورت اضافه شدن امکانات بیشتر به بیش از ۵۶ هزار دلار می‌رسد. به طور کلی در این نسخه Type S ارزان‌تر است و به‌صورت استاندارد با تجهیزاتی مانند دمپرهای تطبیقی، روکش‌های چرمی صندلی و سیستم صوتی ELS عرضه می‌شود.

 ۲۰۲۲ Acura RDX

TLX معمولی دارای یک موتور ۲٫۰ لیتری توربوشارژ ۲۷۲ اسب بخاری چهار سیلندر است که به گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک متصل شده است. دیفرانسیل جلو استاندارد و اختیاری است و سیستم چهار چرخ محرک آکورا که SH-AWD نامیده می شود و قدرت را در بین چرخ ها جابجا می کند تا سرعت و کشش را بهبود بخشد. مدل های جدید اکورا را می توانید با این مدل آکورا MDX تایپ S مدل ۲۰۲۲ هم بشناسید.

مطالعه بیشتر  بررسی وِیژگی های مک لارن Solus 2023

اما موضوعی که مدنظر است وزن این خودرو است که کمی سنگین است و در شتاب این مدل کمی تاثیرگذار است که در مدت زمان ۵٫۹ ثانیه به سرعت ۶۰ مایل در ساعت می رسد.

آکورا اینتگرا ۲۰۲۳

در کابین داخلی آکورا TLX مدل ۲۰۲۳ به راحتی می توان یک شخصیت اسپرت را از این مدل خودرو مشاهده کرد، استفاده از مواد با کیفیت نیز یکی از مواردی است که در این مدل به خوبی رعایت شده است و همانطور که اشاره شد، صندلی های عقب به خاطر نوع بدنه این خودرو کمی کوچک هستند و در مقابل صندلی های جلو با قابلیت تنظیم بسیار بالا و دید عالی به رانندگی با ایمنی و دقت بیشتر کمک میکند.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

معرفی سدان جذاب ولوو S60 2023 + تصاویر و مشخصات فنی

mortazavi

معرفی ریوین آر ۱تی ۲۰۲۱ (Rivian R1T)

mortazavi

جدیدترین خودروهای جهان | مورگان پلاس ۴ CX-T مدل ۲۰۲۱

mortazavi

نظر دهید.