مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

بررسی مشخصات آکورا آر دی ایکس ۲۰۲۲ Acura RDX

بررسی مشخصات آکورا آر دی ایکس 2022 Acura RDX | اکورا rdx 2022 | مشخصات فنی اکورا RDX 2022 | امکانات ایمنی و آپشن های کابین

بررسی مشخصات آکورا آر دی ایکس ۲۰۲۲ Acura RDX

شاید اینطور به نظر برسد که اکورا rdx 2022 به اندازه پورشه ماکان و یا مرسدس بنز جدید جذاب نباشد یا این خودرو به اندازه مدل های جذاب آلمانی لوکس نباشد اما توربوشارژ چهار سیلندر RDX به همان اندازه جذاب و از نظر فنی بسیار قدرتمند است. جدای از این مسائل، RDX یک SUV جمع و جور ، کاربردی، سرگرم کننده و با تجهیزات جامع است که تا حد زیادی رضایت بخش است. در ادامه به ذکر مشخصات فنی اکورا RDX 2022 همراه با جدیدترین امکانات ایمنی و آپشن های کابین خواهیم پرداخت.

جدیدترین آپشن ها از مدل جدید اکورا با نام RDX 2022

RDX یک فیس لیفت سبک برای سال ۲۰۲۲ دارد که شامل تغییراتی در جلوپنجره، ورودی‌های هوای بزرگ‌تر در سپر جلو و سپر عقب اصلاح‌شده با نوک اگزوز مستطیلی شکل است. فضای داخلی RDX با ویژگی‌های فنی استاندارد و اختیاری جدید بهبود یافته است. همه مدل‌ها اکنون با امکان اتصال بی‌سیم Apple CarPlay و Android Auto و همچنین آمازون الکسا ارائه می‌شوند. یک پد شارژ بی سیم تلفن هوشمند اکنون در دسترس است. و مدل های فناوری اکنون سیستم روشنایی محیط داخلی را با ۲۷ رنگ ارائه می دهند. یک مدل PMC Edition با تولید محدود امسال نیز عرضه خواهد شد که تنها ۲۰۰ دستگاه وجود دارد. معرفی مدلی دیگر از آکورا MDX تایپ S مدل ۲۰۲۲ همراه با مشخصات فنی و امکانات کابین در لینک قرار داده شده است.

موتور، گیربکس و عملکرد در آکورا ار دی ایکس ۲۰۲۲

هر RDX دارای یک موتور ۲٫۰ لیتری توربوشارژ ۲۷۲ اسب بخاری چهار سیلندر است که با یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک و هر دو دیفرانسیل جلو یا چهار چرخ متحرک (یا “SH-AWD” در Acura-speak) جفت می شود. گیربکس می‌تواند سریع‌تر دنده را پایین بیاورد، مخصوصاً زمانی که راننده از دکمه های تعویض پدال نصب شده روی فرمان استفاده می‌کند. موتور توربوشارژ باعث می شود صدای RDX کمی شبیه به NSX باشد، با صدای بلند در هنگام شتاب گیری، اما بیشتر این نویز مصنوعی است و از طریق بلندگوهای سیستم صوتی به داخل کابین منتقل می شود. RDX که ما سوار شدیم دارای چرخ‌های بزرگ ۲۰ اینچی بود که با بسته A-Spec و سیستم تعلیق استاندارد موجود است. مدل‌های دارای پکیج Advance دارای دمپرهای تطبیقی ​​هستند که به شما امکان می‌دهند کیفیت سواری را تنظیم کنید. در حالی که خودروی آزمایشی ما نتوانست کابین را از ضربه های شدید در ناهموارترین جاده ها جدا کند، سر و صدایی هم در داخل کابین شنیده نشد.

مطالعه بیشتر  شاسی بلند جدید آلفاورمئو استلویو مدل 2023

بررسی مشخصات آکورا آر دی ایکس 2022 Acura RDX | اکورا rdx 2022 | مشخصات فنی اکورا RDX 2022 | امکانات ایمنی و آپشن های کابین

هر مدل شامل مجموعه‌ای از فناوری‌های استاندارد کمک راننده است، اما چندین آپشن کمکی دیگر فناوری موجود است. این آپشن ها شامل سنسورهای پارک جلو و عقب، نظارت بر نقاط کور و هشدار ترافیک در عقب است. آپشن های ایمنی که در مدل خودروی آکورا rdx 2022 قرار داده شده است عبارتنداز: هشدار برخورد از جلو استاندارد و ترمز اضطراری خودکار، هشدار خروج از خط استاندارد و کمک حفظ خطوط، کروز کنترل تطبیقی ​​استاندارد که از مهمترین امکانات این مدل است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

آئودی A8 L 50 TDI کواترو ۲۰۲۲ در جدیدترین مدل خودروهای سال

mortazavi

بررسی مشخصات اف ام سی ۵۱۱ از فردا موتور

mortazavi

بررسی گوردون موری T.50

mortazavi

نظر دهید.