مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

آلفارومئو استلویو Quadrifoglio 2022 در نقد و بررسی خودرو ۲۲ شرقی

آلفارومئو استلویو Quadrifoglio 2022 در نقد و بررسی خودرو ۲۲ شرقی…. مشخصات فنی آلفارومئو استلویو Quadrifoglio 2022 شامل یک موتور  V-6 توئین توربو با قدرت ۵۰۵ اسب بخار که لذت رانندگی بالایی را برای افراد فراهم میکند. در سری جدید ماشین های ۲۰۲۲ و معرفی نسل جدید از خودروهای الفارومئو می توان به موارد استانداری اشاره کرد که البته در سری خودروهای متفاوت دیگر نیز بارها و بارها مشاهده کرده اید شامل مجموعه‌ای از کمک‌های راننده که قبلاً اختیاری بودند، مانند کروز کنترل تطبیقی، چراغ‌های جلوی خودکار، نظارت بر نقاط کور، هشدار خروج از خط و سنسورهای پارک جلو و عقب هستند. همچنین اکنون به صورت استاندارد با آینه دید عقب کم‌نور خودکار، ناوبری داخلی، گرمکن صندلی‌های جلو و عقب و شارژ بی‌سیم تلفن همراه است. 

همچنین بخوانید از: بررسی فورد موستانگ کالیفرنیا اسپشیال ۲۰۲۲ تولید اخیر خودروسازان خارجی که در سال ۲۰۲۲ مدل های زیادی را روانه بازار کرده است.

موتور، گیربکس و عملکرد در آلفارومئو استلویو Quadrifoglio 2022

موتور تنها یک موتور هیپنوتیزم دو توربوشارژر ۲٫۹ لیتری V-6 است که ۵۰۵ اسب بخار قدرت و ۴۴۳ پوند فوت گشتاور تولید می کند. این به طور انحصاری با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک با تعویض دنده جفت می شود که نیرو را به هر چهار چرخ می فرستد. یکی از نسخه‌هایی که آزمایش کردیم در ۳٫۳ ثانیه به سرعت ۶۰ مایل در ساعت رسید و آن را به یکی از سریع‌ترین SUV‌هایی تبدیل کرد که تاکنون آزمایش کرده‌ایم. بررسی مشخصات آلپین A110 GT مدل ۲۰۲۲ در معرفی خودروی سال!

مطالعه بیشتر  خودروی مفهومی فورد اف 100 الومینیتور مدل 2021

آلفارومئو استلویو Quadrifoglio 2022 در نقد و بررسی خودرو 22 شرقی.... مشخصات فنی آلفارومئو استلویو Quadrifoglio 2022 در سری جدید ماشین های 2022

فضای داخلی Stelvio QF دارای برخی ایرادات در کیفیت ساخت است، اما سطوح پوشیده از چرم و دوخت کنتراست آن در مقایسه با مواد موجود در Stelvio معمولی بسیار بهبود یافته است. صندلی‌های پشتیبان QF، موقعیت رانندگی تقریباً عالی و شیفترهای پدال‌های عظیم نصب‌شده در ستون این اطمینان را به راننده می‌دهند که هرگز از مسیر مسابقه خیلی دور نباشد. همچنین دارای بسیاری از ویژگی‌های استاندارد مطلوب مانند: صندلی‌های جلو با قابلیت تنظیم برقی ۱۴ جهته، روشنایی داخلی محیط، فرمان گرم‌شونده و بالشتک‌های صندلی جلو و غیره است. فولکس واگن T-Roc مدل ۲۰۲۲ مشخصات و امکانات را می توانید در معرفی ماشین های جدید سایت بخوانید.

ویژگی های ایمنی الفارومئو ۲۰۲۲ Stelvio Quadrifoglio

Stelvio QF با مجموعه ای از فناوری های استاندارد کمک راننده، از جمله ترمز اضطراری خودکار و نظارت بر نقاط کور ارائه می شود. ویژگی های ایمنی کلیدی عبارتند از:

  • کروز کنترل تطبیقی ​​استاندارد با فناوری توقف و حرکت
  • هشدار خروج از خط استاندارد و کمک حفظ خطوط
  • چراغ های جلوی اتوماتیک استاندارد

آلفارومئو استلویو Quadrifoglio 2022 در نقد و بررسی خودرو 22 شرقی.... مشخصات فنی آلفارومئو استلویو Quadrifoglio 2022 در سری جدید ماشین های 2022

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

بررسی پیکاپ هوشمند از فورد با نام “رنجر ۲۰۲۳” در خبرهای خارجی خودرو

mortazavi

معرفی تویوتا جدید | مشخصات کامل تویوتا تاندرا ۲۰۲۲ 

mortazavi

معرفی مدل اسپرت بک آئودی S5 2022 در معرفی خودروهای سال جدید

mortazavi

نظر دهید.