مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

جدیدترین خودروها ۲۰۲۱، آفرود سانگ یانگ X200

جدیدترین خودروها ۲۰۲۱، آفرود سانگ یانگ X200

خودروی آفرودی جدید از سانگ یانگ که به تازگی رونمایی شده است و فعلا با نام X200 نسخه مفهومی آن معرفی شده است. این خودروساز خارجی هنوز جزئیات دقیقی از این مدل ارائه نکرده است. در ادامه به بررسی برخی جزئیات ذکر شده از این کمپانی خواهیم پرداخت.

معرفی شاسی بلند آفرود جدید از سانگ یانگ با نام X200

با نگاه به تصاویر ارائه شده این طور به نظر می رسد که بسیار به جیپ شباهت دارد اما به ادعای این کمپانی گفته شده که الگوبرداری این نمونه براساس تاریخچه خودروهای خود می باشد و از آن الهام گرفته است. در سال ۱۹۸۳ این شرکت از یک مدل با نام کوراندو رونمایی کرده که الگوبرداری شده از جیپ سی جِی بود. اما برای این مدل هنوز جزئیات دقیقی در مورد طراحی بدنه و مشخصات فنی X200 سانگ یانگ ارائه نشده است.

این مدل نیز مانند فورد برانکو و جیپ یک کراس اوور با ظاهر خشن است و می تواند علاوه بر مسیرهای جاده ای و سخت در مسافت های شهری نیز مورد استفاده قرار بگیرد. این خودرو با تیزری نمایشی که از این مدل ارائه شده است، آنقدر جذاب به نظر می رسد که می تواند جزء رقیبان خودروهای آفرودی برندهای معروف دیگر باشد. هر چند با نگاهی به جلو پنجره به این موضوع پی می بریم که شباهت های زیادی به جیپ دارد!!!

آفرود سانگ یانگ X200 | مشخصات فنی سانگ یانگ X200 | پیشرانه، قدرت و سرعت | طراحی کابین و بدنه | خودروسازان خارجی | اخبار خودرو | خودروهای مدل 2021 | 

آفرود X200 به محصول جدید سانگ یانگ شبیه است و بعد از مدل J100 که یک کراس اوور برقی بود و قرار است نسخه پیکاپ آن نیز ساخته شود. سانگ یانگ با توجه به ضررهایی که در سال گذشته داشت، در صدد جبران است تا بتواند سرمایه خود را تولید محصولات جدیدتر بازگرداند. اما به نظر می رسد که این مدل نیز با یک پیشرانه الکتریکی تولید خواهد شد که جزء برنامه های زیست محیطی این شرکت نیز می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)
مطالعه بیشتر  مدل وانت های خارجی یا پیکاپ های جدید نیسان با نام "ناوارا 2021"

مطالب مرتبط

فولکس واگن تائوس مدل ۲۰۲۲ + آپشن های مهم فنی و تصاویر

mortazavi

آشنایی با مشخصات اینفینیتی QX50 2022

mortazavi

جدیدترین خودروهای ۲۰۲۱ | سدان آیون S محصولی از گک!

mortazavi

نظر دهید.