مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

جدیدترین خودروهای ۲۰۲۱ | آئودی SQ8 مدل ۲۰۲۱

جدیدترین خودروهای ۲۰۲۱ | آئودی SQ8 مدل ۲۰۲۱

آئودی به همان اندازه مدل های قبلی این کمپانی مجلل و چشمگیر است و در حال حاضر با شتاب بیشتر، با تجهیز به موتور TFSI جدید، بر عملکرد فوق العاده جسورانه SUV های SQ7 و SQ8 تأکید می کند. biturbo V8 جدید، که جایگزین TDI هشت سیلندر اصلی می شود، قدرت بیشتری را به به این مدل بخشیده است و البته این قدرت با به کارگیری از ابزارهای کارآمد پیچیده از جمله فناوری سیلندر درخواستی (COD) می شود. سیستم تعلیق بادی مخصوص Adaptive S و فرمان تمام چرخ ها از جمله قابلیت های این مدل هستند. در ادامه همراه باشید تا به بررسی مشخصات فنی ائودی اس کیو۸ مدل ۲۰۲۱ بپردازیم..

معرفی آئودی SQ8 مدل ۲۰۲۱

اندرو دویل، مدیر آئودی انگلستان می گوید:

موتورهای بنزینی در بخش SUV های با کارایی بالا به دلیل افزایش بهره وری زیاد در سال های اخیر رواج فزاینده ای پیدا کرده اند و ما این روند را با این مدل های ارتقا یافته تصدیق می کنیم.با تجهیز SQ7 و SQ8 به یک واحد TFSI جدید که آنها را قادر می سازد برای اولین بار از سد ۵۰۰PS عبور کرده و عملکرد تکان دهنده تری را ارائه دهند، ما اطمینان می دهیم که آنها از سرعت بسیار خوبی برخوردار هستند.

آئودی RS E-Tron GT 2022 

مشخصات فنی آئودی اس کیو ۸ مدل ۲۰۲۱

به نظر می رسد داده های عملکردی برای این دو نفر بیشتر در مورد خودروهای اسپرت دو نفره اعمال شود تا در SUV های بزرگ که در مورد SQ7 تا ۷ نفر صندلی دارند. با قدرت خروجی ۷۲ پیکسل به ۵۰۷ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۷۷۰ نیوتن متر، موتور بنزینی ۴٫۰ TFSI SQ7 و SQ8 را در ۴٫۱ ثانیه به ۶۲ مایل بر ساعت می رساند، در هر ۳٫۸ ثانیه از ۵۰ به ۷۵ مایل در ساعت (۱۰۰ کیلومتر بر ساعت شتاب) افزایش می یابد و نیاز دارد با سرعت ۱۵۵ مایل در ساعت به صورت الکترونیکی مهار شود.

مطالعه بیشتر  لامبورگینی هوراکان سوپرتروفئو EVO2 مدل 2022
معرفی آئودی Q5 Sportback 2021

کارآیی نیز به طور کامل در اولویت قرار گرفته است و یکی از عوامل اصلی این امر در موتور پیشرفته biturbo، سیستم سیلندر درخواستی آن (COD) است ، که چهار سیلندر را تحت بار کم تا متوسط ​​به طور موقت غیرفعال می کند ، بنابراین مصرف سوخت را کاهش می دهد. همچنین آئودی ای کیو ۸ مدل ۲۰۲۱ به دو توربوشارژر دوقلو اسکرول مجهز شده است که فشار برگشتی را کاهش داده و تبادل گاز را برای پر شدن بهتر محفظه های احتراق بهینه کمک می کند. موقعیت آنها در ۹۰ درجه ولت سیلندرها باعث ایجاد مسیرهای کوتاه گاز و پاسخ بدون تردید حتی در دور در دقیقه می شود. لازم به ذکر است که گیربکس و سیستم تعلیق فرمان تمام چرخ ها در حال حاضر استاندارد است.

یک گیربکس هشت سرعته تیپ ترونیک و چهار چرخ محرک دائمی کواترو مسئول افزایش قدرت ۴٫۰ TFSI هستند و سیستم تعلیق هوای تطبیقی ​​استاندارد S آن را به حرکتی تبدیل می کند که با توجه به ابعاد دو SUV عملکردی بسیار تیز و سریع است. فرمان تمام چرخ ها کمک می کند، که قبلاً برای نسخه های Vorsprung SQ7 و SQ8 اختصاص داشت، اما اکنون به شکل استاندارد در محدوده بیشتری است. در سرعتهای پایین، چرخهای عقب را تا ۵ درجه در جهت مخالف می چرخاند و دایره چرخش را برای بهبود قدرت مانور کاهش می دهد. با سرعت ۳۷ مایل در ساعت و بالاتر، آنها کمی در یک جهت می چرخند تا ثبات را در هنگام تغییر سریع جهت افزایش دهند.

مطالعه بیشتر  بی ام و X3 پلاگین هیبرید جدید معرفی شد
تجربه رانندگی با آئودی e-tron اسپورت‌بک ۲۰۲۰

کابین داخلی آئودی SQ8 مدل ۲۰۲۱

این مدل برای کابین داخلی و روکش صندلی ها از چرم استفاده کرده است که همانند خانواده S آئودی به رنگ مشکی و ترکیبات آلکانترا همراه با چرم در رنگ بندی متنوعی به فروش می رساند.

جنس پدال ها از فولاد می باشد و اندازه رینگ های این مدل نیز ۲۱ اینچ می باشد. حالت استاندارد برای این مدل در بیشتر موارد رعایت شده است و همچنین می توان به دیسک های ترمز سرامیکی فیبرکربن نیز اشاره کرد.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

بنتلی کانتیننتال GT مدل ۲۰۲۲ | Bentley Continental GT Speed

mortazavi

مشخصات نسخه جدید از فولکس واگن در مدل ID.5 2022

mortazavi

بررسی مشخصات نتا یو از مجموعه بی ام کارز در نمایشگاه خودرو تهران ماه بهمن ۱۴۰۲

mortazavi

نظر دهید.