مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

تریم جدید آئودی RWD پرفورمنس R8 V10 مدل ۲۰۲۲

تریم جدید آئودی RWD پرفورمنس R8 V10 مدل ۲۰۲۲ مشخصات فنی آئودی RWD پرفورمنس ۲۰۲۲ | آئودی R8 V10 پرفورمنس | معرفی خودروهای آئودی ۲۰۲۲ | خودروسازان خارجی 

مدل جدید R8 V10 پرفورمنس RWD به همراه اسپایدر با ۳۰ اسب بخار بیشتر به عنوان ماشین های کوپه آئودی رونمایی شده اند و به R8 V10 پرفورمنس کواترو در خط تولید R8 می‌پیوندد. خودروی اسپرت با موتور میانی دیفرانسیل عقب، هیجان رانندگی را با قدرت فوق العاده ۴۱۹ کیلووات (۵۷۰ اسب بخار) ارائه می‌کند و از فناوری‌های برجسته‌ای مانند صندلی‌های مسابقه ای، فرمان بسیار نرم، تثبیت‌کننده CFRP و ترمزهای سرامیکی بهره می‌برد. در ادامه اقدامات جدید خودروسازان حارجی به معرفی یکی از خودروهای آئودی ۲۰۲۲ که با نام “آئودی R8 V10 پرفورمنس” شناخته می شود خواهیم پرداخت و مشخصات فنی آئودی RWD پرفورمنس ۲۰۲۲ را بررسی خواهیم کرد.

مشخصات فنی آئودی RWD پرفورمنس 2022
مشخصات فنی آئودی RWD پرفورمنس ۲۰۲۲

آئودی R8 V10 پرفورمنس RWD (چرخ های عقب متحرک) پرچمدار جدید با عملکرد بالا در میان خودروهای اسپرت تولیدی آئودی است. آئودی R8 V10 RWD مدل ۲۰۲۲ با چرخ های عقب متحرک برگرفته از خودروی مسابقه‌ای LMS GT4 و عملکرد دینامیکی بدون فیلترش، بلافاصله مشتریان ما را شگفت‌زده کرد. اکنون با ۳۰ اسب بخار قدرت و ۱۰ نیوتن متر بیشتر عرضه می‌شود و لذت رانندگی را به سطح جدیدی می‌برد. مدل آئودی جدید | خودروی آئودی A8 L مدل ۲۰۲۲

این خودروی اسپرت موتور وسط، در ۳٫۷ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت میرسد. (۳٫۸ ثانیه برای اسپایدر) و به حداکثر سرعت ۳۲۹ کیلومتر در ساعت (۳۲۷ کیلومتر در ساعت برای اسپایدر) می رسد. در سینه R8 جدید، موتور ۵٫۲ لیتری V10 FSI با تنفس طبیعی با صدای بی نظیر، واکنش سریع و برق آسا و شتاب بی‌نظیر آن قرار دارد. در R8 V10 عملکرد RWD (مصرف سوخت ترکیبی در لیتر در ۱۰۰ کیلومتر: ۱۳٫۰ ۱۲٫۹؛ انتشار CO2 ترکیبی در گرم در کیلومتر: ۲۹۸ ۲۹۴)، موتور ۴۱۹ کیلو وات (۵۷۰ اسب بخار) و حداکثر ۵۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند که از طریق گیربکس هفت سرعته S ترونیک به چرخ های عقب منتقل می شود.

این تعداد گشتاور، ۱۰ نیوتن متر بیشتر از آئودی R8 V10 RWD است. یک دیفرانسیل موقت نیز که برای جلوگیری از لغزش های مکانیکی وجود دارد، از طرفی خودرو گشتاور را با وضعیت رانندگی تنظیم می‌کند و این امکان را بوجود می آورد که خودرو حتی در جاده‌های مرطوب، پایداری مطلوبی دداشته باشد. مانند تمام R8 ها، بدنه آن از آلومینیوم و تا حد زیادی از پلاستیک تقویت شده با فیبر کربن (CFRP) در طراحی آئودی اسپیس فریم (ASF) ساخته شده است. در نتیجه، نسخه کوپه R8 V10 پرفورمنس RWD تنها ۱۵۹۰ کیلوگرم وزن دارد.

مطالعه بیشتر  جدیدترین مدل هیوندا اما در قالب یک کانسپت، هیوندا سون Hyundai Seven مدل 2021

سیستم ایمنی و پیشرفته فرمان برقی که برای اولین بار برای R8 بهره برده شده است، پاسخ و بازخورد مناسبی نسبت به شرایط رانندگی ارائه می دهد و نحوه رانندگی ارتباط هوشمندانه تری با فرمان خودرو برقرار می کند. برای مثال در جاده های پر پیچ و خم یا هنگام پیچیدن در پیچ های زاویه دار فرمان به منظور عملکرد بهتر سفت تر شده و پایداری خود را افزایش می دهد همچنین در هنگام پارک کردن و گردش هایی با سرعت بسیار کم فرمان نرم تر شده تا راننده راحت تر خودرو را حرکت دهد.

معرفی خودروهای آئودی 2022
معرفی خودروهای آئودی ۲۰۲۲

سیستم تعلیق اسپرت RWD به طور ویژه برای محرک چرخ‌های عقب تطبیق داده شده است و دارای دو جناغی و قفل دیفرانسیل غیرفعال است. توزیع بار محور ۴۰:۶۰ است. به خصوص چرخ‌های آلومینیومی سبک ۱۹ اینچی و ۲۰ اینچی این اطمینان را می‌دهند که خودروی اسپورت به خوبی کنترل می‌شود و در طول مانورهای سریع در پیچ‌ها در مسیر باقی می‌ماند. تایرهای کاپ با سایز ۲۴۵/ ۳۰ R20 در جلو و ۳۰۵ / ۳۰ R20 در عقب به صورت اختیاری در دسترس هستند که چسبندگی بیشتر و عملکرد رانندگی پویا را ارائه می دهند. یک سیستم ترمز فولادی ۱۸ اینچی با کارایی بالا در طراحی موجی و یک سیستم ترمز سرامیکی ۱۹ اینچی اختیاری قدرت ترمز لازم را ارائه می دهد.

این مدل که بسیاری از موارد آن با دست ساخته شده است، از جمله قوی ترین و سریعترین مدل های آئودی به شمار می رود که بسیار نیز منحصر به فرد می باشد.

مطالعه بیشتر  جدیدترین خودروهای رنو | شاسی بلند مگان E Tech Electric

به طور کلی برای ساخت خودروهای آئودی نزدیک به ۱۰۰۰ کارمند مجرب در خطوط تولید مشغول هستند و این مدل خودرو نیز توسط متخصصان و مهندسان ماهری مورد بررسی و تولید نهایی قرار گرفته است. برای کابین این مدل از دقت بسیار بالایی کمک گرفته شده است که کابین بسیار جذابی را بتواند ارائه دهد از دکمه های مختلف بر روی داشبورد، کنسول و روی فرمان گرفته تا توربین های اختصاصی که آن را به یک مدل مسابقه ای بسیار نزدیک کرده است و دریچه های هوا نیز با طراحی خاص خود یک خودروی درون پیست را تداعی می کند!

صندلی های اسپرتی که برای این مدل در نظر گرفته شده است، قابلیت تنظیم شدن به شکل برقی را دارند و شکل صندلی ها به صورت سطلی می باشد که حس یک خودروی اسپرت و مسابقه ای را بیشتر نشان می دهد، پدال هایی که برای زیر پای راننده انتخاب شده اند از فولاد ضد زنگ و تریم فیبر کربن ساخته شده است.

صندلی اسپرت برای آئودی RWD 2022 پرفورمنس با چرم ناپا، آلکانترا و یا دوخت های متفاوت سفارش داد که به طور کلی آپشن های قابل سفارش برای کابین داخلی شامل: بسته نور داخلی، نور کمکی بالا، دستیار کمکی پارک و دوربین عقب می باشد که ویژگی های استاندارد عبارتند از: تهویه مطبوع راحت خودکار، سیستم هشدار ضد سرقت، روشنایی داخلی LED، کلید راحتی و کروز کنترل هستند.

شکل قرارگیری راننده در این مدل خودرو بسیار نزدیک به رانندگان خودروهای مسابقه ای است و به طوری بر روی خودرو تسلط دارد که بدون برداشتن دست از روی فرمان و یا حرکت اضافی چشم می تواند بسیاری از موارد ضروری در حین رانندگی را در اختیار داشته باشد. فرمان چهار منظوره ای برای این مدل قرار داده است بسیار عملکرد فوق العاده ای دارد و یک صفحه نمایش ۱۲٫۳ اینچی برای اطلاعات قرار داده شده که راننده با کمک دکمه های روی فرمان میتواند عملیات مختلف را انجام دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

معرفی کراس اوور لوکس DS4 2021

mortazavi

مشخصات نیسان پاترول نیسمو

mortazavi

معرفی کانسپت جدید اشکودا ، (Slavia)

سردبیر

نظر دهید.