مجله خبری 22 شرقی
جدیدترین خودروها

رونمایی از آئودی الکتریکی جدید

رونمایی از آئودی الکتریکی جدید خودروسازی آئودی از جدیدترین و لاکچری ترین مدل خودروی خود رونمایی کرد که با نام A8 قرار است تا سال آینده به بازار عرضه شود که جزئیات این مدل جدید اینطور نشان می دهد که یکی از رقیبان برای مدل های الکتریکی بنز و بی ام و است. 

رونمایی از آئودی الکتریکی جدید

خودروسازی آئودی از جدیدترین و لاکچری ترین مدل خودروی خود رونمایی کرد که با نام A8 قرار است تا سال آینده به بازار عرضه شود که جزئیات این مدل جدید اینطور نشان می دهد که یکی از رقیبان برای مدل های الکتریکی بنز و بی ام و است. 

در گزارشات خبری از این خودرو آمده است که A8 از جمله مهمترین مدل بین ۲۰ مدل الکتریکی است که قرار است آئودی را در سه سال آینده وارد بازار کند و این خودروساز خارجی تصمیم دارد که برای جایگزین فروش بیشتر مدل های لوکس خود را در تعداد بیشتری تولید کند.

این خودرو طبق کانسپت گرندسفیر طراحی آن انجام شده که اولین نمایش آن در سال ۲۰۲۱ بود و اینطور گفته شده که A8 تفاوت زیادی با این مدل کانسپت ندارد و تنها در طراحی سقف آن با شیب به عقب خودرو وصل شده است.

 آئودی S5 2022

پلتفرمی که آئودی برای این مدل انتخاب کرده با همکاری پورشه بوده است و آئودی گفته است که این پلفتفرم می تواند با هر بار شارژ تقریبا ۷۵۰ کیلومتر حرکت کند و قدرتی بسیار بیشتر از بنز و بی ام و دارد و آئودی همچنین این ادعا را دارد که فناوری خودران A8 از بسیاری رقبای آلمانی بهتر و پیشرفته تر است.

همچنین قرار است آئودی یک ماشین الکتریکی کوچک مانند بی ام و و بنز نیز تولید کند که در استراتژی های جدید خود تمرکز بیشتری بر روی ماشین های بزرگتر دارد و البته با فروش خودروهای کوچکتر سود زیادی نمی کند و ضمن اینکه آئودی با استفاده از پلتفرم ساخته شده فولکس واگن برای خودروهای کوچک یک مدل شهری نیز به بازار وارد خواهد کرد.

مطالعه بیشتر  بررسی تخصصی نیسان جوک 2019
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

مشخصات خودروی ام جی ۵ EV مدل ۲۰۲۳

mortazavi

معرفی بوگاتی دیوو ۲۰۲۱

mortazavi

مشخصات جدید میتسوبیشی اکلیپس ۲۰۲۳ Mitsubishi Eclipse Cross

mortazavi

نظر دهید.