مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

۴۰۰۰ دستگاه مدل شاهین در بورس کالا معامله می شود!

4000 دستگاه مدل شاهین در بورس کالا معامله می شود! در روز یکشنبه 18 دی ماه و 500 دستگاه کارا دوکابین در روز سه شنبه 30 دی ماه به فروش می رسد

۴۰۰۰ دستگاه مدل شاهین در بورس کالا معامله می شود!

۴۰۰۰ دستگاه شاهین سفید در روز یکشنبه ۱۸ دی ماه و ۵۰۰ دستگاه کارا دوکابین در روز سه شنبه ۳۰ دی ماه به فروش می رسد. شاهین با قیمت پایه ۳۰۴ میلیون تومان عرضه می شود و درصد پیش پرداخت برای خرید این خودرو ۱۰۰ درصد است. تاریخ تحویل این خودرو ۳۰ آوریل ۱۴۰۲ اعلام شد. کارا دوکابین دارای قیمت اولیه ۳۰۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و نرخ پیش پرداخت ۱۰ درصدی است. تاریخ تحویل این خودرو ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ می باشد.

در مشخصات عرضه شاهین آمده است: هر کد ملی بالای ۱۸ سال مجاز به ثبت نام خودرو می باشد و محل تحویل خودرو نمایندگی فروش شرکت است که مشتری می تواند انتخاب کند. خریداران باید ۱۲ درصد مالیات و عوارض قانونی (بر اساس ارزش معاملاتی) و ۴ میلیون و ۳۷۱ هزار تومان ۳۰۶ خودرو، ۳ میلیون و ۸۱۳ و ۷۴۷ برای بیمه شخص ثالث، ۵۵۷ هزار، ۵۶۰ تومان برای کارهای مربوط به شماره پلاک و دعوتنامه تکمیل وجه است.

خبر از ایران خودرو: این گروه خودروساز اعلام کرده که برای هایما ۸ اس قیمت را اشتباهی اعلام کرده است!

هر کد ملی مجاز است یکی از کدهای صادر شده در تاریخ عرضه را سفارش دهد و کسانی که در پیشنهادات قبلی خرید خودرو از شرکت های خودروسازی را برای تعویض محموله برنده شده اند و از ابتدای سال ۲۰۱۸ خرید نخواهند کرد. انجام شود و انتخاب نماینده در محل پرداخت به مشتری داده شود.
در مشخصات کارا  دو کابین نیز آمده است: در هنگام ثبت سفارش محدودیتی در تعداد درخواست اشخاص حقیقی و حقوقی وجود ندارد، صادر شدن سند و پلاک ها فقط به نام خریدار و رنگ بندی نیز سفید برای مدل ۱۴۰۱ می باشد.

مطالعه بیشتر  این چالش ایران خودرو ترسی به بازار خودرو وارد کرد....

خریدار برای تکمیل فرآیند خرید باید همزمان اصل معامله را در کیف پرداخت کند و در مدت زمان تعیین شده در آگهی پیشنهاد تکمیلی و حداکثر تا ۷ روز تقویمی به پورتال فروش شرکت بهمن موتور برای ایجاد و تکمیل مشخصات اقدام کنید و از این طریق هزینه های مربوطه را پرداخت کنید و نماینده مورد نظر خود را انتخاب کنید.

هزینه ها شامل ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده بر اساس قیمت نهایی فروش و سایر هزینه ها ۸ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان شامل ۴ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان هزینه مالیات و عوارض شماره گذاری ۴۳ هزار و ۵۰۰ تومان بابت هزینه هوشمند سازی کارت خودرو، ۵۰ هزار تومان بابت خدمات پستی،  ۲۸۰ تومان بابت حق تولید پلاک و ۳ میلیون و ۶۲۴ هزار و ۵۲۸ تومان بابت هزینه بیمه شخص ثالث دریافت خواهد شد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

آرام گیری بازار خودرو

mortazavi

طرح خودرویی مجلس واردات را آزاد می کند؟

سجاد ناجی

نحوه ثبت نام خودروهای فرسوده + مراحل دقیق ثبت نام

mortazavi

نظر دهید.