مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

ایران خودرو ۲۰۰۰ هزار خودرو به روسیه می فرستد!

ایران خودرو 2000 هزار خودرو به روسیه می فرستد! مدیرعامل ایران خودرو از آغاز صادرات به روسیه خبر داد: تا پایان سال جاری حدود دو هزار دستگاه تارا و دنا

ایران خودرو ۲۰۰۰ هزار خودرو به روسیه می فرستد!

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از آغاز صادرات به روسیه خبر داد: تا پایان سال جاری حدود دو هزار دستگاه تارا و دنا را به بازار روسیه صادر خواهیم شد. ۲۲ شرقی ادامه گزارش خبر خودرویی را شرح می کند… مهدی خطیبی در مراسم تشریح فرصت های بانوان گروه صنعتی ایران خودرو که به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه (سلام الله علیها) و با حضور جمعی از زنان و زحمتکشان که در رسانه های بین المللی برگزار شد، گفت: اگر ایران خودرو امروز از نظر شاخص های کمی و کیفی به طور قابل توجهی افزایش یافته و در جایگاه بسیار بالاتری نسبت به سال گذشته قرار گرفته است به این خاطر است که دختران، زنان و مادران این کشور نقش فوق العاده ای در اجرا داشته اند.
وی با بیان اینکه بخش مهمی از این اقدام توسط بانوان گروه صنعتی ایران خودرو در ایران در حال انجام است، گفت: این بانوان با استعداد و انرژی به بهترین نحو وظایف خود را انجام می دهند. خطیبی ادامه می دهد: ما در ایران خودرو بر تولید، فروش، عرضه، کیفیت، صادرات، توجه به شرکت هایی که به صورت دانش بنیان فعالیت می کنند، تمرکز داریم و سهم زیادی از موفقیت این مجموعه را مدیون همکاران خانم خود هستیم.
وی با تشریح عملکرد بخش صادرات و حضور در بازارهای بین المللی به برنامه صادرات ۳۵۰۰ دستگاه خودرو به آذربایجان اشاره کرد و گفت: امسال ۵۰ درصد از کل خودروهای تحویل شده به این کشور در چند سال اخیر است.
خطیبی با اشاره به سبد محصولات صادراتی متنوع در آذربایجان گفت: خودروی دنا در سبد محصولات صادراتی قرار گرفته و خودروهای تارا و سورن نیز به صورت مونتاژی به این کشور صادر می شود.
وی به افزایش صادرات خودرو به روسیه اشاره کرد و گفت: ایران خودرو امسال با ۲۱ شرکت زیرمجموعه خود در نمایشگاه خودرو مسکو حضور یافت و پس از حضور در این نمایشگاه توانست بازار خوبی را رقم بزند. ایران خودرو می تواند عملکرد خوبی داشته باشد و حضور چشمگیری در روسیه به ویژه در حوزه های مربوط به خودروهای سنگین و قطعات موتور داشته باشد.
لازم به ذکر است در ابتدای این رویداد معاون تامین و تولید ایران خودرو حضور داشت، از خط تولید و مرکز تحقیقات ایران خودرو بازدید و از دستاوردها و محصولات جدید بازدید شد. همچنین در کنار این بازدید از بانوانی که در تولید ایران خودرو زحمت کشیدند تشکر می کنم.
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  قیمت خودرو امروز | اصلاح قیمت چانگان CS35 پلاس وارداتی

مطالب مرتبط

جایگاه صنایع کوچک در صنعت خودرو

سجاد ناجی

هایما ۱۰۰ میلیون تومان کاهش قیمت خورد….

mortazavi

بخت واردات خودروهای نو به ایران باز شد!!!

mortazavi

نظر دهید.