مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

چه کسانی در سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کنند؟ (از ۲۰ تا ۲۳ شهریورماه)

چه کسانی در سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کنند؟ (از 20 تا 23 شهریورماه) از امروز تا پنجشنبه، سایت سامانه فروش یکپارچه خودرو برای ویرایش اولویت‌بندی متقاضیان اولین و دومین دوره سامانه یکپارچه که موعد تحویل آن‌ها در سال ١٤٠٣ است، فعال خواهد بود. پس از برگزاری اولین و دومین دوره فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، مشخص شد که برای برخی از متقاضیان موعد تحویل خودرو به سال ۱۴۰۳ موکول شده است.

چه کسانی در سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کنند؟ (از ۲۰ تا ۲۳ شهریورماه)

از امروز تا پنجشنبه سایت سامانه فروش یکپارچه خودرو ثبت نام آنها برای ویرایش اولویت‌بندی متقاضیان اولین و دومین دوره سامانه یکپارچه که موعد تحویل آن‌ها در سال ١٤٠٣ است، فعال خواهد بود.

پس از برگزاری اولین و دومین دوره فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، مشخص شد که برای برخی از متقاضیان موعد تحویل خودرو به سال ۱۴۰۳ موکول شده است.

همچنین، با توجه به افزایش تعداد انصراف‌ها از خرید خودرو از طریق این سامانه، ظرفیت‌های برخی از شرکت‌های خودروساز خالی شده‌اند.

به همین دلیل تصمیم گرفته شده که با هدف تسهیل شرایط برای متقاضیانی که در سامانه ثبت‌نام کرده و دارای پروفایل کاربری هستند، ظرفیت‌های خالی موجود از شرکت‌های خودروساز با شرایط جدید و از طریق سامانه یکپارچه از امروز، دوشنبه بیستم شهریور ماه تا پنجشنبه ۲۳ شهریور ماه، عرضه شوند.

در این مرحله، با توجه به اعلام شرکت‌های “کرمان‌موتور” و “مدیران‌خودرو” درباره امکان تحویل خودرو در سال ۱۴۰۲ از این ظرفیت‌ها، متقاضیانی که دارای شرایط زیر هستند می‌توانند به ثبت‌نام در سامانه اقدام نمایند:

متقاضیان محصولات تمامی شرکت‌های حاضر در طرح‌های فروش یکپارچه (اول و دوم) که موعد زمانی تحویل آن‌ها در سال ۱۴۰۳ تعیین شده است، می‌توانند اقدام به تغییر خودروی اعلام شده قبلی به محصولات عرضه شده توسط شرکت‌های مذکور نموده و وجه متفق بر آن را تکمیل نمایند.

به منظور انجام این فرآیند، متقاضیان ابتدا با ورود به پروفایل کاربری خود، باید گزینه “لغو سفارش” را از قسمت “جزئیات سفارش” انتخاب کنند تا خودروی قبلی از سبد محصولات حذف شود. سپس پس از لغو سفارش، هر متقاضی می‌تواند از سبد محصولات موجود در سایت محصول جدید خود را انتخاب کرده و ثبت نماید. در نهایت، پس از پایان مهلت تغییر خودرو، متقاضیان باید به سایت خودروساز مراجعه کرده و وجه معادل مبلغ خودرو را واریز نموده تا فرآیند ثبت نام نهایی انجام شود.

مطالعه بیشتر  فیات 500 با قیمت اعلام شده در سامانه به مشتریان تحویل داده شد!

لطفاً توجه داشته باشید که در صورت انتخاب خودرو بیش از ظرفیت موجود در فصل‌های اعلام شده، تخصیص بر اساس اولویت‌های تعیین شده انجام می‌شود. همچنین، اگر متقاضی سفارش قبلی خود را لغو کند و امکان انتخاب خودروی جایگزین فراهم نشود، اولویت قبلی آن‌ها حفظ می‌شود.

همچنین، در صورتی که متقاضی، خودروی جدید را انتخاب کند اما در زمان مشخص شده توسط خودروساز، مبالغ تعیین شده را به حساب خودروساز واریز ننماید، از لیست اولویت‌بندی خارج خواهند شد.

متقاضیانی که در دور دوم سامانه نوبت‌دهی هیچ خودرویی به آن‌ها تخصیص داده نشده است، نیز امکان انتخاب تمامی محصولات عرضه شده توسط دو شرکت مذکور برای آن‌ها وجود دارد. این بدان معناست که ظرفیت‌های ارائه شده به آن‌ها ناشی از عدم تکمیل ظرفیت پس از تخصیص به متقاضیان بخش اول است.

در نهایت، پس از ارسال فهرست با اولویت‌بندی به شرکت‌های خودروساز و اطلاع‌رسانی به متقاضیان، امکان تکمیل وجه به مدت پنج روز برای آن‌ها فراهم خواهد شد. لازم به ذکر است که افرادی که تا کنون دعوتنامه برایشان صادر شده یا خرید خودرو داشته‌اند، مشمول این طرح نمی‌شوند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

پیش فروش ۵ محصول سایپا ویژه مادران

سجاد ناجی

قرعه کشی طرح فروش فوری انجام شد

سجاد ناجی

۸۰ درصد تقاضاها در بازار خودرو کاذب است

سجاد ناجی

نظر دهید.