مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

گیربکس اتوماتیک AMT ایران خودرو بر روی سمند نصب می شود!

در مراسم افتتاح خط تولید گیربکس اتوماتیک AMT ایران خودرو که شش سرعته نیز می باشد، نصب گیربکس ایران خودرو بر روی سمند انجام شد و از آن رونمایی شد.

برای اولین بار در سال ۹۸ گیربکس اتوماتیک AMT ایران خودرو بر روی تعدادی از محصولات این شرکت نصب شد و در آن سال طبق اعلام مدیر عامل ایران خودرو:

گیربکس اتوماتیک AMT داخلی ساخت شرکت ” نیرو محرکه ” می باشد و مهندسی آن در داخل انجام شده است که تقریبا ۶۰ درصد از اجزای اساسی آن در ایران تولید می شود و این جعبه دنده اتوماتیک در زمستان ۹۹ به تولید انبوه خود رسیده است که در سال آینده بر روی بیشتر از ۱۰۰۰ دستگاه خودرو نصب می شود.

طبق گفته فرشاد مقیمی این گیربکس قرار بود با داخلی سازی ۸۵ درصدی به تولید انبوه برسد و از سال ۱۴۰۰ بر روی ۳۰ الی ۵۰ هزار خودرو نصب شده و وارد بازار شود.

گیربکس اتوماتیک AMT ایران خودرو

در حال حاضر که مدت زمان زیادی نیز تا پایان اسفند ۹۹ باقی نمانده است اما هنوزهم خبری از رونمایی این گیربکس مشاهده نشده است.

در مراسمی که مربوط به افتتاح گیربکس ۶ سرعته ایران خودرو بود یک دستگاه سمند نیز به نمایش درآمده و این مدل گیربکس به صورت آزمایشی بر روی آن نصب شد که مراحل تست و آزمایش گیربکس اتوماتیک AMT ایران خودرو را طی کند

این گیربکس اتوماتیک AMT قرار است طبق اعلام مدیرعامل ایران خودرو در سال ۹۸ با قیمتی برابر با ۲۵۰ یورو به تولید برسد و این در حالی است که قیمت جهانی آن نزدیک به ۹۰۰ یورو می باشد.

مطالعه بیشتر  چرا کیفیت خودروهای ایران خودرو پایین است ؟

برای اطلاع از آخرین قیمت های روز خودرو در ایران می توانید از طریق همین صفحه و یا لینک قرار داده شده اقدام کنید. ضمن اینکه می توانید از تازه ترین اخبار خودرو ایران و جهان نیز اطلاع کسب کرده و بهترین و جدیدترین خودروهای روز دنیا را در سایت خبر خودرو ۲۲ شرقی دنبال کنید. 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

کاهش آمار تولید و نرسیدن به مرز ۹۰۰ هزار خودرو در سال ۱۴۰۰

سجاد ناجی

طرح فروش فوری محصولات زامیاد آغاز شد

سجاد ناجی

قیمت برخی مدل خودروها امروز ۲۰ تیر ۱۴۰۲

mortazavi

نظر دهید.