مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

گران شدن ۱۷ خودروی مونتاژی به نفع خودروسازان

گران شدن 17 خودروی مونتاژی به نفع خودروسازان بعد از گذشت دو ماه از اعلام قیمت محصولات خودروسازان در بخش خصوصی، شورای رقابت با عقب گرد کردن از قیمت های تصویب شده یک لیست جدید از خودروها را منتشر کرد که در این لیست قیمت پایه خودروهای مونتاژی اعلام شد و به لیست محصولاتی که دو ماه پیش قیمت گذاری شده بودند و بین 4 الی 39 درصد اضافه شده است. قیمت های جدید و اصلاح شده نیز طبق صورت های مالی سال 1401 و همچنین صورت های مالی 3 ماهه ابتدایی سال 1402 تعیین شده است.

گران شدن ۱۷ خودروی مونتاژی به نفع خودروسازان

بعد از گذشت دو ماه از اعلام قیمت محصولات خودروسازان در بخش خصوصی، شورای رقابت با عقب گرد کردن از قیمت های تصویب شده یک لیست جدید از خودروها را منتشر کرد که در این لیست قیمت پایه خودروهای مونتاژی اعلام شد و به لیست محصولاتی که دو ماه پیش قیمت گذاری شده بودند و بین ۴ الی ۳۹ درصد اضافه شده است. قیمت های جدید و اصلاح شده نیز طبق صورت های مالی سال ۱۴۰۱ و همچنین صورت های مالی ۳ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ تعیین شده است.

گران شدن 17 خودروی مونتاژی به نفع خودروسازان  بعد از گذشت دو ماه از اعلام قیمت محصولات خودروسازان در بخش خصوصی، شورای رقابت با عقب گرد کردن از قیمت های تصویب شده یک لیست جدید از خودروها را منتشر کرد که در این لیست قیمت پایه خودروهای مونتاژی اعلام شد و به لیست محصولاتی که دو ماه پیش قیمت گذاری شده بودند و بین 4 الی 39 درصد اضافه شده است. قیمت های جدید و اصلاح شده نیز طبق صورت های مالی سال 1401 و همچنین صورت های مالی 3 ماهه ابتدایی سال 1402 تعیین شده است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  قیمت هایما در مدل های مختلف امروز 13 تیر

مطالب مرتبط

عدم شناخت مسئولان وزارت صمت و خودروسازان از شرایط جامعه

سجاد ناجی

آغاز فروش فوری ۲ محصول دیگنیتی و فیدلیتی ویژه دهه فجر

سجاد ناجی

قیمت جدید چانگان امرو ۲۹ تیر ۱۴۰۲

mortazavi

نظر دهید.