مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

کرمان موتور شرایط نقد و اقساط برای فروش سه محصول

کرمان موتور شرایط نقد و اقساط برای فروش سه محصول کرمان موتور شرایط نقد و اقساط برای فروش سه محصول خود را آغاز کرد که فروش شرایطی این گروه در دستورکار یک خودروساز خصوصی است و برای مدل های جک X5 و جک J4 شرایط نقدی و برای پیکاپ T8 نیز شرایط اقساطی را در نظر گرفته است.

کرمان موتور شرایط نقد و اقساط برای فروش سه محصول

کرمان موتور شرایط نقد و اقساط برای فروش سه محصول خود را آغاز کرد که فروش شرایطی این گروه در دستورکار یک خودروساز خصوصی است و برای مدل های جک X5 و جک J4 شرایط نقدی و برای پیکاپ T8 نیز شرایط اقساطی را در نظر گرفته است.

مدیران فروش کرمان موتور در این باره تاکید کرده و اطمینان خاطر داده‌اند که هر دو محصول خود را بعد از تکمیل پرونده و واریز وجه از سوی متقاضی طی ۹۰ روز کاری به مشتریان واگذار کنند.

همچنین این خودروساز خصوصی متعهد شده است که هر گونه تأخیر در تحویل خودروهای فروخته شده را با پرداخت جریمه‌ای معادل ۳ درصد از قیمت خودرو، به حساب مشتریان خود واریز کند.

نکته قابل توجه این است که تاکنون خودروی جک X5 در بازار خودرو مشاهده نشده است و افرادی که این خودرو را خریداری می‌کنند ممکن است به نوعی دست بالا داشته باشند.
همچنین، رنگ‌هایی که متقاضیان هر دو خودرو می‌توانند برای آن‌ها سفارش دهند، شامل رنگهای سفید، مشکی، خاکستری و طوسی روشن متالیک است.

علاوه براین، مجددا یادآوری می شود که پیکاپ T8 به صورت اقساطی به فروش خواهد رسید.

قیمت کارخانه‌ای این پیکاپ تقرییا یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان است، اما خریداران می‌توانند با پرداخت حدود ۸۶۰ میلیون تومان این خودروی جذاب را در اختیار بگیرند. از مبلغ کل خودرو که حدود ۴۸۰ میلیون تومان است، تقریباً ۴۸۰ میلیون تومان به صورت اقساطی محاسبه می‌شود. این خودروساز ۴۸۰ میلیون تومان از قیمت خودرو را به صورت قسطی طی ۱۲ فقره چک به مبلغ ۲۰ میلیون تومان هر دو ماه یکبار دریافت می‌کند که متقاضیان باید چک‌ها را به وجه شرکت کرمان موتور صادر کنند.

مطالعه بیشتر  نکات بهداشتی هنگام سوخت گیری

مابقی قیمت خودرو نیز به صورت یک فقره چک به تاریخ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۵ به مبلغ حول و حوش ۶۰۰ میلیون تومان در اختیار شرکت کرمان موتور قرار می‌گیرد.

رنگ‌های قابل انتخاب برای پیکاپ T8 شامل سفید، مشکی میکا، قرمز و آبی زنگاری است. تحویل پیکاپ‌ها از سوی کرمان موتور، در ۶۰ روز کاری پس از تکمیل پرونده و واریز وجه از سوی خریداران، گارانتی شده است.

سند این خودرو تا زمان تسویه حساب کامل، در رهن کرمان موتور است. همچنین، این خودروساز امکان خرید نقدی برای متقاضیان پیکاپ T8 را فراهم کرده و خریداران می‌توانند این خودرو را پس از پرداخت وجه و تکمیل پرونده، در ۶۰ روز کاری دریافت کنند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

امکان ثبت نام برای رزروی های سامانه یکپارچه

سجاد ناجی

افزایش قیمت جک S5 GDI

سجاد ناجی

راستی‌آزمایی در قرعه‌کشی خودرو

سجاد ناجی

نظر دهید.