مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

کرمان موتور + شرایط فروش از امروز با تحویل ۹۰ روزه

کرمان موتور + شرایط فروش از امروز با تحویل 90 روزه شرکت کرمان موتور اعلام کرده است که از اولین فروش آنلاین خودروی پیکاپ جدید KMC T۹ آغاز شده است. این خودرو با نام T۹ و با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان از تاریخ ۲۶ بهمن ماه به فروش خواهد رسید. پیکاپ جدید T۹ از نوع ۱۴۰۳ و با رنگ‌های سفید، مشکی، آبی، قرمز، خاکستری و طوسی تا مدت ۹۰ روز تحویل داده خواهد شد. برای خرید این خودرو، علاقمندان می‌توانند به سایت فروش اینترنتی شرکت کرمان موتور به آدرس https://customer.kermanmotor.ir مراجعه کنند.

کرمان موتور + شرایط فروش از امروز با تحویل ۹۰ روزه

شرکت کرمان موتور اعلام کرده است که از اولین فروش آنلاین خودروی پیکاپ جدید KMC T۹ آغاز شده است.
این خودرو با نام T۹ و با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان از تاریخ ۲۶ بهمن ماه به فروش خواهد رسید.

پیکاپ جدید T۹ از نوع ۱۴۰۳ و با رنگ‌های سفید، مشکی، آبی، قرمز، خاکستری و طوسی تا مدت ۹۰ روز تحویل داده خواهد شد.
برای خرید این خودرو، علاقمندان می‌توانند به سایت فروش اینترنتی شرکت کرمان موتور به آدرس https://customer.kermanmotor.ir مراجعه کنند.

کرمان موتور + شرایط فروش از امروز با تحویل 90 روزه  شرکت کرمان موتور اعلام کرده است که از اولین فروش آنلاین خودروی پیکاپ جدید KMC T۹ آغاز شده است. این خودرو با نام T۹ و با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان از تاریخ ۲۶ بهمن ماه به فروش خواهد رسید.  پیکاپ جدید T۹ از نوع ۱۴۰۳ و با رنگ‌های سفید، مشکی، آبی، قرمز، خاکستری و طوسی تا مدت ۹۰ روز تحویل داده خواهد شد. برای خرید این خودرو، علاقمندان می‌توانند به سایت فروش اینترنتی شرکت کرمان موتور به آدرس https://customer.kermanmotor.ir مراجعه کنند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  بازار آزاد خودرو قیمت ها در امروز 1 اسفندماه 1402

مطالب مرتبط

قیمت ۲۵ مدل خودرو پرطرفدار ۱۴ تیر

mortazavi

ظرفیت محصولات در طرح ویژه مادران و فروش فوری

سجاد ناجی

تکمیل ۴۱ هزار دستگاه خودرو توسط ایران خودرو

سجاد ناجی

نظر دهید.