مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

رونمایی از کراس اور DL۵ پارس خودرو

رونمایی از کراس اور DL۵ پارس خودرو گروه خودرویی پارس خودرو یکی از مدل های نیمه شاسی خود (کراس اور CUV) را در حضور مقامات کشوری و مدیران صنعتی رونمایی کرد که طبق گزارشات رسانه های خبر خودرویی، آقای سید محمد حسین ادیانی، مدیرعامل پارس خودرو از رونمایی کراس اور DL۵  خبر داد و گفت: این مراسم در روز شنبه 10 تیرماه در حضور مقامات کشوری، مدیران صنعتی و اصحاب رسانه در شرکت پارس خودرو انجام شد. 

رونمایی از کراس اور DL۵ پارس خودرو

گروه خودرویی پارس خودرو یکی از مدل های نیمه شاسی خود (کراس اور CUV) را در حضور مقامات کشوری و مدیران صنعتی رونمایی کرد که طبق گزارشات رسانه های خبر خودرویی، آقای سید محمد حسین ادیانی، مدیرعامل پارس خودرو از رونمایی کراس اور DL۵  خبر داد و گفت: این مراسم در روز شنبه ۱۰ تیرماه در حضور مقامات کشوری، مدیران صنعتی و اصحاب رسانه در شرکت پارس خودرو انجام شد.

مشخصات فنی کراس اوور DL۵

پارس خودرو با نیمه شاسی دی ال ۵ خود از مشخصات فنی آن نیز صحبت هایی ارائه کرد و توضیح داد این مدل دارای یک موتور ۱٫۵ لیتری توربوشارژر همراه با گیربکس CVT با ۱۴۴ اسب بخار قدرت و ۲۱۵ نیوتن متر گشتاور به بازار عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که بدانید این مدل همان مدل تی ۳۰۰ از شرکت خودروسازی زوتی چین است که در پارس خودرو مونتاژ می شود.
همچنین بهتر است بدانید که زوتی تی ۳۰۰ در جایگاه یک کراس اوور شهری در نمایشگاه خودرو پکن سال ۲۰۱۶ در معرض نمایش قرار گرفت که این خودروساز چینی به علت سرمایه گذاری بر روی خودروهای برقی قادر به ادامه تولید نبود اما دوباره در سال ۲۰۲۲ تولید آن مجددا از سر گرفته شد.
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  عدم دریافت درامد مالیاتی خودروهای لوکس در بازه زمانی مشخص شده

مطالب مرتبط

جایگزین تیبا و ساینا مشخص شد

سجاد ناجی

فروش فوری محصولات ایران خودرو با قیمت قطعی + شرایط فروش

mortazavi

اعلام قیمت محصولات کرمان موتور ۱۲ تیر ۱۴۰۲

mortazavi

نظر دهید.