مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

کاهش قیمت ۲۰۰ تا ۴۰۰ میلیونی خودروهای مونتاژ شده!

کاهش قیمت 200 تا 400 میلیونی خودروهای مونتاژ شده! رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران خودرو تهران با بیان اینکه قیمت خودروهای داخلی در بازار بین 10 تا 15 درصد کاهش یافته است، گفت: قیمت خودروهای تولید و مونتاژ داخل از 2 هفته گذشته روند کاهشی داشته و این روند همچنان ادامه دارد.سعید موتمنی درباره آخرین وضعیت قیمت خودرو در بازار گفت: در چند روز اخیر و پس از آغاز تحویل انبوه خودروسازان، قیمت خودروهای تولید داخل در بازار کاهش یافته است.

کاهش قیمت ۲۰۰ تا ۴۰۰ میلیونی خودروهای مونتاژ شده!

رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران خودرو تهران با بیان اینکه قیمت خودروهای داخلی در بازار بین ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش یافته است، گفت: قیمت خودروهای تولید و مونتاژ داخل از ۲ هفته گذشته روند کاهشی داشته و این روند همچنان ادامه دارد.سعید موتمنی درباره آخرین وضعیت قیمت خودرو در بازار گفت: در چند روز اخیر و پس از آغاز تحویل انبوه خودروسازان، قیمت خودروهای تولید داخل در بازار کاهش یافته است.

خودروهای داخلی در بازار نزدیک به ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش قیمت داشته اند….

رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه های تهران گفت: پس از اینکه خودروسازان در سامانه عرضه خودروهای خود را در اختیار خریداران خودرو قرار دادند، برنامه کاهش خودرو در بازار آغاز شد، بنابراین قیمت خودروهای تولیدی در کشور۱۰ بازار ۱۵ درصد کاهش یافته است.

وی گفت: قیمت تسهیلات ۲۰۷ با سقف شیشه ای از ۹۳۰ میلیون تومان به ۷۵۰ میلیون تومان و قیمت دنا اتوماتیک از یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به ۹۳۰ میلیون تومان کاهش یافته است.موتمنی تصریح کرد: مهم ترین عامل تاثیرگذار بر بازار عرضه است بنابراین اگر عرضه خودرو افزایش یابد قیمت ها کاهش می یابد و اگر عرضه کم باشد قیمت ها افزایش می یابد.

برخی از خودروهای مونتاژی که قیمت آنها تصویب شده است، از قیمت برخی خودروسازان خصوصی نیز کمتر است…

موتمنی درباره قیمت خودروهای مونتاژی گفت: قیمت خودروهای مونتاژ شده دیروز در شورای رقابت تصویب شد و قیمت ها امروز منتشر شد که نشان می دهد قیمت آنها برای برخی از مدل ها نسبت به قیمت های قبلی خودروسازان خصوصی کاهش یافته است.

مطالعه بیشتر  اتوبوس شهاب ، اولین اتوبوس برقی در کشور

رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه های خودرو تهران درباره تاثیر اعلام قیمت قطعی خودروهای مونتاژی در بازار گفت: از فردا تاثیر قیمت های قطعی خودروهای کلکسیونی در بازار مشخص می شود اما به طور کلی با گذشت روزها و افزایش عرضه، قیمت خودروهای تولید داخل و قیمت خودروهای مونتاژی کاهش یافته است، با شروع تولید انبوه محصولات داخلی، قیمت تمام شده خودروهای مونتاژی نیز بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان کاهش یافت.

قیمت روز کامیون ۱۴۰۲ 

موتمانی گفت که هیچ خریدار در بازار وجود ندارد. بنابراین اگر عرضه زیاد باشد، قطعا قیمت کاهش خواهد یافت.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودرو تهران درباره تأثیر مرحله دوم ثبت نام طرح یکپارچه نیز اظهار کرد: در این طرح‌ها اگر خودروهای بیشتری به بازار عرضه شود، فقط عرضه مهم است نه ثبت‌نام و قیمت‌ها پایین تر خواهند شد. موتمنی در پایان صحبت های خود گفت: در کل با کاهش قیمت خودرو در بازار، قیمت خودروها به قیمت نیمه دوم اسفندماه ۱۴۰۱ خواهد رسید.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

قیمت محصولات کرمان موتور (درب کارخانه) ۸ مرداد

mortazavi

قیمت محصولات سایپا ۱۴۰۲ درب کارخانه در ۱۱ اردیبهشت

mortazavi

تولید بیش از ۷۰۰ هزار خودرو توسط خودروسازان !

سجاد ناجی

نظر دهید.