مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

کاهش قیمت فیدلیتی در مدل های مختلف (۱۰ آبان ماه)

کاهش قیمت فیدلیتی در مدل های مختلف (10 آبان ماه) قیمت انواع مدل های فیدلیتی در 10 آبان ماه منتشر شد که طبق اطلاعات به دست آمده فیدلیتی 5 نفره مدل 1402 قیمت یک میلیارد و 535 میلیون تومان است که در روز قبل، قیمت این مدل یک میلیارد و 550 میلیون تومان ثبت شده بود.  همچنین فیدلیتی 5 نفره صفر امروز 15 میلیون تومان با افزایش قیمت همراه بوده است. فیدلیتی 7 نفره صفر، یک میلیارد و 580 میلیون تومان است که به نسبت روز قبل، یک میلیارد  و 600 بوده و این نشان دهنده این است که این خودرو امروز 20 میلیون تومان کاهش قیمت داشته است. 

کاهش قیمت فیدلیتی در مدل های مختلف (۱۰ آبان ماه)

قیمت انواع مدل های فیدلیتی در ۱۰ آبان ماه منتشر شد که طبق اطلاعات به دست آمده فیدلیتی ۵ نفره مدل ۱۴۰۲ قیمت یک میلیارد و ۵۳۵ میلیون تومان است که در روز قبل، قیمت این مدل یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان ثبت شده بود.

همچنین فیدلیتی ۵ نفره صفر امروز ۱۵ میلیون تومان با افزایش قیمت همراه بوده است. فیدلیتی ۷ نفره صفر، یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان است که به نسبت روز قبل، یک میلیارد  و ۶۰۰ بوده و این نشان دهنده این است که این خودرو امروز ۲۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشته است.

رانا + قیمت

فیدلیتی ۵ نفره ۱۴۰۱ هم با کاهش ۱۵ میلیون تومانی همراه بوده و نسبت به روز قبل، به قیمت یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان رسیده است.

فیدلیتی پرایم ۷ نفره مدل ۱۴۰۱ هم امروز با قیمت یک میلیارد و ۵۲۵ میلیون تومان بدوه و نسبت به روز قبل ۲۵ میلیون تومان افزایش را تجربه کرده است.

فیدلیتی پرایم ۷ نفره در کارخانه با قیمت یک میلیارد و ۱۴۸ میلیون تومان بوده و فیدلیتی ۵ نفره نیز با قیمت یک میلیارد و ۱۲۳ میلیون تومان بوده است.

مدل خودرو سال ساخت کارکرد قیمت (تومان)
پرایم پنج نفره ۱۴۰۰ صفر ۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
پرایم پنج نفره ۱۴۰۱ صفر ۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پرایم پنج نفره ۱۴۰۲ صفر ۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
پرایم پنج نفره ۱۴۰۲ صفر(نمایندگی) ۱,۱۲۳,۵۰۰,۰۰۰
پرایم هفت نفره ۱۴۰۰ صفر ۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پرایم هفت نفره ۱۴۰۱ صفر ۱,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
پرایم هفت نفره ۱۴۰۲ صفر ۱,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پرایم هفت نفره ۱۴۰۲ صفر(نمایندگی) ۱,۱۴۸,۸۰۰,۰۰۰
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  آغاز مرحله فروش یوآز پیکاپ از سوی سروش دیزل

مطالب مرتبط

افزایش قیمت خودروها امروز ۹ مرداد

mortazavi

پیش فروش عادی ( قیمت غیر قطعی) و نقدی وانت کارا بهمن موتور

سجاد ناجی

با بی تدبیری قیمت جدید خودروها در بازار نجومی شد!!!

سجاد ناجی

نظر دهید.