مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

کاهش قیمت شدید شاسی بلندهای پرطرفدار ۱۸ مرداد

کاهش قیمت شدید شاسی بلندهای پرطرفدار 18 مرداد امروز 18 مرداد 1402 قیمت شاسی بلندهای وارداتی کره ای با کاهش شدیدی همراه بود که کیا اسپورتیج 4 سیلندر gt لاین از مدل های بسیار پرطرفدار است که در یک روز 200 میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و همچنین، هیوندای سانتافه با ریزش 50 میلیونی به روز رسانی شد. کیا سورنتو با کاهش 50 میلیونی و سراتو وارداتی نیز امروز 2 میلیارد و 600 میلیون تومان قیمت خود را ثبت کرد. 

کاهش قیمت شدید شاسی بلندهای پرطرفدار ۱۸ مرداد

امروز ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ قیمت شاسی بلندهای وارداتی کره ای با کاهش شدیدی همراه بود که کیا اسپورتیج ۴ سیلندر gt لاین از مدل های بسیار پرطرفدار است که در یک روز ۲۰۰ میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و همچنین، هیوندای سانتافه با ریزش ۵۰ میلیونی به روز رسانی شد. کیا سورنتو با کاهش ۵۰ میلیونی و سراتو وارداتی نیز امروز ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت خود را ثبت کرد.

کاهش قیمت شدید شاسی بلندهای پرطرفدار 18 مرداد  امروز 18 مرداد 1402 قیمت شاسی بلندهای وارداتی کره ای با کاهش شدیدی همراه بود که کیا اسپورتیج 4 سیلندر gt لاین از مدل های بسیار پرطرفدار است که در یک روز 200 میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و همچنین، هیوندای سانتافه با ریزش 50 میلیونی به روز رسانی شد. کیا سورنتو با کاهش 50 میلیونی و سراتو وارداتی نیز امروز 2 میلیارد و 600 میلیون تومان قیمت خود را ثبت کرد. 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  قیمت جدید X33 کراس

مطالب مرتبط

ایران خودرو و سایپا قیمت امروز اول مهرماه ۱۴۰۲

mortazavi

قیمت خودروهای داخلی ۱۶ شهریور ۱۴۰۲

mortazavi

آغاز پیش فروش محصولات زامیاد با قیمت جدید

سجاد ناجی

نظر دهید.