مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

قرعه کاهش قیمت به هایما رسید. (۲۶ مهرماه ۱۴۰۲)

قرعه کاهش قیمت به هایما رسید. (26 مهرماه 1402) هایما S7 یکی از خودروهای تولیدی گروه خودروسازی هایما در چین است که از سال ۲۰۱۰ به بازار عرضه شد. ایران خودرو نیز این خودرو را با نام هایما S7 توربو به بازار ایران معرفی کرد. این مدل با پیشرانه توربو و طراحی جذاب توانست محبوبیت بیشتری در بازار یافته و نسخه ۲ لیتری از آن تولید شده است.

قرعه کاهش قیمت به هایما رسید. (۲۶ مهرماه ۱۴۰۲)

هایما S7 یکی از خودروهای تولیدی گروه خودروسازی هایما در چین است که از سال ۲۰۱۰ به بازار عرضه شد. ایران خودرو نیز این خودرو را با نام هایما S7 توربو به بازار ایران معرفی کرد. این مدل با پیشرانه توربو و طراحی جذاب توانست محبوبیت بیشتری در بازار یافته و نسخه ۲ لیتری از آن تولید شده است.

پیش‌بینی‌های فعالان بازار خودرو درباره کاهش قیمت مونتاژی‌ها با باز شدن سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، قبلاً صورت گرفته بود. این پیش‌بینی، با توجه به شرایط بازار، به نظر می‌رسد که صحیح بوده است.

ارزیابی بازار نشان می‌دهد که «هایما SX» از چهارشنبه گذشته تا امروز با یک افت ۲۳۵ میلیون تومانی روبرو شده است. این نشان می‌دهد که خودروهای مونتاژی بیشترین تأثیر را از باز شدن سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی داشته‌اند.

کاهش قیمت خودرو در بازار به شکلی بوده که دلار امروز یک مسیر افزایشی را طی کرده اما بازار خودرو پیرو این تغییر نبود و باز هم با کاهش قیمت روبه رو شد.

جدیدترین خبرهای خودرویی: توقف خط تولید این مدل وانت را در این لینک بخوانید.

بر اساس بررسی بازار، مشاهده می‌شود که بیشترین کاهش قیمت در میان خودروهای محبوب ایران خودرو، امروز به «هایما SX» رسیده و این خودرو با افت ۱۲۰ میلیون تومانی مواجه شده است. همچنین «پژو ۲۰۷ دنده‌ای» نیز امروز تجربه کاهش ۱۱ میلیون تومانی را کرده است. از سوی دیگر، خانواده دنا نیز با کاهش ۲ تا ۳ میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شده‌اند.

مطالعه بیشتر  طرح واردات خودرو با چه موانعی روبه رو است! مخالفانش چه کسانی هستند!؟؟

امروز ۲۶ مهر قیمت محصولات ایران خودرو به چه صورت بود؟

بررسی قیمت‌ها نشان می‌دهد که در میان محصولات ایران خودرو، امروز قیمت خودروهای «۲۰۷ پاناروما اتومات»، «هایما S۸»، «تارا اتومات V۲»، «پژو ۲۰۶ دنده‌ای»، «دنا پلاس ۶ دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتومات AT» مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی بازار نشان می‌دهد که:

  • “پژو ۲۰۶ دنده‌ای” با قیمت ۴۸۰ میلیون تومان در بازار حضور دارد و تغییر قیمتی نداشته است.
  • “هایما S۸ پلاس” با تجربه یک افت ۱۲۰ میلیونی، به قیمت یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود.
  • همچنین، “تارا اتومات V۲” با تغییراتی در بازار امروز، با قیمت ۷۶۶ میلیون تومان عرضه می‌شود.
  • “دنا پلاس ۶دنده توربو” امروز با افت دو میلیون تومانی، به قیمت ۷۳۵ میلیون تومان در بازار عرضه شده است.
  • “دنا پلاس توربو اتومات” نیز با قیمت ۸۰۴ میلیون تومان در بازار موجود است که امروز افتی سه میلیون تومانی را تجربه کرده است.
  • همچنین، پژو “۲۰۷ دنده‌ای” نیز در بازار امروز با قیمت ۶۰۴ میلیون تومان عرضه می‌شود و افتی ۱۱ میلیون تومانی را نشان می‌دهد.
خودرو قیمت ۲۳مهر
(میلیون تومان)
قیمت ۲۵مهر
(میلیون تومان)
هایما s۸ ۱/۶۹۰

 

۱/۵۷۰

 

تارا اتومات v۲ ۷۶۷

 

۷۶۶

 

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ -۱۴۰۱ ۴۸۰

 

۴۸۰

 

دنا پلاس ۶ دنده توربو ۷۳۷

 

۷۳۵

 

دنا توربو اتوماتAT ۸۰۷

 

۸۰۴

 

پژو ۲۰۷i دنده ای ۶۱۵

 

۶۰۴
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

خودروهای فاکتور شده طرح فروش فوق العاده سایپا به مرز ۵۰ درصد رسید

سجاد ناجی

قیمت لاماری کارخانه | قیمت لاماری صفر

mortazavi

برگزاری نمایشگاه علمی، فناوری و صنعتی ایران و ونزوئلا

سجاد ناجی

نظر دهید.