مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

کاهش قیمت این مدل خودروها امروز ۲۰ مهر

کاهش قیمت این مدل خودروها امروز 20 مهر در حال حاضر، بازار خودرو حالت کاهشی قرار گرفته و در این شرایط، خودروهای محبوب شرکت ایران خودرو با کاهش در قیمت به بازار عرضه شدند.

کاهش قیمت این مدل خودروها امروز ۲۰ مهر

در حال حاضر، بازار خودرو حالت کاهشی قرار گرفته و در این شرایط، خودروهای محبوب شرکت ایران خودرو با کاهش در قیمت به بازار عرضه شدند.

بر اساس بررسی‌های انجام شده، بیشترین کاهش قیمت در امروز به مدل‌های “هایما S۸” و “دنا پلاس توربو اتومات AT” تعلق گرفته است. این دو خودرو در امروز با یک کاهش ۲۰ میلیونی در بازار به فروش می‌رسند. این تغییرات در حالی اتفاق افتاده که “هایما S۸” در روزهای اخیر همواره بیشترین افزایش قیمت را تجربه می‌کرده بود.

با توجه به گزارشات فعالان حاضر در بازار خودرو، کاهش قیمت‌ها امروز تنها در این صنعت متوقف نشده بلکه ارز نیز که از روز گذشته در مسیر کاهش بود، این روند را ادامه داد. این شرایط بازار خودرو را تحت تاثیر خود قرار داده است.

با توجه به نظرات و گزارشات فعالان حاضر در بازار خودرو، توجه به این نکته ضروری است که همچنان کاهش نرخ دلار و نیز کاهش در سایر بازارهای سرمایه تأثیر مثبتی بر بازار خودرو داشته است. همچنین، به روز رسانی سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی که از اسفند سال گذشته تاکنون به روز نشده بود نیز در این کاهش قیمت‌ها نقش موثری داشته است.

قیمت ماشین های وارداتی امروز

با توجه به اعلام اطلاعیه جدید این سامانه، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به این سامانه، خودروهای وارداتی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند. این مراحل شامل ثبت نام در مرحله اول و سپرده گذاری ودیعه اولیه می‌شود. طبق اظهارات فعالان بازار خودرو، اعلام این خبر به علت طولانی شدن زمان تحویل خودروهای وارداتی توانسته است تأثیر مثبتی بر بازار داخلی داشته باشد.

مطالعه بیشتر  لادا گرانتا خودش را جایگزین پراید می داند!؟ اما این خودرو چه ویژگی هایی دارد؟

با توجه به بررسی بازار، محبوب‌ترین محصولات شرکت ایران خودرو با کاهش قیمت‌های متفاوت در بازهٔ ۹ تا ۲۰ تومان وارد بازار شدند. در این میان، «تارا اتومات V۲» تنها خودرویی بود که در برابر سایر محصولات ایران خودرو با افزایش قیمت به بازار عرضه شد.

ایران خودرو امروز محصولات خود را با چه قیمتی ثبت کرده است؟

در میان محصولات ایران خودرو امروز، قیمت خودروهای «۲۰۷ پاناروما اتومات»، «هایما S۸»، «تارا اتومات V۲»، «پژو ۲۰۶ دنده‌ای»، «دنا پلاس ۶ دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتومات AT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

بررسی‌های بازار خودرو نشان می‌دهد که «پژو ۲۰۶ دنده‌ای» در حدود ۴۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد و تغییر قیمتی نداشته است. اما «هایما S۸ پلاس» که در سه روز گذشته افزایش قیمتی حدود ۵۰ میلیون تومان داشت، امروز با کاهش ۲۰ میلیون تومان به قیمت یک میلیارد و ۷۸۵ میلیون تومان عرضه شده است. همچنین، «تارا اتومات V۲» نیز در امروز با افت حدود ۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد و در بازار با قیمت ۷۸۰ میلیون تومان قرار دارد.

بر اساس ارزیابی‌های انجام شده، خودروی «دنا پلاس ۶ دنده توربو» نیز امروز به قیمت ۷۳۶ میلیون تومان عرضه شده و نسبت به روز گذشته با افت ۱۲ میلیون تومانی مواجه شده است. همچنین، خودروی «دنا پلاس توربو اتومات» نیز با قیمت ۸۱۵ میلیون تومان به بازار عرضه شده و افت ۲۰ میلیون تومانی را تجربه کرده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که در امروز، خودروی پژو «۲۰۷ دنده‌ای» نیز با قیمت ۶۱۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد و با افت ۹ میلیون تومانی روبرو شده است.

مطالعه بیشتر  قیمت تارا اتوماتیک در 23 مرداد 1402
کاهش قیمت این مدل خودروها امروز 20 مهر  در حال حاضر، بازار خودرو حالت کاهشی قرار گرفته و در این شرایط، خودروهای محبوب شرکت ایران خودرو با کاهش در قیمت به بازار عرضه شدند.
کاهش قیمت این مدل خودروها امروز ۲۰ مهردر حال حاضر، بازار خودرو حالت کاهشی
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

قیمت ایران خودرو محصولات در ۱۸ آبان ماه

mortazavi

قیمت جدید خودروهای وارداتی اعلام شد.

mortazavi

آیا قیمت خودروها تا پایان سال افزایش خواهد داشت!؟

mortazavi

نظر دهید.