مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

فروش نقدی و فوری کامیون فورس ۶ تن (تحویل فوری)

فروش نقدی و فوری کامیون فورس 6 تن (تحویل فوری) در این دوره، کامیون فورس ۶ تن خوابدار به صورت نقدی و اعتباری با تحویل فوری به فروش می‌رسد. این طرح از تاریخ ۲۹ شهریور تا ۱۵ مهرماه توسط عاملیت‌های گروه بهمن برگزار خواهد شد. در این طرح، دوره‌های اعتباری سه، شش و دوازده ماهه ارائه می‌شوند. برای نیازهای مشتریان، پرداخت اقساط با یک ماه تنفس انجام می‌شود. همچنین، به صورت ویژه، برای پرداخت‌های اعتباری شش ماهه ۹ درصد سود و برای دوره‌های اقساطی یک ساله ۱۸ درصد سود اعلام شده است.

فروش نقدی و فوری کامیون فورس ۶ تن (تحویل فوری)

در این دوره، کامیون فورس ۶ تن خوابدار به صورت نقدی و اعتباری با تحویل فوری به فروش می‌رسد. این طرح از تاریخ ۲۹ شهریور تا ۱۵ مهرماه توسط عاملیت‌های گروه بهمن برگزار خواهد شد. در این طرح، دوره‌های اعتباری سه، شش و دوازده ماهه ارائه می‌شوند. برای نیازهای مشتریان، پرداخت اقساط با یک ماه تنفس انجام می‌شود. همچنین، به صورت ویژه، برای پرداخت‌های اعتباری شش ماهه ۹ درصد سود و برای دوره‌های اقساطی یک ساله ۱۸ درصد سود اعلام شده است.

کامیون فورس ۶ تن، مجهز به یک موتور چهار سیلندر خطی با سوپاپ بالا از شرکت CUMMINS است که از تزریق مستقیم استفاده می‌کند. این کامیون با وزن خالص ۳ تن، در دسته‌بندی خودروهای تجاری متوسط قرار می‌گیرد. از نظر گیربکس، این کامیون از یک گیربکس دستی ۶ دنده بهره می‌برد. در زمینه ترمز، از فناوری ترمز جلو و عقب کاسه‌ای-پنوماتیک استفاده می‌کند. همچنین، با استفاده از فناوری کنترلگرهای الکترونیکی تعادل، این کامیون در شرایط لغزنده نیز عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد.

قیمت ماشین خارجی امروز

کابین جذاب کامیون فورس ۶ تن از ویژگی‌های جذاب دیگری برخوردار است که این کامیون را نسبت به رقبایش در داخل کشور برتری می‌بخشد. از جمله ویژگی‌های این کابین می‌توان به تجهیزات مولتی‌مدیا اشاره کرد که شامل رادیو، رهیاب، بلوتوث، پورت USB و پورت SD می‌شوند. همچنین، قرارگیری ابزارهای کنترلگر مولتی‌مدیا بر روی غربیلک فرمان، این کابین را با طراحی مدرن و کاربرپسند مجهز کرده است.

علاوه بر تجهیزات مولتی‌مدیا، کامیون فورس ۶ تن بهمن دیزل به نحوی طراحی شده که برای راننده، به‌علاوه از محیط کار، شرایط استراحت نیز فراهم می‌آورد. صندلی‌های این کامیون به گونه‌ای طراحی شده‌اند که امکان تبدیل به تخت استراحتی راحت را فراهم می‌کنند. در کل، می‌توان کامیون فورس ۶ تن را یک وسیله باری کارآمد و راحت برای راننده دانست.

مطالعه بیشتر  خودروسازان نباید با جایگزین کردن تیبا و پژو 405 شوآف کنند

فروش نقدی و فوری کامیون فورس 6 تن (تحویل فوری)  در این دوره، کامیون فورس ۶ تن خوابدار به صورت نقدی و اعتباری با تحویل فوری به فروش می‌رسد. این طرح از تاریخ ۲۹ شهریور تا ۱۵ مهرماه توسط عاملیت‌های گروه بهمن برگزار خواهد شد. در این طرح، دوره‌های اعتباری سه، شش و دوازده ماهه ارائه می‌شوند. برای نیازهای مشتریان، پرداخت اقساط با یک ماه تنفس انجام می‌شود. همچنین، به صورت ویژه، برای پرداخت‌های اعتباری شش ماهه ۹ درصد سود و برای دوره‌های اقساطی یک ساله ۱۸ درصد سود اعلام شده است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

انواع کلاس بدنه خودروها را بشناسید

نیما شیرازی

حمایت از خودروسازان بی حد و حصر و بی قید و شرط نیست

سجاد ناجی

شرایط اقساطی و فروش ون اینرودز ۱۴۰۳+ تحویل فوری

mortazavi

نظر دهید.