نماد سایت مجله خبری 22 شرقی

فروش نقد و اقساط کامیون فورس ۶ تن خوابدار

فروش نقد و اقساط کامیون فورس ۶ تن خوابدار کامیون فورس ۶ تن خوابدار به صورت نقدی و با امکان پرداخت اعتباری و تحویل فوری به فروش می‌رسد. این طرح از تاریخ ۲۹ شهریور تا ۱۵ مهرماه از طریق نمایندگی‌های گروه بهمن برگزار می‌شود. بازه‌های اعتباری در این طرح فروش سه، شش و دوازده ماهه می‌باشد.

فروش نقد و اقساط کامیون فورس ۶ تن خوابدار

در جدیدترین طرح های فروش کامیون از خبر گزاری خودرویی ۲۲ شرقی به اطلاع می رسانیم که: کامیون فورس ۶ تن خوابدار به صورت نقدی و با امکان پرداخت اعتباری و تحویل فوری به فروش می‌رسد. این طرح از تاریخ ۲۹ شهریور تا ۱۵ مهرماه از طریق نمایندگی‌های گروه بهمن برگزار می‌شود. بازه‌های اعتباری در این طرح فروش سه، شش و دوازده ماهه می‌باشد.

پرداخت اقساط این خودرو با یک ماه تنفس اغاز می‌شود. همچنین برای پرداخت‌های اعتباری، سود به شرح زیر است:

  • پرداخت سه ماهه: بدون دریافت سود
  • پرداخت شش ماهه: ۹ درصد سود
  • طرح اقساطی یک ساله: ۱۸ درصد سود

با توجه به این شرایط، متقاضیان می‌توانند از طریق نمایندگی‌های گروه بهمن در سراسر کشور اقدام به خرید نمایند. تحویل این محصولات به صورت فوری و در هفته چهارم مهر ماه ۱۴۰۲ انجام می‌شود.

مشخصات کامیون فورس ۶ تن خوابدار

فورس ۶ تن، با یک موتور چهار سیلندر خطی از شرکت CUMMINS که از تزریق مستقیم برخوردار است، به وزن خالص ۳ تن دارای مشخصات یک خودروی تجاری متوسط است. این کامیون از گیربکس دستی ۶ دنده بهره می‌برد. از نظر فناوری‌های ترمز، این کامیون از ترمزهای کاسه‌ای-پنوماتیک در بخش‌های جلو و عقب استفاده می‌کند. با افزودن فناوری کنترلگرهای الکترونیکی تعادل، این کامیون در محیط‌های لغزنده همچنان به خوبی عمل می‌کند.

کابین جذاب فورس ۶ تن از دیگر ویژگی‌های مثبت این کامیون است که او را نسبت به سایر رقبای خود در داخل کشور پیشتاز می‌کند. تجهیزات مولتی‌مدیا از جمله رادیو، رهیاب، بلوتوث، USB و SD، همچنین قرارگیری ابزارهای کنترلگر مولتی‌مدیا بر روی غربیلک فرمان، کابین این کامیون را به شکل مدرن‌تری تجهیز کرده است.

همچنین افزون بر مولتی‌مدیا، کامیون فورس ۶ تن بهمن دیزل به نحوی طراحی شده که برای راننده علاوه بر محیط کار، شرایط استراحت را نیز به همراه دارد و صندلی‌های این کامیون به نحوی طراحی شده که قابلیت تبدیل به تخت استراحتی راحت را دارد. در مجموع، می‌توان فورس ۶ تن را یک کامیون مطمئن برای حمل بار و راحتی کاربر دانست.

فروش نقد و اقساط کامیون فورس ۶ تن خوابدار تاریخ ۲۹ شهریور تا ۱۵ مهرماه از طریق نمایندگی‌
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !