مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

فروش نقد و اقساط کامیون فورس ۶ تن خوابدار

فروش نقد و اقساط کامیون فورس ۶ تن خوابدار کامیون فورس ۶ تن خوابدار به صورت نقدی و با امکان پرداخت اعتباری و تحویل فوری به فروش می‌رسد. این طرح از تاریخ ۲۹ شهریور تا ۱۵ مهرماه از طریق نمایندگی‌های گروه بهمن برگزار می‌شود. بازه‌های اعتباری در این طرح فروش سه، شش و دوازده ماهه می‌باشد.

فروش نقد و اقساط کامیون فورس ۶ تن خوابدار

در جدیدترین طرح های فروش کامیون از خبر گزاری خودرویی ۲۲ شرقی به اطلاع می رسانیم که: کامیون فورس ۶ تن خوابدار به صورت نقدی و با امکان پرداخت اعتباری و تحویل فوری به فروش می‌رسد. این طرح از تاریخ ۲۹ شهریور تا ۱۵ مهرماه از طریق نمایندگی‌های گروه بهمن برگزار می‌شود. بازه‌های اعتباری در این طرح فروش سه، شش و دوازده ماهه می‌باشد.

پرداخت اقساط این خودرو با یک ماه تنفس اغاز می‌شود. همچنین برای پرداخت‌های اعتباری، سود به شرح زیر است:

  • پرداخت سه ماهه: بدون دریافت سود
  • پرداخت شش ماهه: ۹ درصد سود
  • طرح اقساطی یک ساله: ۱۸ درصد سود

با توجه به این شرایط، متقاضیان می‌توانند از طریق نمایندگی‌های گروه بهمن در سراسر کشور اقدام به خرید نمایند. تحویل این محصولات به صورت فوری و در هفته چهارم مهر ماه ۱۴۰۲ انجام می‌شود.

مشخصات کامیون فورس ۶ تن خوابدار

فورس ۶ تن، با یک موتور چهار سیلندر خطی از شرکت CUMMINS که از تزریق مستقیم برخوردار است، به وزن خالص ۳ تن دارای مشخصات یک خودروی تجاری متوسط است. این کامیون از گیربکس دستی ۶ دنده بهره می‌برد. از نظر فناوری‌های ترمز، این کامیون از ترمزهای کاسه‌ای-پنوماتیک در بخش‌های جلو و عقب استفاده می‌کند. با افزودن فناوری کنترلگرهای الکترونیکی تعادل، این کامیون در محیط‌های لغزنده همچنان به خوبی عمل می‌کند.

کابین جذاب فورس ۶ تن از دیگر ویژگی‌های مثبت این کامیون است که او را نسبت به سایر رقبای خود در داخل کشور پیشتاز می‌کند. تجهیزات مولتی‌مدیا از جمله رادیو، رهیاب، بلوتوث، USB و SD، همچنین قرارگیری ابزارهای کنترلگر مولتی‌مدیا بر روی غربیلک فرمان، کابین این کامیون را به شکل مدرن‌تری تجهیز کرده است.

مطالعه بیشتر  آغاز پروژه تولید نخستین شاسی‌بلند سایپا

همچنین افزون بر مولتی‌مدیا، کامیون فورس ۶ تن بهمن دیزل به نحوی طراحی شده که برای راننده علاوه بر محیط کار، شرایط استراحت را نیز به همراه دارد و صندلی‌های این کامیون به نحوی طراحی شده که قابلیت تبدیل به تخت استراحتی راحت را دارد. در مجموع، می‌توان فورس ۶ تن را یک کامیون مطمئن برای حمل بار و راحتی کاربر دانست.

فروش نقد و اقساط کامیون فورس ۶ تن خوابدار  کامیون فورس ۶ تن خوابدار به صورت نقدی و با امکان پرداخت اعتباری و تحویل فوری به فروش می‌رسد. این طرح از تاریخ ۲۹ شهریور تا ۱۵ مهرماه از طریق نمایندگی‌های گروه بهمن برگزار می‌شود. بازه‌های اعتباری در این طرح فروش سه، شش و دوازده ماهه می‌باشد.
فروش نقد و اقساط کامیون فورس ۶ تن خوابدار تاریخ ۲۹ شهریور تا ۱۵ مهرماه از طریق نمایندگی‌
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

خودروهای طرح یکپارچه زودتر از موعد تحویل داده شدند.

mortazavi

بازار داغ قاچاق لوازم یدکی خودرو

سجاد ناجی

پیش فروش یک ساله تارا اتوماتیک

سجاد ناجی

نظر دهید.